/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
3773 ang 6 tip om dagen
Fra : bantam
Vist : 455 gange
1 point
Dato : 09-05-03 17:01

Faktisk er det jo ikke et tip du der kommer med, men et spgsm, hvor brugeren skal have lov at forsvare sig, men det får du jo ikke point for, så derfor sætter du det jo nok som tip!!!!!!!!!

Men det undrer mig at han lige pludselig fyrer så mange af på en gang, når han selv brokker sig over andre brugere

Se tip http://www.kandu.dk/dk/tip/3740

Det er jo lidt underligt, når han selv gør det samme IKK!!!!!???

mvh og god weekend
Bantam

Kommentar
Fra : rasmus91

Dato : 09-05-03 17:09

Det syntes jeg også

Kommentar
Fra : rasmus91

Dato : 09-05-03 17:09

Det syntes jeg også

Kommentar
Fra : rasmus91

Dato : 09-05-03 17:09

Det syntes jeg også

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 09-05-03 17:36

Hmmm Bantan. Du klandrer 3773, men linket du henviser til, tilhøre altså vrigsted.

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 09-05-03 17:45

Men ok, jeg gir dig ret, det virker lidt "fordækt"(ligger jo også på 1 pladsen mht præmien) især når han/hun aflevere links til en side, som ikke kan bruges til nul og niks.
http://www.topsitelists.com/out.cgi?area=area51&user=mdghosts&nocheat=1010070448&ID=89&url=http:

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 09-05-03 18:00

3773 hentyder til vrigsted, har du ikke læst tippet, før du klandrer mig laurenzio?

http://www.kandu.dk/dk/tip/3820

mvh
Bantam

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 09-05-03 18:09

jeg skrev fornylig til Kandu - for både Rellom og jeg selv er ret sikker på vrigsted snyder med sine point - men har ikke fået svar endnu ( så den der med 1. pladsen er måske en stakket frist ) forudsat at vore antagelser er korrekte.... men som altid rider Kandu ikke samme dag de sadler - intet svar endnu.

dette er baseret på : http://www.kandu.dk/dk/Userhist.asp?uid=71658
Under "Besvarede spørgsmål" må det siges at virke mistænkeligt sådan som de forløber - men bevares - vi kan da tage fejl. Bemærk tid og svaremåde.....

Så måske det stopper af sig selv - synes bare liiige det er noget ged at Kandu ikke svarer.

Karina - der lige minder alle om, at det ikke betyder en fløjtende hattefis om man er på listen eller ej - det siger intet om evner..... eller hjælpsomhed.

Men bliver "svimmel af arrigskab" når folk snyder....

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 09-05-03 18:47

Bantam...jeg klandrer jeg skam ikke. Men tjek lige selv dine links, du henviser til 2 forskellige. Hvis jeg tar fejl, undskylder jeg,,,,,,men fattede ikke lige meningen.

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 09-05-03 18:49

Hmm, er åbenbart lidt "ordblind" iaften.

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 09-05-03 19:57

Hvad er det for en 1.plads, der hentydes til????

Hvor kan jeg se at vrigsted står som nr. 1, jeg har kigget i statistik og der er det ikke, hvor er det så??

Må indrømme at jeg har ikke så meget tjek på de toplister, men HVOR ser man dem?

mvh
Bantam

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 09-05-03 20:01

Hej Bantam

Ude på siden med "De seneste 25" er der i venstre side et link der hedder "Månedens præmie" den er over de ti der figurerer på "vind en præmie-listen"

Karina

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 09-05-03 20:08

Hej Fnollerpige

Tak for svaret, den liste har jeg virkelig aldrig set før

Jeg troede faktisk, at jeg kendte Kandu!, men man lærer åbenbart hele tiden

mvh
Bantam

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 09-05-03 20:25

Hej Bantam - ja det kender jeg godt - har været her i 9 måneder og måtte forleden spørge hvor man ændrede på den tekst jeg skrev under min profil da jeg oprettede mig

*det var lidt pinligt* For da jeg fik svaret stod det så at sige lige for næsen af mig ....

Karina

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 10-05-03 17:03

Det er underligt at hverken 3773 eller vrigsted har nogle kommentarerer.

Meget mærkeligt!!!!

Det kan selvfølgelig skyldes de ikke har været på kandu, og set det men det ville da være rart hvis de gav en kommentar??

mvh
Bantam

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 10-05-03 17:39

Nej men desværre får et seriøst spørgsmål ikke altid det seriøse svar det fortjener - vrigsted´s eneste mål herinde er vist bare at holde sig på listen.... hvad angår 3773 så ved jeg det ikke.

Men det kan da være de kommer forbi og svarer..... vi får se.

God weekend

Karina

Kommentar
Fra : vrigsted

Dato : 10-05-03 19:51

ok..

Senta har skrevet 151 tips, og jeg skrev seks på en dag.
Men hvis i ikke syntes om mine tips, så er det jo jeres mening.

Fnollerpige - hvis du kopierer hele linket så kommer siden frem:
http://www.topsitelists.com/out.cgi?area=area51&user=mdghosts&nocheat=1010 070448&ID=89&url=http://ghoststudy.com

God weekend allesammen

Kommentar
Fra : vrigsted

Dato : 10-05-03 19:53

Ja - se der.... Der er noget galt med kandu............

