/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
hvordan kan jeg få mine outlook ting fra~
Fra : polles
Vist : 559 gange
312 point
Dato : 09-05-03 23:22

Hvordan kan jeg få outlook og min private mappe og adresser samt meddelser fra en nu defekt hd over på den nye ???
Køre med win2000 og outlook 6
Der er sket det at den min tideligere hd har fået ødelagt boot, så jeg ikke længer kan bruge den, alt er prøvet. Har været nødt til at sætte min pc op med en ny hd. Nu er pc ved at være klar brotset fra at jeg mangler alt i outlook. og jeg har ikke nået at exspotere noget som helst fra den gamle outlook.

Kommentar
Fra : polles

Dato : 09-05-03 23:31

det er selvfølgelig outlook express 6
jeg har adgang til den gamle hd .
har søgt på den for at finde
*.pst pab osv. men der kommer ikke noget frem jeg kan bruge.

Accepteret svar
Fra : srhansen

Modtaget 322 point
Dato : 10-05-03 00:08

Hej Polles

Du skal søge efter *.dbx filer

Mine egne ligger i :

..\Local Settings\Application Data\Identities\{71C01EA9-2D7B-4088-82FD-9DDC3205080F}\Microsoft\Outlook Express

dine vil sikkert ligge under en lignende sti.

mvh srhansen

Kommentar
Fra : polles

Dato : 10-05-03 00:52

tak for det
havde glemt at sætte vis skjulte filer til

hvad hedder så den med adresser ????
for det ser ud som om at jeg ikke får det hele med.
har fået min mappe med over med en mails i :))

Godkendelse af svar
Fra : polles

Dato : 10-05-03 01:10

Tak for svaret srhansen.
fortæl mig lige hvad den hedder for at finde hele adresse list med adresse grupper i :))

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 10-05-03 01:29

Hej

Dit adressekartotek er filer med endelsen wab normalt: default.wab

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 10-05-03 21:13

Nemlig , som Bjarne skriver har de endelsen *.wab og ligger typisk i :
..\Application Data\Microsoft\Address Book

mvh srhansen