/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Test + forøge point
Fra : ans
Vist : 799 gange
70 point
Dato : 21-10-10 16:51

Som der står i overskriften, så er det en test

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 21-10-10 16:52

Glæder mig til se resultatet

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-10-10 16:54

Der står ikke noget om, at man kun kan forhøje 2 gange.

Men jeg mener, det står et eller andet sted på kandu.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 21-10-10 16:56

Citat
Men jeg mener, det står et eller andet sted på kandu

Nemli' jeg kan ski ikke finde det

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-10-10 17:02

Jeg tror, at jeg tidligere har fundet det, men gider ikke at lede efter det.

Søgemaskinen virker som vinden blæser.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-10-10 17:04

Jeg har nu aldrig læst det, dvs jeg har læst det når en kanduer har skrevet det

Er det ikke tre gange vi kan forhøje???

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-10-10 17:06

Det er kun 2 gange.

Når du stiller spørgsmålet, så er det 1. gang. Derefter har du mulighed for 2 gange at forhøje.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 21-10-10 17:07

OK...så prøv ans....jeg har også ledt efter det men kan skutte finde det mere.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 21-10-10 18:02

ang. søgning, der kan man bruge google.dk (hva' sku' vi dog gøre uden google )

et eks. skriv i søgefeltet:
site:www.kandu.dk point forhøjelse

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-10-10 17:43

Som jeg tidligere har skrevet, så kan man kun forhøje 2 gange efter spørgsmålet er stillet.

Den 1. gang man sætter point på "højkant" er, når spørgsmålet stilles. Derefter er der 2 muligheder for at forhøje.

Klaudi ....

Har du så prøvet dit eget eksempel og fundet "løsningen"

Jeg tror, det var i det "gamle" kandu, det var beskrevet. Når brugeren stillede et spørgsmål, så stod der, hvor ofte det var muligt at forhøje .... men er ikke 100% sikker.

Desuden er jeg så utilfreds med "Kom godt i gang"

http://www.kandu.dk/faq.aspx

Jeg har flere gange skrevet til kandu om at opdatere siden. Der sker intet. Der er ikke meget tilbage, som kan bruges i dag.

Bl.a. lokker man stadig med "månedens gevinst", som er ophævet for lang tid siden.

http://www.kandu.dk/Tip20507.aspx

Newsreader har ikke fungeret i flere år

http://www.kandu.dk/faq.aspx#13

Hvis I selv læser "Kom godt i gang" , så vil I finde flere mangler på kandu

Men der er jo stadig faste brugere, som bruger kandu til daglig. Afhængighed ... hvad skal man så kalde den fobi "kandureksi"

Måske er det bare mig, der vil have, at kandu lever op til det, de lover på nuværende tidspunkt er det ikke optimalt.)

Jeg har med glæde set, at "seriøse" brugere også holder en pause fra "helt hen i vejret" spørgsmål.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 23-10-10 17:50

Selvfølgelig har jeg prøvet, men fandt ikke løsningen

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-10-10 17:50

Og kandus ur går igen ikke til tiden.

De må da ansætte en, der kan trække det op

18:00

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-10-10 17:55

Og vi får stadig ikke mail, til egne afsluttede spørgsmål

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-10-10 18:00

Det går jo fint indtil videre men jeg tror festen stopper når du vil forhøje for 4. gang
Citat
Måske er det bare mig, der vil have, at kandu lever op til det, de lover
tror desværre at det er ønsketænkning i Kom godt igang står der stadig at superbrugere deltager i månedens lodtrækning om flotte gevinster http://www.kandu.dk/faq.aspx#7

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-10-10 18:05

Tjaaa

Citat
men jeg tror festen stopper når du vil forhøje for 4. gang

Jeg troede da også at man kunne forhøje 3 gange, men det er åbenbart en oprettelse af spørgsmål og to forhøjelser???

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-10-10 18:12

o.v.n

Hvad mener du med

Citat
Det går jo fint indtil videre men jeg tror festen stopper når du vil forhøje for 4. gang

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-10-10 18:18

Er festen stoppet hvad angår forhøjelser jeg mener det jeg skriver, men måske er det som i andre skriver: 3. gang kan man ikke? Jeg har aldrig brugt flere en gang forhøjelse

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-10-10 18:20

Så nu vrøvler jeg "jeg har aldrig brugt at forhøje mere end en gang" skulle der stå

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 23-10-10 19:27

Citat
Men der er jo stadig faste brugere, som bruger kandu til daglig. Afhængighed ... hvad skal man så kalde den fobi "kandureksi"

og ??

hvad har det med at gøre, at der er nogle mangler ved kandu.dk ?

