/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Murerhandel i Odense
Fra : klemme2006
Vist : 451 gange
100 point
Dato : 04-11-10 22:10

Jeg kan gud dødemig ikke finde adressen på den tømmerhandel i Odense.

Den ligger inde ved Odense havn. Kommer man inde fra byen ligger den på venstre hånd. De har en afdeling med showroom med fliser og en anden bygning med en stor afdeling med murergrej. Sådan et kontorlandskab medsælgere og så reoler at vælge fra. Det må værepå Næsbygade ellerderomkring,men hvad er adressen?

Accepteret svar
Fra : piaskov

Modtaget 110 point
Dato : 04-11-10 22:45

ØHHH??
Er det ikke den på Toldbogade ??

Stark FK byggematerialer- Mørtel, Trælast- Og Tømmerhandlere
Toldbodgade 21, 5000Odense CRing gratis

Læs mere: http://www.degulesider.dk/de-gule-sider/Odense+C/15287768/Stark+FK+byggematerialer/#ixzz14LxYg5Wh

Godkendelse af svar
Fra : klemme2006

Dato : 04-11-10 23:00

Tak for svaret piaskov. Det er lige det det er. Jeg huskede det som LK-byggematerialer og googledemig blå i hovvedet. Dejligt netværk - kandu.

Vh

Klemme