/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Folkekær politiker.
Fra : Mosebaek
Vist : 451 gange
100 point
Dato : 01-11-10 17:18

Selvom jeg ikke kendte ham personlig,er jeg bedrøvet over,at have mistet en så markant og populær politiker.En virkelig "folkets røst",både på Mors og i Thy.Nemlig EGON PLEJDRUP POULSEN.

http://www.nordjyske.dk/artikel/10/2875/144/3706030/3/nordjysk+toppolitiker+druknet

Meget sympatisk politiker,der var Morsø`borgmester i 12 år.Også valgt som Thisted-kredsens nye folketings kandidat.Han var nok den eneste,der kunne få mig til at stemme Socialdemokratisk.
Måske nogle her,har et par ord at tilføje.

Æret være hans minde

Mosebaek.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 110 point
Dato : 01-11-10 17:27

Nej jeg har ikke noget at tilføje, du har vist skrevet det som er nødvendig
Citat
En virkelig "folkets røst",både på Mors og i Thy
selvom et valg ikke er afgjort før alle stemmesedler er talt op, så tror jeg at han var blevet vores nye mand på tinge, men sådan skulle det så ikke være

Godkendelse af svar
Fra : Mosebaek

Dato : 01-11-10 20:09

Tak for svaret o.v.n..Jeg lukker nu,da det ikke er min mening at lave pop,på hans død.
Der er nok ikke så mange Kandu`er,der kendte ham.Det var jo her i lokal området han var kendt og værdsat.

VH. Mosebaek.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-11-10 20:46

Tak - jeg tror nu ikke nogen ville mistænke dig for at lave pop på Egon Plejdrups død så spørgsmålet kunne godt have stået åbent så nogle flere kunne kommentere, han var jo valgt i regionen så alle nordjyder har sikkert hørt om ham.
Helt sikker en personlighed som vil blive savnet