/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Cpi lig keeway?
Fra : dayworker24
Vist : 1543 gange
500 point
Dato : 25-10-10 07:38

Hej. jeg har et spørgsmål, som jeg ikke føler at jeg kan finde svar på via nettet.
Jeg har en Keeway Focus, som jeg skal have lavet efter den var indblandet i en ulykke. Frontskjoldet og lyset blev derved smadret, og det skal erstattes et et tilsvarende eller noget der universalt passer på.
Jeg har så søgt rundt på nettet, og nogle steder ligner det at flere scootere passer sammen (skjolde, motor osv)

De scootere jeg ahr fundet ud af indtil videre der evt passer sammen er

Keeway Focus
Cpi Oliver City
boatian bt49qt-12 rebel

Har i hørt, eller vil i mene at man kan tage frontskjold og lys fra en cpi Olier City og sætte det sammen med en Keeway Focus? Jeg synes det ligner hinanden, og jeg læste et sted om en der havde taget en forgaffel fra en cpi oliver city og sat det på en keeway focus
http://www.scootergalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=1126443

Men glæder mig til at høre jeres svar.
Mvh kenneth

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 25-10-10 22:28

det nytter jo ikke fise flere points af?
KØB ORIGINALT...
med mindre du er sikker på skruer og andet passer sammen
at man kan skifte en GAFFEL er ikke ens-betydende med
at alt ANDET passer på sammen
og så står du med skærmen i __ vejkanten
og kan sikkert ikke få det byttet
Citat
som jeg skal have lavet efter den var indblandet i en ulykke

altså må det være forsikringen og/ eller værkstedet der laver din ´scooter´´
og den bliver lavet som forsikringen bestemmer DET = original
---
om du SÅ kan få lavet andre *aftaler* med forhandleren
ville jeg passe meget på_ med = forsikringsskade
omgåelse af §§§ og tvivler på forhandler er med på DEN.

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 25-10-10 22:31

Citat
som jeg skal have lavet efter den var indblandet i en ulykke

glemte

VAR DET DIN SKYLD
så glem, alt hvad jeg lige har skrevet
og bare køb originalt

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 26-10-10 09:38

"VAR DET DIN SKYLD"
Lige nøjagtig. men hvis man kunne lave det lidt billigere, så var det jo rart for pengepungen. Men tak for dit input.

"det nytter jo ikke fise flere points af? "
Jeg ved ikke lige hvad du mener med det. Fordi jeg sætter det høje pointtal er fordi jeg finder spørgsmålet meget svært, og så forventer jeg ikke at andre folk skal knokle for eks. 100 point.

Mvh Kenneth

Accepteret svar
Fra : simon-ms

Modtaget 500 point
Dato : 31-10-10 15:34

En Cpi Oliver og en Keeway focus mener jeg er ens, de ligner i hvert fald hinanden utrolig meget og skjoldsættet passer over, det samme gør spedometeret og sædet og det skulle undre mig meget hvis ikke resten gør.

Godkendelse af svar
Fra : dayworker24

Dato : 11-12-10 00:53

Tak for svaret simon-ms.