/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Kleiner Münsterländer problemer ??
Fra : Øjenvidnet4
Vist : 1746 gange
200 point
Dato : 26-10-10 22:10

Jeg har fra flere sider hørt, at Kleiner Münsterländer har problemer med at ville apportere bl.a. ræve! Er det et generelt problem eller knytter det sig kun til bestemte linier ?
I de senere år har man ellers ofte hørt om nogle fremragende, alsidige hunde inden for racen, men tager jeg fejl ?

Øjenvidnet4
MULTI-X
Nørre Åby

Accepteret svar
Fra : Sandhedsvidnet

Modtaget 210 point
Dato : 26-10-10 22:57

Øjenvidne hør nu engang, en Münsterländer er en alsidig hund, men desværre er der individer inden for hundsporten som gerne vil have en Münsterländer der skal matche den andre stående hunde og derfor målretter avlen mere mod fugl end det alsidige Det er det der kommer ud af at få hunde til at rende rundt og tage stand for legetøj fra Fætter BR; det næste bliver vel at de skal udrede et 500 meter slæb, udlagt med en Barbiedukke
SHV
sidder med guiden på skødet

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 27-10-10 08:01

Har du selv Kleiner Münsterländer hund ? Eller bygger du din viden på formodninger ?
Jeg er godt klar over, at en kendt hundefører/instruktør bruger disse lidt utraditionelle metoder som du omtaler, men det er vel forhåbentlig ikke normen ?
Samme persons hund, som ikke må komme ind i privaten, lever en kummerlig tilværelse i et hundehus med strøm i gulvet, som han påstår er gulvvarme - ak ja
Efter sigende, bliver hunden fodret via et elektrisk togs vogne - han har nemlig også installeret en Märklin togbane i huset som står i forbindelse med en rundkørsel kommunen har anlagt for hans skyld. For god ordens skyld skal nævnes, at det drejer sig om den store type el-tog beregnet til udendørs brug !!

Øjenvidnet4
MULTI-X
Tejn

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 27-10-10 11:22

Reverenter talt fortjener BadutBent kun et spark i , men for nogle måneder siden diskuterede vi en eventuel fødselsdagsgave til ham. Der kom mange gode forslag, blandt andet glidecreme, en rejse til Holgerland, et halsbånd til konen etc. . . men nu ved jeg hvad BadutBent skal have, hvis en eller anden leder efter en gave til ham.

Fætter BR har en sød lille fjernstyret hundehvalp - noget der ligner en dalmantiner. Den kan hoppe frem, tilbage og bjæffe. Lige noget for en gammel genil særling i Løsning. Man kan så købe en lille plastikræv og binde den om hovedet på den fjernstyrede hund. Så kan den apportere ræven.

Personligt ønsker jeg ikke at hunden forsøger sig med apport af ræv. Der er stadig for meget skab i området. I stedet vil jeg forsøge at få min lille Münsterländertæve til at apportere kronvildt og vildsvin.

Mærkeligt at BadutBents hund ikke kan apportere vildsvin

Mvh.
Tonganeseren
Skal apportere ikke afleverede pakker fra posthuset.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 27-10-10 11:32

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 27-10-10 17:04

- nu er hyler også begyndt at gø -

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 27-10-10 19:57

Weooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooommmmmmmmm -
her er stavekontrollen:

Bent BadutBajut skriver:

- nu er hyler også begyndt at gø -

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjjjjjjj - dit fjog !!!!!!!

Sådan kan man ikke formulere sig - kvaj.

Mon ikke der skal stå - "nu er hyleren begyndt at gø eller - nu er hylerne også etc. . ."

Jamen Herre Jerimini - alt har været omsonst. Badutten kan ikke lære noget nyt - nemlig dansk

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 27-10-10 23:18

Hylerne gø`er jo. De hyler ikke længere

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 27-10-10 23:28

Altså Balledoof:

Du roder stadig rundt i sproget. Men lad os nu se, hvordan vi kan få rimpet din sætning sammen til noget forståeligt.

1. Hvis du mener, de giver lyd fra sig, så skal der stå "Hylerne gøer jo. De hyler ikke længere".
2. Hvis du mener de losser (skider), så skal der stå "Hylerne gør jo. De hyler ikke længere".

