/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Alkohol c",)
Fra : Majormajor
Vist : 622 gange
26 point
Dato : 02-11-10 08:35

Til orientering:
http://avisen.dk/alkohol-er-farligere-end-kokain_136267.aspx

Ski godt, at man er afholdskvinde .

Kommentar
Fra : HUGO-BØRGE

Dato : 02-11-10 08:46

Alt er farligt. det er farligt at spise og det er også farligt at trække vejret.
Det er farligt at leve og specielt efter vi har fået mange fremmed til landet.

Med venlig hilsen
HUGO-BØRGE

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 36 point
Dato : 02-11-10 09:00

Oksekød= kogalskab

Gris= svinepest

Fisk=tungmetaller

Frugt/grønt=sprøjtegifte

Så jeg holder mig til CHOKOLADE

Kommentar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 02-11-10 09:54

Chokolade=sukkersyge!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-11-10 10:01

Et stykke chokolade på 41 gram indeholder omtrent samme mængde fenoler som et glas rødvin. Netop fenolerne i rødvin menes at være årsagen til vindrikkernes længere liv.

En undersøgelse, offentliggjort i lægetidsskriftet The Lancet, fremhæver, at stoffer i chokolade og rødvin i særlig grad virker beskyttende over for hjertesygdomme. Måske er en aften med kvalitetschokolade og rødvin direkte livsforlængende. Der er i hvert fald noget, som tyder på det.

http://iform.dk/kost/kost-og-sundhed/chokolade-sundt-og-syndigt

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 02-11-10 11:23

Det siges også at visse stoffer i chokolade erstatter kærlighed.

Men ikke sex

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 02-11-10 16:09

Intet kan erstatte sex (Så vidt jeg husker )

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-11-10 17:17

Tror også det bliver noget værre grisseri

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 02-11-10 17:17

Citat
Så jeg holder mig til CHOKOLADE

NEEEEJJJJ det feder dooo.

Citat
Det siges også at visse stoffer i chokolade erstatter kærlighed.

Nææ nej ...men ved et godt "knald" forbrænder man 200 kalorier

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 02-11-10 18:27

Men jeg elsker jo rødvin med chokolade til så må det jo være ekstrea sundt

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 02-11-10 20:02

Citat
men ved et godt "knald" forbrænder man 200 kalorier

Og mister nogle hjerneceller, det er videnskabelig bevist.

Hvordan er jeg egentlig i stand til at skrive her ?

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 02-11-10 20:41

Citat
Hvordan er jeg egentlig i stand til at skrive her ?

BLÆRERØV.....

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 02-11-10 22:05

èen ting er sikkert:

Hvis alkoholen var opfundet i dag, var der straks kommet et forbud

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-11-10 20:32

Gad vide hvor majormajor bliver af?? Måske hun alligevel ikke er afholdskvinde, og er faldet i gløggen

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 10-11-10 21:04

JEG har ikke problemer med alkohol. Kun fornøjelser.

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 11-11-10 00:01

Citat
Gad vide hvor majormajor bliver af??
Kanske for tidlig demens. Jeg havde sgu helt glemt mit indlæg .

Godkendelse af svar
Fra : Majormajor

Dato : 11-11-10 00:05

Tak for svaret Nordsted1. Man skal nemlig holde sig til de sunde søde sager. Så jeg holder med dig .