/ Forside/ Karriere / Penge / Økonomi / Spørgsmål
10  alka 1803
Pensionselskab
Fra : Avant85
Vist : 1688 gange
300 point
Dato : 03-11-10 11:47

Er der nogen, som kender noget til AVO Pension Naverland 2, 2600 Glostrup

Godt eller dårligt og hvordan man evt kan finde ud af om de er godkendt til at forvalte ens penge

og hvordan man ellers finder ud af om det er plattenslageri eller det der er værre, hvis der er noget, som er værre

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 03-11-10 12:51

Jeg ved ikke om det er en tryghed hvis ikke de er på denne side:
http://www.omdoemme.dk/find/udbyder/danmark/kreditinstitutter-og-selskaber

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-11-10 14:23

Prøv direkte konfrontation:
"Er i plattenslagere"
Aflæs reaktionen.

Ret effektiv metode, jeg bruger den af og til.

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 300 point
Dato : 03-11-10 23:08

Du kan tjekke dem her..... de to af dem er forholds nye...om de er go'e ved jeg ikke, jeg har ikke selv tillid til aps'er

http://www.cvr.dk/Site/Forms/CompanySearch/CompanySearch.aspx?navn=avo+pension

Godkendelse af svar
Fra : Avant85

Dato : 04-11-10 12:22

Tak for svaret Nordsted1.