Hvad mener du egentlig - hr. forfatter???? Hvad skal der så stå??

Mvh.

Stavekontrollen

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 28-10-10 06:32

Det er ikke kun Bendt og hans medløbere der har problemer ! Det viser sig også, at Bendt har omgået loven om ophavsret, idet han ikke har opgivet forfatter til følgende:"Jeg holder stadig øje med Jer" - så hvis jeg var dig, lille Balledoof, ville jeg skyndsomst tage kontakt til Søs Fenger og få klaret denne lille sag !! Godt nok har du ændret lidt i titlens navn, men det er tydeligt hvor det stammer fra !!!

Mon vi snart får forklaringen på, at blodlinien som bb1's køter tilhører, har problemer med at apportere ræv. Det viser de resultater "stamfaderen" HAP har opnået på officielle prøver, med to store 0-er og er derfor udelukket fra at komme videre ? Og mens vi har proppen af flasken - er der andre lig i lasten !!

Øjenvidnet4
MULTI-X
På vej over Vejle Fjord Broen

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 28-10-10 13:15

Bent Ballegaard Knudsen. Manden der kan få enhver kryds og tværs til at gå op.

For Fanden da. Han tillader sig at skrive, at han holder øje med os. Jeg griner stadig.

Mvh.

Tonganeseren
Multi-X Gruppen

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 29-10-10 00:01

Pas hellere på, at dine forlorne tænder ikke ryger ud.......

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 29-10-10 00:06

Næh du. Forlorne tænder har jeg ikke - mens du har fået hele kæften renoveret.

Tonganeseren

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 29-10-10 08:27

Selv de bedste hunde kan ved forkert træning og førerfejl miste, lysten til at arbejde for en Knold af en ejer ikke sandt. Det er da yderst forståeligt, så det er nok her " hunden ligger begravet " .

Hold jer fra Knolde racen.

Mvh
BW
Multi-X
Teams Hawaisøstrens lille store bror

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 29-10-10 10:36

Næh du. Forlorne tænder har jeg ikke - mens du har fået hele kæften renoveret.

Tonganeseren
----------------------------------------------------------------------------------------------

Igen en løgn fra Tombe - det er dog utroligt, at den gamle mand 68 år bliver ved!!!!!

Og hvordan renovere man en kæft???

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 29-10-10 14:29

I dit tilfælde ved at fylde den op med kolort.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 29-10-10 15:34

Så få resten lavet Knudsen ikke sandt, et læs kolort mere, med masser af halm.

MVH
BW

Multi-X hos Colgate

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 29-10-10 22:05

nu er hyler til at kende igen - vugge stue blå.......

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 29-10-10 22:18

Wrooooooooooooooooooooooooooooooooooom - her er stavekontrollen.

Forfatteren BajutBent skrev:

"nu er hyler til at kende igen - vugge stue blå......."

Så må man jo til det ige. Suk!

Der er to muligheder:

1. Nu er hyleren til at kende igen - vuggestue blå (eller blå vuggestue) . .

. . eller:

2. Nu er hylerne til at kende igen - vuggestue blå (eller blå vuggestue). .

Ugh!!!

Mvh.
Stavekontrollen

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 31-10-10 10:22

Vuggestue - blå - er for drenge, men det forstår Ugh Thomben ikke

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 31-10-10 10:43

Jeg var på jagt på Fyn i går - pragtfuld dag med masser af muligheder for de fleste, dejlige mennesker og god mad.
Bl.a. var jeg sammen med et par rigtige guttermænd fra hhv. Vejle og Horsens, som kunne fortælle mange sjove historier fra det virkelige liv. Snakken kom hurtigt igang omkring Balledoof og nogle kostelige personskildringer af manden ved rundkørslen i Bottrup ! Hans nye tiltag er, at han vistnok er begyndt at forhandle forskellige dyr produceret af beton !! Bl.a. en stor ørn og nisser til havebrug, de såkaldte gnomer, er udstillet på matriklen - så menageriet på Bottrupvej 3 udvides til bestandighed - Så kære venner ! Nu kan vi nok være sikre på, at JulemandenKandu afleverer nogle af disse rædsler som gaver i år. Efter sigende, er han ligeledes blevet generalleverandør af varer fra Fætter BR, specielt til hundetræning inden for de stående jagthunde

Øjenvidnet4
MULTI-MULTI-X-X²
Østersnede

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 31-10-10 22:32

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 01-11-10 00:04

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 01-11-10 11:52

Måske laver han sin egen Zulu Djævel race i rundkørselen med bajutter og hele griseriet.

