/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
guitar
Fra : taata
Vist : 441 gange
50 point
Dato : 03-11-10 21:22

jeg kan godt tænke mig at købe en guitar, men er ny begynder. hvad er bedst guitar man kan købe??? er der nogle musiker som kunne hjælp mig?? skal ikke være så dyrt. hat tænkte på westeren guitar.

Kommentar
Fra : kai-d

Dato : 03-11-10 22:35

Køb en Spansk guitar, westerne kan være lidt hård at trykke ned.
En rigtig go`begynderbog Jesber Brejnrod, guitarbogen nr. 1
Prøv at kigge efter guitar i Den blå avis.
Go`fornøjelse.

Kommentar
Fra : taata

Dato : 03-11-10 22:59

tak jeg har en spansk guitar men den er for bred synes jeg. og har også kigget i blå avis men jeg kender ikke så meget til guitar.

Kommentar
Fra : Depp01

Dato : 05-01-11 16:44

Hey... Jeg har spillet i mange år og har lige købt en western til samlingen i Eskildsen i Aalborg. De har pt. en Washburn WD10SCE på tilbud til 1.800 kr. Kanon guitar til pengene og den mest solgte serie i hele verden!!! Tjeck deres hjemmeside og så deres online tilbuds katalog!

Mvh Depp