/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Jo Jo
Fra : Teil
Vist : 615 gange
100 point
Dato : 26-10-10 19:04

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 110 point
Dato : 26-10-10 19:26

IIh hvor er den smuk Teil

Prøv også engang at hører en fantastisk stemme denne lille pige har

Tror ikke jeg har tålmodighed til at være på kandu i aften, hold da op hvor kører den langsomt - igen -

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 26-10-10 19:37

Tack for det Nordsted1, jeg har hørt pigen før, hun er fantastisk.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 26-10-10 20:00

Min tålmodighed holder ikke til kandu, men dejlige numre Teil og Nordsted1

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 26-10-10 20:29

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 26-10-10 20:30

Min tålmodighed er brugt.

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 26-10-10 20:40

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-10-10 07:31

Så vågnede kandu også op

Go' morn allesammen

Dong har bestemt sig for at snuppe strømmen hele formiddagen, så i må pænt klarer jer uden mig, men det går vel også ...bliver nød til at logge af nu

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-10-10 20:02

Og så var Dong 1,5 time forsinket, fy for pokker det blev hurtigt koldt indendøre

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-10-10 16:55

Kan den ikke bruges, selv om vi kun er i oktober??

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 28-10-10 18:15

yes nordsted1

cat stevens- den stemmer jeg på - hold da op- det var dejligt at høre den igen.

og nu kunne jeg komme igennem efter at systemet er kommet op i omdrejninger.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-10-10 07:34

Jeg får stadig mail i bunker med flere dages mellemrum... hvor er det bare irriterende

Desværre en dårlig kvalitet, og alt for kort, men den passer da godt til en morgen hvor man ellers godt kan blive i øv humør når man kikker ud af vinduerne... vi tænker for lidt over hvor godt vi egentlig har det

Go' week-end til alle i tråden

Godkendelse af svar
Fra : Teil

Dato : 31-10-10 08:04

Tak for svaret Nordsted1.