/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Mailproblemer
Fra : okjk
Vist : 1417 gange
100 point
Dato : 30-10-10 14:45

En bekendt af mig har mistet sine mails da PCen brød sammen.
Mailadressen han anvendte endte på: @tiscali.dk - den har været brugt i årevis, og der ligger selvfølgelig en masse mails, men nu er de væk.
Ingen aner tilsynladende noget om tiscali, han var interesseret i om der evt. skulle ligge nogle mails på en webmail eller lignende. Jeg har spurgt om udbyder, men ikke fået noget brugbart svar, er der nogen der kan hjælpe lidt på vej ?

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 30-10-10 15:01

Men det letteste er jo at kontakte Tiscali, hvis de stadig er i Danmark, og spørge dem om der ligger noget gemt. De plejer jo alle at genmme til deres interne databaser m.m.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 30-10-10 15:07
Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 30-10-10 15:17

tiscali overgik til tele2 som nu er en del af telenor

http://www.telenor.dk/privat/mit_telenor/dine_muligheder/webmail/index.aspx

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 60 point
Dato : 30-10-10 15:22

Citat
tiscali overgik til tele2 som nu er en del af telenor

nemli'
http://webmail.telenor.dk/webmail/src/login.php

Kommentar
Fra : transor

Dato : 31-10-10 00:14

Glem alt om at få gamle mail fra tiscali eller nogen anden udbyder.

Det er mere givtigt at gendanne dem fr den gamle harddisk. Bare han lader være med at bruge den til noget andet vil kyndige folk have en god chance for at gendanne gamle filer.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-10-10 10:11

Jeg har endnu aldrig fattet hvorfor "folk" absolut vil gemme alle mulige gamle mails

Hvis modtagne mail er SÅ vigtige har man vel enten sørget for backup eller udskrevet dem på papir.

Gem dog vigtige mails på f.eks. eboks eller lign. - der er tusindvis af muligheder....

Godkendelse af svar
Fra : okjk

Dato : 04-11-10 19:44

Tak for svaret Klaudi.