/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Er der nogen der ved et godt sted
Fra : peterjg
Vist : 871 gange
299 point
Dato : 25-10-10 18:44

Vi har en plan om at holde jul syd på i en uge, så er der nogen der ved hvor der er godt.
Vi er 2 pers. (voksne i den bedste alder)(rundet de 50)
Der skal være min. 24 grader, godt hotel og sandstrand.
Pris ikke over 3000 kr per. pers.

Venlig jule hilsener Peterjg

Kommentar
Fra : transor

Dato : 26-10-10 00:49

Når du ved juletid forlanger minimum 24° er det nærmeste billige ved rødehavet i Ægypten. Med lidt held kan du finde en rejse i en uge til en pris omkring 3000. Det er især tilbudene på fjollede rejsetidspunkter som dagn før jul , der kan komme så langt ned i pris.
Cypern eller Canarieøerne, kan også være varme- med lidt held.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 26-10-10 09:34

Men I vil næppe få en Jul I kan være tryk og tilfreds med på et arabisk/tyrkisk strand/hotel?
Og middelhavs landene er ikke varme om vinteren.

Så hellere ofre et par tusinde mere og komme til Gran Canaria,
flere af vore venner holder Jul der...

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 299 point
Dato : 26-10-10 11:23

Gran Canaria, har desværre ikke 25 grader i december, i det hele taget kan i ikke helt regne med sommervejr i øgruppen i december, vi har ikke selv været uheldige, men har fået fortalt af flere, at deres ferie på det nærmeste druknede

http://tgt.dk/guide/europa/spanien/gran_canaria/vejret/

I det hele taget får i temmelig svært ved at finde et sted der opfylder jeres ønsker pga prisen

At rejse væk i julen er blevet meget populært, med deraf forhøjede priser

Den absolut billigste uge at rejse sydpå, er ugen op til jul

Håber at det lykkedes for jer

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 29-10-10 11:17
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-11-10 17:09

Det ser da også dejligt ud Svend, men desværre holder prisen ikke

Kommentar
Fra : Cimbombom

Dato : 23-11-10 09:44

Citat
Men I vil næppe få en Jul I kan være tryk og tilfreds med på et arabisk/tyrkisk strand/hotel?

jeg er sikker på at de godt kan være trygge, i hvertfald i de tyrkiske strand byer. men det er bare ikke sikker at de møder så mange andre der fejrer jul i december måned på de stedet.

hvis det minimum skal være 24 grader kan i rejse til den anden side af ekvador. det er nenmelig sommer de steder når det er vinter her.

men ved ikke om i kan komme der til for max 3000;- pr person.

Godkendelse af svar
Fra : peterjg

Dato : 23-11-10 19:55

Tak for svaret Nordsted1.

Jeg må indrømme at du fik ret ang. prisen og temperaturen,
så vores rejse røg op i 12000kr og går til Tenneriffe.
Det er så med hotel ned til stranden og med all inklusive.

Venlig hilsen Peterjg