/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hvad er det for en størrelse?
Fra : o.v.n.
Vist : 977 gange
100 point
Dato : 24-10-10 18:40

Lige nu og det meste af dagen har indlæsning af sider på Kandu gået utrolig langsom, nede til venstre står der
Citat
Tilslutter til eas.apm.emediate.eu
i meget lang tid, hvad er eas.apm.emediate.eu for en størrelse?
Er det den server som styrer reklamerne her på siden?
Er det eas.apm.emediate.eu som sinker indlæsningen af siden?

Og til sidst: Kan vi undgå at den tilslutter?

Accepteret svar
Fra : dogvillestar

Modtaget 110 point
Dato : 24-10-10 18:50

Her er deres officielle webside - http://www.emediate.biz/ - Og det er en reklame server!

Jeg bruger AdBlock Plus, der blokerer reklamer på websider bl.a på Kandu, så jeg har ikke omtaltre problem!

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 24-10-10 19:00

AdBlockPlus har jeg brugt tidligere, den er ikke installeret i øjeblikket fordi nogle sider ikke vil vises når der er en Ad blocker. Jeg nøjes med en flash blocker for tiden, så er der ikke så meget med bevægelige reklamer.
Vil det sige at du ikke føler at Kandu er usædvanlig langsom i dag?

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 24-10-10 19:03

Jeg har også undret mig over de lange svar tider på kandu.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 24-10-10 19:22

Jeg har lige installeret http://simple-adblock.com/ og det hjalp ikke på hastigheden.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 24-10-10 19:29

så den er afinstalleret igen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-10-10 19:32

Jeg har INGEN reklamer på Kandu, men dette til trods forsøger den jo at "loade" dem....

Og korrekt - siden har været UTROLIG langsom idag (selv med 50mbit)

Iøvrigt har jeg ikke set reklamer på Kandu de sidste 4-5 år

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 24-10-10 20:41

Kandu har været helt nede på et tidspunkt, så den var sikkert langsom inden den gik i udu.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 24-10-10 21:12

Jeg har ikke observeret at Kandu var helt nede, men siden er stadig afsindig langsom

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 25-10-10 00:08

Ser ud til at det kører normalt igen................

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-10-10 10:40

Bare de ikke kommer til at skrue reklamerne væk.............der er sådan en dejlig dame uden tøj på.

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 25-10-10 11:24

langsomtttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt her

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 25-10-10 12:28

Det kloge kandu leder team har naturligvis fjernet de alt for langsomme reklame indslag,
hellere et rent kandu, end billige reklamer for vindings skyld...

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 25-10-10 15:57

Nu her sent mandag eftermiddag er kandu blevet langsom igen.

Samme meddelelse, der var væk tidligere på dagen...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-10-10 16:02

Kandu har ALTID været langsom

Nogen gange værre end andre gange....

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 25-10-10 16:09

Citat
Kandu har ALTID været langsom

Nej refi.
Men i aftes var den mega langsom....i formiddag kørte den som den plejer...altså ok.
Og nu er den laaaangsom igen igen

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-10-10 16:37

Citat
i aftes var den mega langsom....i formiddag kørte den som den plejer...altså ok.
Og nu er den laaaangsom igen igen
formiddag kan jeg ikke snakke med om men lige nu er Kandu ikke helt så langsom som i går eftermiddag og aften

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 25-10-10 17:30

for tiden er siden på stenalder stadiet
der er sikkert en der sover med F5 tasten nede

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 25-10-10 18:11

Er der ikke én, der så har gode relationer til teamet bag kandu,
at hyn kan overtale dem til at fjerne de dødsyge, forsinkende reklamer?

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 25-10-10 20:01

Citat
fjerne de dødsyge, forsinkende reklamer?

hvorfor dog gå glip af PENGE.....

når de mister besøgende/ medlemmer

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 25-10-10 21:03

Det bliver man sgu´ tosset af. Skulle tjekke diverse mail, efter at have været på væk et par døgn, og så kan man næsten nå at lufte hunden, ryge et par smøger inden man får kontakt til Kandu.dk

ER der så nogen der har skrevet til teamet ???

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 25-10-10 23:07

Citat
ER der så nogen der har skrevet til teamet ???

spørg (berpox) og andre der hacker

selv går min AVG og min SYGATE PRO firewall
TOTALT agurk over alle de OMSTILLINGER jeg skal igennem
bare for at svare / se herinde

det minder mig om DIVERSE pornosider
der til EVIGHED bliver ved med at LOADE sider
man har BANNET_

dybeste ELENDIGHED for cando`brugere
har man først prøvet DE sider et par gange =
KOMMER MAN SGU ALDRIG TILBAGE __ igen..

kan ikke sige hvad
men kunne det tænke SIG, at de var ved at INDFØRE live CHAT
som en extra REKLAME_LUS.
og så dømmer siden her sig selv til

da selve det PLUGIN altid konflikter med så meget andet
man OGSÅ gerne vil være fri for.
plus det tager siden LÆNGERE TID at loade det
samme ? plugin, som det tager at LOADE denne side

hos mig losder siden = MEN med GRÅ skærm
???????????????????????????????????????????
som venter på andet_ som ikke vil = ind på min skærm

havde taget et DUMP af min firewall og andet
og der er MEGEN AKTIVITET_alt for meget

PAS PÅ_ der er GLAT = på isbaner...
husk DMI
især for de gang besværede på 2/½ ben

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 25-10-10 23:34
Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 25-10-10 23:35

GO_ aften og velkommen

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 25-10-10 23:36

Citat
Velkommen til kandu.dk
Vejen til en hurtig løsning, gennem bruger til bruger hjælp, danske nyhedsgrupper,
kurser og vidensdeling.

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 25-10-10 23:39
Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 26-10-10 09:43

Citat
men lige nu er Kandu ikke helt så langsom som i går eftermiddag og aften

Du har helt ret o.v.n.
Og nu er det formiddag igen og alt er normalt her igen

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 26-10-10 10:50

Ja hurtigere, men den dumme aspx er der stadig,
måske er der en reduceret, hurtigere, reklame udgave om formiddagen?

Og Ja, vi kandu brugere er et tålmodigt folkefærd, der finder sig i den behandling
fra et leder team vi ikke kan komme i kontakt med.

Nogle vil huske forslag om et alternativt kandu; ikke "kanvi" men "vikan"...
Tilsammen ved vi mere end den klogeste i verden.

Noget jeg har lagt mærke til, dette spørgsmål starter med at være blåt,
er der en naturlig forklaring herpå?? Generelt eller kun hos mig???

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-10-10 17:11

Citat
Og nu er det formiddag igen og alt er normalt her igen
og nu er det igen blevet fyraften og eftermiddag, igen er det eas.apm.emediate.eu som hænger længe nede i hjørnet af browseren.

Men jeg hat gættet hvorfor formiddag er bedst her eftermiddag og aften har alle fået fri og der 100.000 brugere og nysgerrige som vil ind på siden, og så mange er serveren ikke gearet til

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-10-10 20:53

Tak for svaret dogvillestar. Jeg fik en forklaring på min mistanke: En reklame server som lægger reklamer på Kandu siderne.
Et forsøg med AdBlockPlus som jeg brugte engang, hjalp ikke, vi kan tilsyneladen ikke slippe uden om at den vil indlæses og jeg er ret overbevist om at det er noget af forklaringen fordi det er eas.apm.emediate.eu linjen som står temmelig længe og indlæses

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 27-10-10 06:11

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-10-10 20:13

Og så lige pludselig er alting med normal hastighed håber det bliver ved