/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Windows 7 - genveje forsvinder
Fra : FrejaFlop
Vist : 2325 gange
50 point
Dato : 21-10-10 10:43

hej Kandu

Jeg har fået ny bærbar på mit arbejde med windows 7 og jeg har lagt mærke til at nogle af de genveje jeg laver til mit skrivebord forsvinder igen når jeg har haft stikket ude - samt mit serverstik (fra mit arb . selvfølgelig).

Er der en forklaring på det eller er der noget jeg kan indstille?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-10-10 10:48

Mon du kan bruge dette tip??

http://www.kandu.dk/Tip20343.aspx

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 60 point
Dato : 21-10-10 11:20

Det er vel ikke sådan at du arbejder direkte på serveren, så det slet ikke er dit eget skrivebord, du lægger de genveje på.

Godkendelse af svar
Fra : FrejaFlop

Dato : 21-10-10 11:34

Tak for svaret Eyvind.

Jo det har du nok ret i Eyvind. Så er der jo sådan set ikke noget jeg kan gøre ved det. Jeg er ikke så teknisk og havde ikke set det på den måde som du forklarer det.