/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
afslutte kørende programmer
Fra : classic26
Vist : 582 gange
100 point
Dato : 21-10-10 07:57

Hej
Noget gør at harddisken på min pc er 100 % optaget hele tiden, så alting tar en krig.

Hvor er det lige jeg kan gå ind og se hvilke programmer/jobs der kører,,, og afslutte dem?.

tak

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-10-10 08:14

Du skal trykke på - ctrl+alt+delete - så får du en jobliste

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 21-10-10 08:55

Nordsted har ret.

Har du et antivirus program som er opdateret og bliver kørt en gang imellem?
Hvis ja.
Har du tjekket for spyware?
læs lidt på www.spywarefri.dk.
Spyware kan få mange pcer til at gå helt i stå.

Kommentar
Fra : classic26

Dato : 21-10-10 09:16

tak for kommentarer... det er faktisk så slemt at jeg ikke engang kan fjerne et program eller oprette et gendannelsestidspunkt. suk

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 21-10-10 09:28

går ind i msconfig og fjern de programmer du ikke vil ha' skal starte sammen med windows.

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 100 point
Dato : 21-10-10 09:29

Det lyder da godt nok alvorligt

Hvis det var mig, ville jeg gå ind her

http://www.malwarecheck.dk/

Oprette dig i deres forum - det er gratis - og du vil få hjælp hele vejen igennem

Kommentar
Fra : kai-d

Dato : 21-10-10 12:19

Hvis det drejer sig om langsomhed, så har jeg indstaleret et program der hedder
SLOW-PCfighter
Jeg kører det med nogle dages mellemrum, og så bliver fejlene som giver langsomheden siet fra og rettet.
Programmet kan i første omgang bruges som en gratis prøve.

Kommentar
Fra : classic26

Dato : 22-10-10 08:34

så er jeg på plads igen ..... det er så faktisk processoren der kører på 100 % hele tiden, ved ikke om det ændrer i jeres råd, men tak indtil nu!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-10-10 22:03

Næææææ

Godkendelse af svar
Fra : classic26

Dato : 25-10-10 09:23

Tak for svaret Nordsted1.
ser ud til at være et godt forum!