/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Hvordan får man Avast ind i Messinger
Fra : dhmoelsted
Vist : 601 gange
200 point
Dato : 23-10-10 08:45

Jeg har Avast 5 som min scanner ..når der skal overføres filer via windows live messinger ,kræver systemet en online scanner ,så hvordan lægger jeg avasten ind mess. er nået så langt at jeg gennemser.. men ved ikke lige resten..go weekend

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 210 point
Dato : 23-10-10 08:54

Klik på Funktioner i Messenger og klik på Egenskaber, i det nye vindue klikker du på Filoverførsel og der sætter du markering ved Scan filer ved hjælp af.
Ud for linjen som er lige under klikker du på Gennemse og bladrer hen til
“C:\Program Filer\Alwil Software\Avast4\ashQuick.exe”
slut af med at klikke på Anvend og OK

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 23-10-10 08:56

Højreklik på Avast! ikonen i systembakken i højre hjørne, og vælg Open Avast! user interface!

Klik på Real-Time Shields i menuen til venstre - Klik på IM Shield (Instant Message=MSN), og sørg for at den er slået til, så checker Avast! MSN's overførsler!, så slå den alle sammen til nu du er inde og rode i det!

Det er anbefalet at alle Shields kører for optilmal beskyttelse!

Godkendelse af svar
Fra : dhmoelsted

Dato : 23-10-10 11:28

Tak for svaret o.v.n..

nu er det en avast 5 vi har... men regner med at det er samme recept
go weekend

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-10-10 18:09

Selv tak - det er som jeg gjorde dengang jeg selv brugte Avast og så bliver alle filer scannet på vej ind på computeren, shields er sikkert slået til alle sammen fra standard