/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
PS3 Voice Command - mikrofon tilslutning
Fra : snaptil
Vist : 1337 gange
150 point
Dato : 31-10-10 20:26

Hej nogen der kan svare på følgende:
er der en mikrofon i ps3 konsollen, eller skal man købe en og tilslutte?
er der et sted hvor jeg skal aktivere denne mikrofon.
jeg har et normalt headsettil pc, syntes ikke jeg kan se de indgange på ps3. kan jeg bruge alle typer usb headset?

Accepteret svar
Fra : vivi1959

Modtaget 150 point
Dato : 01-11-10 06:34

Hej snaptil.
Jeg har kunne læse mig frem til at du kan bruge bluetooth. Se følgende:
Du kan bruge et kompatibelt USB-headset/Bluetooth®-headset/USB Kamera (EyeToy™)/PlayStation®Eye eller et USB Kamera, der er kompatibelt med USB-videoklassen (UVC) på PS3™-systemet.
Håber du kan bruge dette forslag.
Mvh Vivi

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 15-12-10 09:54

vi satte et usb lydkort til og så det normale headset . nu virker det bare 8-:

Godkendelse af svar
Fra : snaptil

Dato : 15-12-10 09:55

Tak for svaret vivi1959.