/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
manglende billeder
Fra : kivi
Vist : 880 gange
100 point
Dato : 30-10-10 16:52

efter at jeg haft besøg af en trojaner kan ikke få billeder i de mails med tilbud hvorfor jeg synes at prøvet alt men uden det ønskede resultat
det office 2007 jeg bruger

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-10-10 18:08

Office 2007 til mail med billeder du mener sikkert Outlook der er en del af Office 2007 eller?
Du bliver nødt til at beskrive lidt mere nøjagtig hvad problemet er!
Er det billeder som er vedhæftet mails som er væk?
Kan du ikke modtage mails med billeder? Har du kunnet engang før trojaneren?

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 30-10-10 18:17

det er rigtig at det er i outlook det er når jeg får de der tilbuds mail forhen var der altid billeder ,så hvad er der blevet af dem

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 100 point
Dato : 30-10-10 18:29
Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 30-10-10 23:49

Citat
det er rigtig at det er i outlook det er når jeg får de der tilbuds mail forhen var der altid billeder ,så hvad er der blevet af dem

tåber kan ingen gøre noget ved

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-10-10 05:52

Kunne det tænkes, at du har sat din mail-klient (Outlook) til kun at vise tekst?

Du skal så i stedet sætte Outlook til at vise (tolke) HTML.

Hvordan husker jeg ikke.
Det er årtier siden jeg sidst har brugt en mail-klient, (jeg læser selv min email i browseren ...direkte fra mail-serveren), men kan du læse mere om de forskellige formater i Outlook 2007 hér:

http://office.microsoft.com/da-dk/outlook-help/aendre-meddelelsesformatet-til-html-rtf-eller-almindeligt-tekstformat-HP001232996.aspx

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 01-11-10 07:36

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 01-11-10 16:14

Velbekommen