Det gik helt galt med gnom salget. Der stod to finske vinbonde kvinder og bød den grimmeste gnom ned hele tiden, det var rigtigt ondt skulende gnom, det viste sig, at det var Knudsen himself.

Til stor ærgelse for fru Knudsen, endte han så ikke som brunbjørns forskrækker denne gang i Finland. Finnkvinderne største betænkelighed var også stanken omkring gnomen, ligesom selvdøde fisken en bankende varm sommerdag.

Mvh
BW

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 01-11-10 12:33

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 01-11-10 15:10

Har gnomen også farvede lanterner og løbelys på gavlen af huset? Det må Bajutten kunne svare på.

Var det ikke Jøgen Winkler der sang noget i retning af (Omkvæd) "Og kulørte lamper".

Mvh.

Tonganeseren
Multi-X Teamet.
Tanger City

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 01-11-10 17:14

Hej Tonganeser.

http://www.festabc.dk/frontpage.aspx?id=0&type=1&dbid=e8f7b707-d510-435e-a06b-275b772d3903

Her er sangen, som er forfattet af Gustav Winkler og som i al beskedenhed selv sang omkvædet.
Sangen blev iøvrigt sunget af Katy Bødker.

Øjenvidnet4
MULTI-X
Bottrup Uniteds Klubhus

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 01-11-10 17:32

Jow, men hvor synger de så det der med de kulørte lamper? Jeg trode det var Jørgen Winkler. Jeg gik i klasse med hans søn, og han var så uforskammet, at hans næse leverede en ordentlig klat blod på min nye ruskindjakke. OK! Forud landede min højre næve på hans næse. Han var en rar dreng, men da han sang så smukt, afreagerede kammeraterne på ham. Og hvor jeg dog fortrød den røvfuld jeg gav ham, selv om det var ham der begyndte.

Mvh.
Tonganeseren
Pigespejder

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 01-11-10 17:46

Tonganeser.

Det med de kulørte lamper, fremgår af vedhæftede tekst; men for en sikkerheds skyld er de her igen: Så går vi til enkebal
hjemme i vor dansehal!
Der er fest og go' musik
(og kulørte lamper).

Er du sikker på det var JW's søn der begyndte slagsmålet ??

Øjenvidnet4
MULTI-X
I en garage på Bottrupvej blandt forskellige "husdyr"

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 01-11-10 19:23

Hvad årstal er du født i Tonganeser..?

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 01-11-10 21:02

Jeg er født i Det Herrerns År 1942 - og jeg mødte Jørgen W`s søn på Kapelvejens Skole på Nørrebro. Jeg mener det skete, da vi startede i 7. klasse.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 01-11-10 21:04

Han sang næsten som Dario CrampeOtto som dreng.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 01-11-10 21:22

Er det Tommy du beskriver.?

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 01-11-10 21:25

Dengang blev eleverne delt op i A og B-hold. Altså 1,2. 3. og 4. mellemskoleklasse. Derefter kom man i realen, som kun bestod af 1 skoleår.
Da jeg kom fra Silkeborg - efter næsten at have fuldført 1. mellemskoleklasse, blev jeg anbragt i en en nystartet 6. eksamenfri klasse, fordi min mor mente, at niveauet var højere på Nørrebro end i Silkeborg - på Th. Langs Skole. Det stod hurtigt klart, at det nok var en fejl, at jeg startede i en eksamensfri klasse, - og jeg blev derfor, efter sommerferien, anbragt i 2. mellem, hvorefter jeg først bestod mellemskoleeksamen, dernæst realeksamen og studentereksamen på 2 år i 1961, var det vistnok, hvorefter det forsømte år blev indhentet.
Og forresten! Jørgens søn, kan squtte huske hans navn, var en ungdommerlig kopi af faderen - enorm; og så gik han for det meste i en tværstribet uldtrøje. Han var, som jeg tidligere skrev, en meget rar og loyal klassekammerat. Fejlen var blot, at han sang så godt. Derfor hev sanglæreren ham altid op til klaveret, når de øvrige drenges brølen blev for irriterende. Det misforstod vi andre, og den stakkels dreng blev efterfølgende brugt som skydeskive for drillerier. Satans til sanglærer.
At jeg baldrede ham en blodtud skete på Jagtvej - lige overfor Jagtvejens Skole, skyldtes at vi forud havde deltaget i lokale håndboldmesterskaber, hvor vores hold tabte. Den slags skulle hævnes.
Aner ikke om han lever, men han fortjener squ en undskyldning.

