/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Røde krydser
Fra : dhmoelsted
Vist : 687 gange
200 point
Dato : 05-11-10 15:44

med risiko for at blive gjort til grin... når jeg er inde på seriøse hj. sider f. eks et flyselskabs duty free og vil se "varen " er der bare et rødt kryds ,samme sker på andre sider er der noget galt med opsætningen af pc ..eller er det bare tilfældigheder..go 20:59 aften

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 210 point
Dato : 05-11-10 15:47

Det er en meget lang smører

Billeder mangler på websider

Det er et hyppigt forekommende problem at billeder på websider ikke vises korrekt, således at man i stedet for billedet kun ser en firkantet ramme med et rødt kryds i midten eller i øverste venstre hjørne af denne ramme.

Årsagerne til dette kan være mange, men de mest almindelige årsager til problemet er disse:

1: Et for højt sat personligt sikkerhedsniveau.
2: For effektive Firewalls og Pop-op-stoppere.
3: Manglende plugin og players.
4: Fejl på websiden.

Bemærk den fjerde mulighed, - hvor den manglende visning helt enkelt kan skyldes fejl på udbyderens webside. Det kan du som bruger naturligvis intet gøre ved.

Se også i slutningen af denne artikel hvordan du opdaterer dine websider og tømmer din Internet-cache, og hvordan du sletter oversigten over de senest åbnede websider.

resten kan du læse her

http://www.fnsupport.dk/art-plugin.php

Godkendelse af svar
Fra : dhmoelsted

Dato : 05-11-10 16:39

Tak for svaret Nordsted1.
meget seriøs svar ,her må der kunne findes en årsag , jeg skal ha det gået igennem ...go weekend