/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Hvad er det nu den hedder????
Fra : Pete_man
Vist : 965 gange
100 point
Dato : 10-05-03 09:50

Hej..
i ved godt den sang fra Alletiders rejse reklame den bagrunds sang.. Hvad hedder den????

Kommentar
Fra : esc2spc

Dato : 10-05-03 10:25

Det er "your song" skrevet godt nok af Elton John men sunget af.... hmmm det kan jeg selv ikke huske. Jeg me i tanke om det.

Kommentar
Fra : Pete_man

Dato : 10-05-03 16:22

nej det er ik den!!!
desværre det er den der "sol og vad varm og strand, alletiders" der er bare en anden tekst til!!!

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 10-05-03 16:32

Hmmm....en strø tanke...kunne det være John Mogensen med " sol, sommer og strand" ?
Laurenzio
(er den på dansk???)

Kommentar
Fra : esc2spc

Dato : 10-05-03 21:23

Undskyld!!! jeg havde den forvekslet med "star tours" (eller et andet rejseselskab's) reklame sorry :(

Kommentar
Fra : king_s

Dato : 06-06-03 18:28

sommer og sol tror jeg nok mange hilsner king_s

Kommentar
Fra : Pete_man

Dato : 06-06-03 18:33

nej

Kommentar
Fra : Schnoor

Dato : 10-07-03 00:51

Der er en af rejseselskabreklamerne som bruger"What a wondelful World" af Louis Armstrong (tror jeg nok!)

Kommentar
Fra : Pete_man

Dato : 10-07-03 13:10

Nej det er ik lige fra en DFDS reklame det er fra Alletiders rejse reklame.... men den var da god nok...

Accepteret svar
Fra : Merrald

Modtaget 100 point
Dato : 07-10-03 01:33

Sangen er baseret ovenpå den gamle sang "pata pata". Hvem kunstneren er ved jeg ikke, men en nyere udgave af den er blevet af Yamboo.

Håber det kan bruges

Mvh Merrald

Godkendelse af svar
Fra : Pete_man

Dato : 17-12-03 22:23

Tak for svaret Merrald.