Mvh.
Tonganeseren
Multi-X Teamet
Tidligere rod og slagsbror

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 01-11-10 21:28

Jeg husker ikke om det var Tommy han hed (forhåbentlig hedder han det stadig).

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 01-11-10 21:50

Og så kan enhver, med lidt ekspertice på Facebook, finde frem til efternavnet Danielsen. Fandens osse. Kan lige så godt bryde sammen og tilstå.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 01-11-10 21:55

Okay, så kan jeg fortælle dig, at han hedder Tommy. Forøvrigt Jørgens eneste søn - han havde også en datter (hende har du sikkert ikke slået på)

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 01-11-10 22:33

Det er sku` jagt så det batter!!!!!!

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 01-11-10 22:44

Årh hwa - BajutBent. Det har du heller ikke forstand på.

Tonganeseren

Skulle du ikke finde fejl???

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 01-11-10 23:14

Hej HH.

Jeg kan vagt erindre navnet Tommy, men jeg vidste ikke han havde en søster. Hvis hun lignede resten af familien, ville man umuligt kunne slå sig på hende. Jeg kan i øvrigt godt lide quinder med sul på.

Det er egentlig interessant - det her. Den lige højre til Tommy`s næse kom til at betyde en ændring i min adfærd. Jeg kom sammen med nogle seje fyre i Skyttegade på Nørrebro (Charlie og Frederik) og vi dannede hurtigt en bande, som brugte enhver højtid til at jage andre bander i nabolagene. Der blev taget og givet med et åbent sind. Som 14-årig startede jeg med at bokse i Sparta, samtidig med at jeg blev medlem hos Kringelbach`s Judoinstitut, hvor jeg opnåede brunt bælte (Har ikke noget med Bajutter at gøre). Jeg blev også en habil Streetfighter, hvor et galvaniseret vandrør på 3/3 tomme var obligatorisk udrustning.
Men tilbage til Tommy. I virkeligheden var det ham der slog ud efter mig - hvorefter han modtog et par næver i ansigtet - hvorefter han faldt ind mod mig. Jeg holdt ham oppe, for ikke at skade ham yderligere. Og så kom ordene: "Hvorfor gør du det her B....."? mens blodet fossede ud af næsen på ham. Det så ikke godt ud - hverken i hans ansigt eller på min nye dyre ruskindjakke.
Jeg fik det skidt, og fra den dag besluttede jeg mig til udelukkende at slå i nødværge - øh! mere eller mindre provokeret. Det skal så siges, at jeg efterfølgende beskyttede ham mod de værste lømler.
Efter Kapelvejens Skole kom jeg på Jagtvejens Skole, hvor min klasselærer - bokseren Henning Jensen, lærte mig det sidste om fornuftig adfærd. Jeg fik et par på skrinet - og blev udpeget som gangvagt- ikke en tjans for tøsedrenge. Men det fik mig sporet om til noget fornuftigt. Siden har jeg ganske vist, med største fornøjelse, kastet mig ind i slagsmål, hvor voldsmænd overfaldt sagesløse, og jeg har, i hele mit liv, kun fået en alvorlig røvfuld. Den fik jeg af en ungdomsbokser "Kokke" i Silkeborg (boksede vistnok for Århusatleterne), da jeg forsøgte at rane hans kæreste til mig under en byfest. Hold da helt ferie. Da jeg vågnede, så jeg min gode ven og navnebror i vildt slagsmål med "Kokke". Min ven bed sig fast i kinden på "Kokke", som skreg som et vildt dyr. Og så dukkede kontrollørerne op, hvilket betød flere bank ad libitum til vi tre.
Men episoden med Tommy reddede mig sådan set fra at udvikle yderligere kedelige tendenser. OK, to domme for værtshusslagsmål er vel ikke belastende. Den slags burde man have medaljer for, især når det hver gang var en tjener som provokerede.

