/ Forside/ Karriere / Job / Andet job / Spørgsmål
10  jakjoe 380
Dansk/tysk oversætter søges
Fra : Luffe20
Vist : 999 gange
500 point
Dato : 02-11-10 16:53

Jeg mangler en person til at tage med mig til møde i "udlændingeservice" i Flensburg og det skal være en som kan både tale tysk og dansk.
Det er allerede på torsdag d 4 nov kl 13:50 og regner med at det tager 1-2 timer og der ville blive betalt en god løn for hjælpen:)
Lige et job for en studerende:)

Skynd dig at skriv, hvis det er dig eller du kender en nær Flensburg

Accepteret svar
Fra : svendgiversen

Modtaget 510 point
Dato : 02-11-10 17:34

Prøv at sende en mail til et Kollegie i det Sønderjydske...

Eksempelvis dette tæt ved hvor jeg bor:
http://www.kk.kollegie6400.dk/pages/id39.asp

Kommentar
Fra : tararam

Dato : 02-11-10 20:18

Kan du ikke engelsk ? For de snakker fint engelsk i udlændingeservice i Flensborg. Har lige været der for een uge siden.

Kommentar
Fra : Luffe20

Dato : 02-11-10 20:25

jo og der er også flere som taler dansk, men jeg har fået af vide at jeg skal selv medbringe en som kan oversætte fra tysk, hvis jeg ikke selv forstår...

Det er et møde ang. at jeg skal have min kone til landet og hun er pt i Canada, så jeg ville være sikker på at alt er iorden, så hun får visum hertil:)

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 02-11-10 20:34

Hvis du vil have et opslag på Sønderskovs kollegiet, jævnfør mit forslag,
kan jeg måske overtales til at hænge det op, 400 m herfra.

Men så må du sende mig details. Nok bedst som privat kandu mail...

Kommentar
Fra : Luffe20

Dato : 02-11-10 20:40

Jeg har brugt dit forslag og sendt til nogle kollegier og skoler i nærheden og håber på svar:)

Godkendelse af svar
Fra : Luffe20

Dato : 03-11-10 14:49

Tak for svaret svendgiversen.
jeg sendte mails til kollegier og de sendte så videre til interesserede og der var en som gerne ville hjælpe mig:)

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 03-11-10 15:11

Selv tak, godt det lykkedes..