/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Taskemærke
Fra : tusneldada
Vist : 806 gange
500 point
Dato : 03-11-10 09:57

Jeg har fået en opgave, jeg ikke selv kan løse
Skal finde navnet på et taskemærke, som jeg har fået beskrevet på denne måde:
Logoet er et sort "trold" på hvid baggrund. Meget stort hoved til lille krop. Logoet er "gummi-agtigt". Taskerne skulle være af alle slags, både mindre og i størrelsen, der passer til A4 ark.

Håber nogen kan hjælpe mig

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-11-10 10:27
Kommentar
Fra : tusneldada

Dato : 03-11-10 11:23

Godt bud, Eyvind, men desværre ikke den rigtige. "Min" trold har også øjne i ansigtet.
Men tak for responsen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-11-10 13:24

Citat
"Min" trold har også øjne i ansigtet

Tag et billede af den og læg det på www.peecee.dk

Læg derefter linket du får, her.....

Det gør det hele lidt nemmere

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 500 point
Dato : 03-11-10 15:10

Det eneste jeg kan komme på der kan lyde som noget med en sort trold på hvid baggrund, det er Crumpler, men de bruger også somme tider hvid trold på sort baggrund

http://www.google.dk/images?hl=da&gbv=2&tbs=isch%3A1&sa=1&q=crumpler+logo&btnG=S%C3%B8g&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=

Godkendelse af svar
Fra : tusneldada

Dato : 03-11-10 16:33

Tak for svaret dova. Det var lige præcis den, jeg ledte efter.
Takker og bukker

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-11-10 16:40

Citat
"Min" trold har også øjne i ansigtet.

Nå har den det

De må være lukkede på billederne