Kender du familien Winckler (som det staves)?? Jeg er sikker på at han kan huske episoden. Jeg har squda et klassebillede. Seje gutter med jeans, elviscardigan, gummisko og tilbagestrøget pomadeindfedtet langt forhår. En skam vi ikke er på postadresse. Tommy ser helt glad ud.

Pudsigt som Wincklerfamilien har fyldt. Jeg så til, da redningsfolkene trak Gustav frem fra den bil han smadrede i en grøft mellem Kjelleup og Viborg. Og hver gang jeg så Jørgen optræde, kom jeg til at tænke på Tommy. Har han lavet noget ved "musikken"? Han havde stemmen til det.

Nå, det var en længere palaver. Det må skyldes min fremskredne alder. Så henfalder man ofte i nostalgiske betragtninger.

Mvh.

Tonganeseren

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 02-11-10 07:11

Kommentar
Fra : bb1
Dato : 01-11-10 22:33
--------------------------------------------------------------------------------
Det er sku` jagt så det batter!!!!!!
---------------------------------------

Det er så dén viden Balledoof har om jagt !! Ikke så sært han ikke svarer på de spørgsmål der er blevet stillet omkring hans hundehold - han ved intet, et nul !! Også inden for jagt og natur !!

Øjenvidnet4
MULTI-X
En forening af specialister inden for stort set alt !!
Præstø

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 02-11-10 09:33

Hej Tonganeser.
Kender og kender er måske for meget sagt. Lad os bare sige, jeg ved hvem han er.
Jeg deltog for en del år siden i en sammenkomst, hvor han - ligesom jeg, var gæst.
Vi talte lidt sammen - mest om vind og vejr og skovens grønne træer. Men den gode Tommy fortalte mig noget, som bed sig fast i min erindring. Han fortalte mig bl.a., at både hans far (Jørgen) og farbror (Gustav) havde været ven med den berømte jyske forfatter, B. Ballegaard - det blev først afsløret efter at Jørgen og Gustav var afgået ved døden.

Det store hit (Svigermor) som Jørgen indspillede - og fik stor succes med, havde fra begyndelsen en helt anden tekst.

Nemlig: (syng omkvædet fra "svigermor" med nedenstående tekst)

Bajuttens bror, han har alletiders malk'motor
Bajuttens bror, han kan malke mere end du tror.

Jeg kan desværre ikke huske mere af teksten...

Tommy fortalte, at det var den tekst hans far brugte til sangen, når han sang den på en af sine kroer - bla. på Thyregod kro - som forøvrigt også var i Jørgens eje.
Jørgens hovederhverv var som bekendt, krofatter.

Yes, det var det. Jeg må videre i dagens tekst - som man siger.

Multi-X
Nu med nye jagtstøvler.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 02-11-10 10:02

Heidi

Det hele passer som fod i hose - begge d'herrer, Brdr.Winckler er døde og Balledoofs bekendtsskabkreds består jo næsten udelukkende af afdøde (eller er det vennekreds ?). Det er et smukt kvad der er lavet over den gammelkendte "Svigermor"
Nu bliver det spændende om Balledoof vil vedkende sig dette venskab eller det er måske ikke fint nok ?? Ingen Kgl.Hofleverandører ??

Øjenvidnet4
MULTI-X
Süderlügum

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 02-11-10 12:10

Jepper! Min moster boede i Thyregod; det helt rigtige sted for hende, fordi hendes appetit på mænd var enorm. Jeg tror helt bestemt, at min onkel engang fik meddelt forbud mod at besøge kroen.
Joooooooooooooh, jeg har haft en fin familie.

Mvh.
Tonganeseren
Gider ikke lave noget i dag.

