/ Forside/ Interesser / Dyr / Katte / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 1440
mad/vandskål
Fra : Christa.N
Vist : 774 gange
300 point
Dato : 06-11-10 09:31

Nogen af jer er hammergod til at finde ting på nettet! Jeg søger et sæt mad/vandskål til kat, der kan gå i opvaskeren - i den forbindelse ønsker jeg at støtte en god sag, ala dyrenes beskyttelse, kattens værn, verdens naturfonden eller f.eks amnesty internationel, greenpeace o.s.v

Men men ... jeg kan finde mange fine ting, bare ikke katteskåle !

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 06-11-10 09:56

du kan hos katten værn købe foder skåle i stål så køber du dem der støtter du jo kattensværn da de tjener penge på dette

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 06-11-10 10:05

Citat
du kan hos katten værn købe foder skåle i stål så køber du dem der støtter du jo kattensværn da de tjener penge på dette

Jeg vil gerne have et link - for jeg har selv kigget på deres shop og kan ikke finde nogen skåle, men meget andet........

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 06-11-10 10:12
Kommentar
Fra : pifo

Dato : 06-11-10 10:12
Kommentar
Fra : pifo

Dato : 06-11-10 10:16
Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 06-11-10 10:21

Ej Pifo jeg kan godt selv finde sådanne sider......

Hvor er STØT ET GODT FORMÅL henne i de link ?

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 06-11-10 10:25

Det er da for mærkeligt, at ingen har fundet på det- en katteskål med kattens værn logo.

Det eneste jeg kan finde er en netshop der støtter 3 forskellige formål:

http://www.petdreams.dk/organisationer-petdreams-stotter

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 06-11-10 10:32
Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 06-11-10 10:35

Citat
Det er da for mærkeligt, at ingen har fundet på det- en katteskål med kattens værn logo.

Jeg synes også det er vildt mærkeligt !!!

Men et godt link du har fundet smuller54 - 3 gode organisationer, som kæmper hver for deres sag.
Det er absolut et godt bud !

Jeg vil gerne se om der er andre kandu'er der kan finde noget, så lader tråden stå åben

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 06-11-10 10:35

Ha ha Christa, jeg er vist ikke helt vågen endnu. Sorry

Accepteret svar
Fra : smuller54

Modtaget 300 point
Dato : 06-11-10 10:37

På den sidste "kattespecialisten" har jeg tjekket at de er direkte sponsorer til Dyreværnet-

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 06-11-10 10:42

Citat
Eller støtte til dyreværnet

Det har jeg ikke selv lagt mærke til - synes nu heller ikke de reklamerer med det tydeligt ....
- men dejligt at blive gjort opmærksom på (da jeg har købt en hel del der)

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 06-11-10 10:46

Citat
Ha ha Christa, jeg er vist ikke helt vågen endnu. Sorry

Du er tilgivet
- du har måske været til J fest ?

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 06-11-10 10:51

ha ha - ja, det skulle man tro, men det var nu kun hvid-, rød, og portvin's fest
Samme virkning????

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 06-11-10 11:13

Jeg sad længe i går og ledte efter "særlige" skåle - og under cat bowls fandt jeg alverdens reklamer, mange engelske fodbold klubber solgte madskåle ....
- først tjekkede jeg to danske fodboldklubber, men de havde ingen og derfra udsprang idéen om at reklamen skulle være til et godt formål.

Det er da utroligt irriterende når jeg har fået den idé ind i hovedet !

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 06-11-10 13:20
Godkendelse af svar
Fra : Christa.N

Dato : 06-11-10 13:24

Tak for svaret smuller54. Jeg blev meget glad for den oplysning og hvis ikke andet melder sig, køber jeg selvfølgelig der igen (de er også søde at handle med)

Jeg har skrevet en forespørgsel til Kattens Værn, så venter spændt på svar.....

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 06-11-10 13:26

katekismus jeg kan stadig ikke finde mad/vandskåle i deres shop.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 06-11-10 13:27

ingen katte skåle med logo, - sært - har set nogle et eller andet sted!