/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Hvaeeeee med lidt muzak
Fra : Heidi-Ho
Vist : 714 gange
100 point
Dato : 03-11-10 19:05

Skal vi ikke ha' lidt muzak..?

http://www.youtube.com/watch?v=1hOISgoDO9o

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 03-11-10 20:37
Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 03-11-10 22:06

http://www.youtube.com/watch?v=pRpeEdMmmQ0&ob=av2e

Prøv den. Jeg vil edermageme godt lave waka waka med hende her.

Mvh.
Tonganeseren

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 100 point
Dato : 03-11-10 22:17

Nu skal i ikke få natmaden i gale hals

http://www.facebook.com/#!/video/video.php?v=469215881584

Kommentar
Fra : webgun

Dato : 03-11-10 22:56

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 03-11-10 23:15

Den var fin - Katekismus.

Men tilbage til Shakira og waka waka. Tænk på at være på kravlejagt med hende? Arhhhhhgggg.

WAKAWAKA.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 04-11-10 01:15

-Tænk på dine sølle gamle knæ og hvad ville du gøre hvis du fangede hende - din gamle klovn på 68.....

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 04-11-10 01:26

Jamen så tænk på, at næste år bliver jeg 69- og så bliver det squ skægt. Men hvad ved du om det - Bajut?

Mvh.
Tonganeseren
BajutBents bedste ven

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 04-11-10 08:29

Hej Heidi-Ho.

Det var sgu' tider i de glade 60'ere med bl.a. Cæsar og de mange sjofle viser og sange, som blev forbudte i DR !! Vel egentlig en form for folkemusik !!
Muzak vil jeg nu ikke kalde den form for musik - det er jo karakteriseret udelukkende som instrumentalt, men gerne med kendte temaer i afdæmpede versioner hvor det ene nummer overlapper det andet - men for de fleste dog til at holde ud at høre på !! Jeg mener at Bent Fabricius-Bjerre har produceret en hel del ?

Øjenvidnet4
MULTI-X
På hovedvejen mellem Bredballe og Thorsvang

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 04-11-10 10:59

Nu brugte jeg ordet muzak, som man bruger ordet i den daglige tale..

Her er en flok glade drenge, der kan sætte liv og druk i et nonnekloster.
Selv Søster Gertrude, ville smide trusserne til et bal med De Glade Sømænd.

http://www.youtube.com/watch?v=tmCorGAkfXQ

Godkendelse af svar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 04-11-10 16:13

Tak for svaret katekismus.

Århhhh, den var god.!!!!