Har forresten fire flotte lokkeduer siddende i vores blommstræ. Selvom høgen har været efter dem adskillige gange, bliver den stadig ved med at undersøge dem nærmere.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 02-11-10 14:20

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 01-11-10 22:33

--------------------------------------------------------------------------------
Det er sku` jagt så det batter!!!!!!

Det skrev BajutBent Gudhjælpemig. Det er ikke mærkeligt, at alle andre oplever ham som "bagstræberisk" - huhej!!!

Når man påtænker, at 99,99999 % af Bajuttens indlæg udelukkende drejer sig om at svine andre til - inklusive undertegnede, så tyder alt på, at Bajutten nu har mistet den sidste hjernecelle i kuplen.
Men - OK, det er jo også det letteste, når han ikke ved en bønne om rigtig jagt og våbenbetjening.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 02-11-10 15:06

Jeg venter på at Knudsen snart lægger billeder ind, på hans ny opdaterede hjemmeside anno 2008, fra den store jagtdag. Med den genopstandne håndholdte agerhøne, og bemærkninger fra de andre slagtkammerarter og den glade lille dreng, som nu ser Bajut Bent som en gud.

Det er en gang jammer skriblerier, som egentligt kun taler ned til medlemmerne, og andres åndelige habbitus, men tegner meget godt DJ kvalitets barometer på, hvad de behandler og arbejder med.

Det virker endnu mere amatøragtigt, at en mand som Knudsen med hans manglende jagtopdragelse kan manes sådan frem, men OK han har været deres absolut bedste svinagtige støjsender, når de har lavet deres krumspring, så det er er fint nok, at bruge medlemmernes penge på den skvatmikkel åbenbart, men hva fanden vi har jo været med til, at financere mange sidespring og nepotisme ansættelser i tidernes løb
Mvh
BW

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 02-11-10 17:31

Mon ikke Bent Ballegaard Knudsens dage som primus motor for noget som helst, er ved at være talte ? Jeg er faktisk stolt over at være med til at "stække" ham, således alle medlemmer af DJ og Dansk Münsterländer Klub snart kan se en ende på disse svinagtige angreb han har været eksponent for gennem en årrække - løgne, fortielser, benægtelser og fantasifulde angreb på snart den ene, snart den anden. Noget kunne tyde på, at det er ved at være slut !
De sidste pip vil nok blive ved lidt INU, men bær over med staklen - løgnhalsen er færdig !!!

De mest positive hilsner
Provsten1
Multi-X

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 02-11-10 17:47

BajutBallegaards kolbøtter på hjemmesiden her har haft et ganske særligt mål. Han ved nemlig godt, at en hel del interesserede læser Kandu-siderne. Han gik derfor udelukkende efter at mistænkeliggøre eller skandalisere enkelte personer - men glemte helt og aldeles, at læserne også forholder sig til de oplysninger vi andre kommer med om fjolset. Manden er færdig, og ingen tillægger ham nogen troværdighed. Han fortsætter givetvis med de sædvanlige tåbeligheder, men stillet overfor sammenholdet i Multi-X teamet, er det direkte farligt for hans rygte at fortsætte.

Men - for Fanden da, savner man diskussionsemner, når man er sammen med andre jægere, så behøver man kun at nævne navnet Ballegaard Knudsen, hvorefter hovederne begynder at ryste og forsamlingen bryder ud i krampelatter.

Mvh.
Tonganeseren
Multi-X Gruppen
Sidder og griner

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 02-11-10 18:04

Bent Ballegård Knudsen har sgu aldrig været primus motor for andet, end ævl og kævl og en pinagtig røvslikkeri af folk, som han tror tager ham alvorligt, men i bund og grund kører ham i bindslet som en bovlam hest, for egen vindnings skyld, og Knolden tror sgu han har teeten.
Mens hans hyleri og nedgøring af andre er en saga blot efterhånden, det burde være stoppet forlængst med den klaphat, men bedre sent end aldrig. Bottrups svar på komiske Aliiiiiiiiiii.

Mvh
BW

Godkendelse af svar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 02-11-10 20:49

Tak for svaret Sandhedsvidnet.