Jeg har vist mistet tråden

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-10-10 21:13

Citat
Men der er jo stadig faste brugere, som bruger kandu til daglig. Afhængighed ... hvad skal man så kalde den fobi "kandureksi"

Det spørgsmål er du nok den bedste til selv at svarer på

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-10-10 21:23

Nordsted1 der tror jeg nok, du fører

Citat
Nordsted1

Dato : 23-10-10 21:13

--------------------------------------------------------------------------------

Citat
Men der er jo stadig faste brugere, som bruger kandu til daglig. Afhængighed ... hvad skal man så kalde den fobi "kandureksi"

Det spørgsmål er du nok den bedste til selv at svarer på

Desuden hedder det ikke "at svarer på" .... men .... at svare på.

Læs nu denne side, det vil gavne mange her på kandu

http://www.123abc.dk/DanskGrammatik/udsagnsord_r_01.htm

Tag det ilde op. Det er en hjælp til alle, der ikke ved det.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-10-10 21:47

Citat
Fobi er en psykisk sygdom, der betegner en sygelig frygt eller afsky for noget
altså kan en eventuel Kandu afhængighed ikke betegnes som en fobi, reksi dur heller ikke så væk med fremmedordene og brug simpelhen Kandu afhængighed om fænomenet faste brugere
Citat
Begrebet "afhængighed" bruges også somme tider til at beskrive meningsløse eller irrationelle tvanghandlinger, såsom spillelidenskab, indkøbsgalskab eller afhængighed af computer. I disse tilfælde bruges begrebet til at beskrive en tilbagevendende tvangsadfærd hvor en person benytter sig af den specifikke aktivitet på trods af skadelige konsekvenser for personen selv, hans mentale tilstand eller sociale liv og andres velfærd.
citatet er fra Wikipedia og computer afhængighed er nævnt så mon ikke Kandu afhængighed dækker os faste brugere
Citat
skadelige konsekvenser for personen selv, hans mentale tilstand
måske hendes burde tilføjes så der stod hans eller hendes

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-10-10 21:58

Ans den test er elendig--- så hvorfor bruge den når vi har dig

Citat
måske hendes burde tilføjes så der stod hans eller hendes

Nææ nej, noget må i mænd godt tage skylden for helt alene

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-10-10 18:04

Så sæt du din hat, som du vil.

Citat
Ans den test er elendig--- så hvorfor bruge den når vi har dig

Du retter dig jo ikke efter det.

I stedet for testen, så sæt "male" ind i stedet for "svarer"

Din sætning

Citat
Det spørgsmål er du nok den bedste til selv at svarer på

Det vil så lyde/se sådan ud

Citat
Det spørgsmål er du nok den bedste til selv at maler på

Så skrev jeg

Citat
Tag det ilde op.

Der skulle stå

Tag det ikke ilde op.

Så vil jeg for anden og sidste gang forøge point, hvis kandu vil tillade det.

Jeg tror snart , at kandu går ned igen (langsomt)

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-10-10 18:08

Så er det slut med at forøge

Det har kandu bestemt efter 2 gange at have forøget/forhøjet point.

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 70 point
Dato : 24-10-10 18:25

Det var da rart at det ikke kun er hos mig det er meget langsomt, det er da godt nok irriterende

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 24-10-10 18:32

Er det den server som styrer reklamerne der sinker indlæsningen?
Jeg stiller et spørgsmål og i må gerne komme med er forklaring

Godkendelse af svar
Fra : ans

Dato : 27-10-10 19:49

Tak for svaret Klaudi.

Det var jo ikke et spørgsmål, men kun en test.

Det er kun muligt at forhøje point 2 gange efter spørgsmålet er stillet. Jeg mener stadig, at det stod i det "gamle" kandu.

Hvis kandu vil, så bliver denne tråd nu afsluttet.

Det er den 27.10.10 og klokken er 20:00, men jeg tror ikke kandus ur efter endnu flere justeringer går rigtigt .... de halter stadig efter ... det er faktisk sørgerligt

Men jeg kan stadig fortryde mit svar, før jeg klikker på send, hvis jeg vil

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 27-10-10 21:29

Velbekomme, og jeg si'r mange tak.

Nu lader det til at det kører nogenlunde "normalt", den med uret har været galt længe