/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Fødselsattest?
Fra : Gigli-Chico
Vist : 995 gange
25 point
Dato : 26-10-10 18:51

Hej..

Jeg har altid godt ville have min fødselsattest men min mor har aldrig rigtigt kunne huske hvor den var så jeg har ikke lagt mere i det før nu hvor jeg selv prøver lidt slægtsforsking og hvor jeg gerne vil have min attest.

Jeg har hørt at det ville koste penge at få en hvis man mistede den originale eller noget men jeg har så hørt andre steder fra at det ikke koster penge? det er lidt svært at finde ud af så nu spørger jeg jer.

Jeg har fundet den her hjemmeside hvor det ser ud til at jeg kan få den bestilt.
Er det den rigtige side og koster det penge?
https://www.personregistrering.dk/index.php?id=111

På forhånd tak. :D

Accepteret svar
Fra : camerone1863

Modtaget 35 point
Dato : 26-10-10 18:58

hej.

hvis du ved hvilke hospital/fødeklinik du er født på, synes jeg du skal tage kontakt til dem.
de vil kunne hjælpe dig,

mvh cam1864

Kommentar
Fra : camerone1863

Dato : 26-10-10 19:02

hej igen...........

jeg er SIKKER på at du skal betale ved personregisteret,
I det offenlige koster alt penge. Og du kan også få lov at klare det selv ( selvbetjening ).
Det kalder de god service.

cam

Godkendelse af svar
Fra : Gigli-Chico

Dato : 26-10-10 20:48

Tak for svaret camerone1863. jeg vil prøve at se om jeg kan kontakte dem.