/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
farmville
Fra : trimare46
Vist : 720 gange
100 point
Dato : 22-10-10 21:49

min kæreste spiller alle mulige mærkelige facebookspil på min pc. det fylder en hel del og jeg er lidt træt af det. hvordan fjerner man den slags igen.

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 22-10-10 21:53

tilføj fjern programmer

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-10-10 22:00

Er du sikker på at spillene er på selve pc'en... jeg troede at spillene på FB var online spil??

Spillene hører under applikationer på FB, og skal vel så fjernes derfra??

Følger lige med her, for det er jeg da nysgerrig efter at finde ud af (jeg bruger ikke selv applikationerne, det siges at det er dem der giver virus)

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 22-10-10 22:23

Og det er også dem, der overfører alle dine personlige oplysninger, så du bliver overdænget med reklamer.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 22-10-10 22:34

Som Nordsted skriver, så er det ikke spillene på FB der fylder på din vcomputer, de kører online, og downloader minimale mængder data.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 23-10-10 08:09

Farmville og lignende på facebook sender personlige oplysninger videre
til reklamebureauer.

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 23-10-10 08:15

Alt afhænger af ens instillinger på profilen, sætter man ikke sikkerheden godt nok, er kontoen åben som en ladeport. Det eneste, der kan installeres er en toolbar fra FB

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 100 point
Dato : 23-10-10 08:42

trimare46, du må jo få konen til at finde andre spillesider f.eks www.komogvind.dk www.spigo.dk osv

og så fjerne applikationerne på FB, hvis det driller hende, så kan hun på sin profilside gå ned i højre hjørne og trykke på - hjælp - så fremkommer der sider hvor hun kan se hvordan hun skal gøre

Godkendelse af svar
Fra : trimare46

Dato : 23-10-10 10:14

Tak for svaret Nordsted1.