/ Forside/ Interesser / Hus og have / Til- og ombygning / Spørgsmål
10  McBobo 1070
Rockwool energi beregner.
Fra : maand
Vist : 1883 gange
500 point
Dato : 03-11-10 12:15

Jeg er lidt lost angående et problem som er opstået i dette program, når jeg har installeret dette, meddeler den at min licens er udløbet, men kommer ikke ind ihovedmenuen, hvor jeg kan indtaste en ny licens eller bestille denne. Er der en der har haft samme problem og kender en løsning på dette?

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 03-11-10 12:44

Jeg ville da ringe til Rockwool. Der står tlf.-nummer nederst på siden.
Det lyder ssom et program du har betalt for, eller så kan du jo bare downloade et andet måske?
http://guiden.rockwool.dk/vaerktoejer/beregningsprogrammer

Kommentar
Fra : maand

Dato : 03-11-10 13:09

Nu skal du jo ikke gøre mig dummere end jeg er :), jeg har haft ringet til Rockwool men der var ikke nogen tilgængelig før i morgen og det haster lidt. Det er et gratis program, men det har været installeret på computeren før. Problemet er at, den skærm http://www.rockwool.dk/r%c3%a5d+og+vejledning/rockwool+energy+design/s%c3%a5dan+bestiller+du+en+ny+licensn%c3%b8gle ikke kommer frem ved opstart. Derfor kan jeg ikke bestille en ny licensnøgle. Det eneste der sker er at der kommer en lille boks op hvor der står licens er udløbet

Accepteret svar
Fra : stilkene

Modtaget 250 point
Dato : 03-11-10 15:00

Har du prøvet at køre systemgendannelse, til et tidspunkt, hvor du ved det har virket?
Ellers har jeg ikke flere ideer.
Lykke til da.

Kommentar
Fra : maand

Dato : 03-11-10 15:38

Nej det har jeg ikke lige, men ved det heller ikke. Jeg er lige startet på et nyt job, og der stod en computer i forvejen. Jeg har læst mig lidt frem til at det vist er noget med Windows 7 den ikke kan sammenarbejde med. Jeg må hellere få lidt support fra Rockwool, men tak for din tid.

Godkendelse af svar
Fra : maand

Dato : 03-11-10 15:38

Tak for svaret stilkene.