/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Ny office 2010
Fra : sonjor
Vist : 543 gange
100 point
Dato : 23-10-10 18:32

Hej. Jeg har bestilt Office 2010, og erfarede så, at man kunne downloade en prøveversion (30 dage) Når min CD kommer kan jeg så registrere den Office jeg nu har liggende med den kode, der kommer, eller SKAL jeg afinst. og derefter install den CD-versionen? Jeg har også en netbook, altså uden CD-drev, som jeg også gerne vil have prog. installeret på. Kan jeg overføre CD'en til en USB-stik og få det til at virke?.
mvh Sonja

Accepteret svar
Fra : webnoob

Modtaget 110 point
Dato : 23-10-10 19:05

Ja det kan du godt, det er der overhoved ingen problemer i.

Kommentar
Fra : sonjor

Dato : 23-10-10 19:08

begge dele?

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 24-10-10 11:26

Med mindre det er en fler bruger licens du har købt, så kan du KUN installere på en pc.

Kommentar
Fra : sonjor

Dato : 24-10-10 11:31

Jo det er en flerbruger licens til 3 PC'er
mvh Sonja

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 24-10-10 11:35

Så er det ok for begge spørgsmål. Den eneste forskel der er på den prøveversion du kan downloade og den du modtager er licenserne

Godkendelse af svar
Fra : sonjor

Dato : 24-10-10 11:41

Tak for svaret webnoob.