/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
hvad er bedst HAZEL ELLER ELM !!
Fra : freddiemercury
Vist : 796 gange
300 point
Dato : 22-10-10 18:39

Sony E

jeg er på jagt efter en tlf ikke touch, og skal være med navigationsknapper

krav: godt kamera og wlan

jeg er kommet frem til HAZEL og ELM fra sony E.

nogen der kan byde ind med hvad der er bedst

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-10-10 22:05

Jeg kan ikke hjælpe dig med dit spørgsmål - jeg er Nokiafan -

Meen kan du ikke lige fortælle hvordan det gik med din anden tlf?? fik du et tilgodebevis?? eller hva???

Kommentar
Fra : freddiemercury

Dato : 22-10-10 22:23

hejsa
jeg selvfølgelig vil jeg det

jeg ringede til 3.dk, og sagde at jeg var blevet fejlinformeret og ønskede at ann. aftalen

så nu afventer jeg at de sender mig en returseddel, som jeg så skal udfylde.

jeg har skrevet navnet ned på den kundemedarbejder som jeg talte med.

håber på det bedste

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 300 point
Dato : 22-10-10 23:49

Hazel og Elm er næsten identiske, samme 5 megapixel kamera med blitz og video lys, samme musik afspiller og radio, samme internet forbindelser incl. wifi og NetFront browser (den bør du udskifte med Opera Mobile browser) de samme besked funktioner SMS - MMS og e-mail + chat og den samme software på begge telefoner, Hazel med sine 120 gram er lidt tungere, end Elm der vejer 90 gram, Hazel er lidt kortere men bredere end Elm, display er samme størrelse på begge telefoner, så det må være et spørgsmål hvilken af de 2 telefoner du selv bedst kan lide.
SonyEricsson er et godt valg

Godkendelse af svar
Fra : freddiemercury

Dato : 05-11-10 12:42

Tak for svaret o.v.n..