/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Glemt adgangskode
Fra : js270630
Vist : 785 gange
100 point
Dato : 23-10-10 23:20

Samtidig med at jeg blev tvunget over i Windows 7, skal jeg så også forlade Outlook Express og oprette mig i Windows Live - eller muligvis Outlook fra Office-pakken. Og her kommer så problemet, for jeg bliver afkrævet en adgangskode, som jeg forlængst har glemt. Hvad gør man så? Lige nu er jeg låst fast, for jeg kan ikke komme videre uden den. Et godt råd, please. Jeg har læst på TDC's sider, men det blev jeg ikke klogere af. Nogen her må have været ude for det samme.

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 23-10-10 23:31

Hvis du ringer til din udbyder, måske tdc, kan de sende dig koden med posten, af sikkerhedmæssige grunde på den måde

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-10-10 23:32

Er det i forbindelse med at oprette en ny e-mail konto?
Er det adgangskoden fra udbyderen du mangler?
Hvis du har den gamle computer, så kan du måske aflure koden med SIW SystemInformationforWindows: http://www.gtopala.com/ gratis

Accepteret svar
Fra : EXTERMINATOR

Modtaget 110 point
Dato : 23-10-10 23:52

Hvis du stadig har den gamle computer er dette her meget nemmere end siw
http://www.nirsoft.net/utils/mailpv.html
Bare hent zipfilen, der er ingen grund til at installere programmet

Nogle antivirusprogrammer kommer med en advarsel om at det er en passwordsniffer, og ja det er jo lige som det der er hele idéen. en sådan advarsel kan i DETTE tilfælde ignoreres

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 24-10-10 07:46

på nirsoft.net
er der programmer der kan vise alle slags kode

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 24-10-10 11:48

Det er squ da effektivt EXTERMINATOR - skriv det i et tip

Kommentar
Fra : js270630

Dato : 24-10-10 17:27

Tak for hjælpen. Det havde vel været mest oplagt at ringe TDC op, men der er vistnok altid lang telefonkø??? Men nirsoft.com viste sig at være en god idé, for jeg fik min adgangskode. Og nu virker det sgu! Heldigvis har jeg den gamle computer endnu. Underligt nok fik jeg den gamle kode, som jeg havde forsøgt mig med uden held. Men denne gang var den pludselig god nok. Måske har jeg gjort noget forkert tidligere. Hvad skulle vi dog gøre uden Kandu???

Godkendelse af svar
Fra : js270630

Dato : 24-10-10 17:33

Tak for svaret EXTERMINATOR.