/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Udgået mobil?
Fra : miss-tk
Vist : 1385 gange
200 point
Dato : 01-11-10 12:46

Jeg har kigget rundt på nettet, og har fundet frem til, at jeg egentlig gerne vil have en Sony Ericsson x2.
Det ser ud til,at den er udgået.
Er der nogen der kender en side, hvor man kan købe udgået mobiler?
Jeg vil helst gerne undgå, at skulle til at købe en brugt, fra div sider, (dba ect.)

Kommentar
Fra : miss-tk

Dato : 01-11-10 12:49

*Tilføjelse*
Vil helst gerne, at det er med abonnement.

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 01-11-10 14:23
Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 01-11-10 14:26

Det bliver svært med abb.
Men her kan du da få en der er nyere med abb. for 1 kr.
https://www.callme.dk/sony-ericsson-x8-hvid

Kommentar
Fra : miss-tk

Dato : 01-11-10 15:11

Piaskov -> Tak for tippet, jeg har kigget på den, men jeg er ikke så glad for, at der ikke er "tastetur" på.. Synes det touch er meget besværligt..

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 01-11-10 15:21

Citat
Synes det touch er meget besværligt..

Det er bare så lækkert og nemt når du først har prøvet det vil du ikke ha' andet

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 01-11-10 17:00

Telefonen er ikke udgået den er jo ikke mere end 1 år gammel men den får skrap konkurrence af de nye Android modeller og den nye Windows Mobile 7 som snart kommer, jeg er den lykkelige ejer af en SonyEricsson Experia X2 den var lidt sløv i starten og det var lige før jeg fortrød at jeg havde købt den, men efter at være opdateret 2 gange er der kommet fart på den.
Den har fuldt dansk tastatur og kan betjenes med mine store tommelfingre, den kan næsten betegnes som en lommecomputer med alle de programmer og internet muligheder som er indbygget.
Lige nu kan jeg ikke finde nogle online butikker som har den på lager, men både Happii og Proshop kan skaffe den hjem:
http://www.happii.dk/product.aspx?uid=419019&prodid=219216

http://www.proshop.dk/ShowProduct.aspx?uid=60016&prodid=219216

Salgsbutikken er ikke en butik jeg har hørt om før, men de har din nye telefon på lager, den er på tilbud til 2333 kr som sølvfarvet (magen til min)
http://salgsbutikken.dk/shop/sony-ericsson-xperia-2529p.html
som sort koster den fuld pris:
http://salgsbutikken.dk/shop/sony-ericsson-x2-2531p.html

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-11-10 17:03

Øv det er priser uden abonnement jeg har fundet jeg kan ikke finde nogen sider hvor den kan købes med abonnement, de fleste har vel også et abonnement og et nummer som man gerne vil beholde eller hvad?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-11-10 17:06

Citat
Det er bare så lækkert og nemt når du først har prøvet det vil du ikke ha' andet
indlægget i citat feltet er vist skrevet af en som ikke har prøvet det lækre tastatur med alle danske bogstaver og tegn som er på en Xperia X2

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 01-11-10 17:14

Citat
indlægget i citat feltet er vist skrevet af en som ikke har prøvet det lækre tastatur med alle danske bogstaver og tegn som er på en Xperia X2

OG hvad ved du så liiiige om det du gamle

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-11-10 17:31

Du har ikke en Xperia X2 piaskov hvis du havde så ville du ikke bruge skærmtastaturet

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 01-11-10 17:43

Citat
Du har ikke en Xperia X2 piaskov

Det har jeg heller aldrig sagt jeg har duuuu.

Men min svigersøn har og den har jeg da leget med duuuu

Godkendelse af svar
Fra : miss-tk

Dato : 07-11-10 21:38

Tak for svaret o.v.n..