Nå, men hvis i vil se siden må i jo bare kopiere hele url'en

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 10-05-03 20:53

øøøhhh vrigsted forstår ikke lige du henvender dig til mig ang. det link der - det var laurenzio der sagde det ikke virkede......

Karina

Accepteret svar
Fra : 3773

Modtaget 1 point
Dato : 15-05-03 17:13

Sorry havde ikke set debatten, da den kørte hen over week-enden, men bedre sent end aldrig.

Ja det er med vilje jeg skrev et tip, bantam.

Hvorfor? For at pære lidt i andedammen mht kvaliteten af tips. Havde desuden observeret et par af pigernes grumme mistanker om snyd.

Åbenbart fandtes dette ca lige så interessante som vrigsted's, jævnførende vægtningen af dette tip. Det gav skam et par stjerner!!!!!!

Samme vægtning må man jo påpege er et evigt tilbagevendende problem og anledning til splid, idet vægtningen ikke syntes af have nogen kontakt til virkeligheden. Har siddet og småsurfet lidt på tips idag og kan finde nogen katastrofale tips der får en god vægtning (jvf "Fnollerpigen er meget populær" - debatten). Jeg har selv tidligere angrebet Solgaard (for et i mine øjne åndsvagt tip - og undskyld for det Solgaaard, for du kan jo sagtens levere varen).

Men vi kan jo vende tilbage til en tidligere debat - "Et bedre Kandu uden points"?!?!?!?

Point'ene er vel sjove nok, men de falder jo totalt i flæng. Points for tips er stort set uden vægtning og ikke særlig meget værd. Skriver du noget der henvender sig til en bunke specifikke brugere, åbner alle mulige andre det - kan ikke bruge det - og giver det NUL. Ergo - ingen fornuftig vægtning. Tippet kunne jo være godt nok, men du får ikke noget for det.

Apropos snyd har der jo på det sidste været en del "morsom" point givning. Gider ikke finde det, men Solgaard, Clan osv deler points ud sådan her og der. Og man må jo sige at 500 her og 320 der det hjælper alt sammen i regnskaberne.

.....og Vrigsted........Pigerne har spurgt til dig et par gange..... nu gør jeg det så igen.

"Fifler "vi" lidt med systemet, eller hva' ? "

....og de gamle "Kandu'er", tjaeeee......

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 15-05-03 19:20

Ved du hvad 3773 - om der fifles kan du spørge Kandu om, men de gider tilsyneladende ikke beskæftige sig med det, så deraf konstaterer jeg : couldn`t care less!!!

Jeg skrev netop det tip for at P R O V O K E R E og det tog franksp så maaaaajet seriøst og skrev dette uigennemtænkte spørgsmål : "Fnollerpigen er meget populær"
For det var da en sær måde for franksp at reagere - jeg tilsigter ikke popularitet herinde - måske franksp gjorde ? - deraf forklaringen på hans konstatering.

<<....og de gamle "Kandu'er", tjaeeee......>> er du interesseret i at smide nogle navne på den antagelse ???

.... og ang de 320 point - og alle de mange andre gange der er givet point ud for INGENTING .... jeg er struttende ligeglad, det pointsystem er fjollet, vil du have mine point ?

Jeg fik såmænd engang 14-1500 point af e.p - for at sige det der passede ind i hans kram ( og det helt uden at jeg vidste det !!! )

Disse point - betyder de noget for dig da ?

Bearbejd dog Kandu, det er der der skal handles og indtil det sker - må vi altså leve med pointsystemet.

Hvem sagde populær - som om det skulle have nogen betydning !!!!!!!!

Ja, vrigsted - gider du svare på det - Snyder du ?
så vil jeg bare sige : fortsæt endelig - der er nemlig ingen der gider gøre noget som helst ved det !!!!!

Karina - der godt kunne tænke sig at pointene forsvandt - for så ved vi hvem de "rigtige" Kandu´ere er .......

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 15-05-03 19:28

Enig Karina, enig...... Især i de sidste to linier.

PS: Points'en rager mig en hujende bønne! Jvf.: "Et bedre Kandu uden points"!

PS PS Blev du meget sur på mig?

PS PS PS: Tror ikke Vrigsted gider svare!

PS PS PS PS: "De gamle Kandu'er" tjaeeeeeee, hva' ska' iern saj då?

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 15-05-03 19:34

PS PS PS PS: "De gamle Kandu'er" tjaeeeeeee, hva' ska' iern saj då?
---- du skal bare kaste dig ud i det og fyre løs og give dem/ os en chance for at forstå hvad du helt specifikt mener !!

PS PS Blev du meget sur på mig?
-----NEJ - for hvordan skal jeg dog kunne det - det her er KUN et forum, stille og roligt - jeg bliver ikke sur på noget eller nogen herinde ( ikke mere i hvert fald ) for så meget skal man ikke lade "Kandu" fylde - så det springer vi op og falder ned på.....

Karina

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 15-05-03 19:36

kommer lige til at tænke på : Er der noget bestemt du henviser til hvor du har været af den opfattelse jeg skulle være blevet sur da ????
For jeg erindrer ikke hvor du skulle have givet mig anledning til det.....

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 15-05-03 19:51

Nø, syntes bare du fløj "lidt i blæk-huset".

Citat mig sæl':

Apropos snyd har der jo på det sidste været en del "morsom" point givning. Gider ikke finde det, men Solgaard, Clan osv deler points ud sådan her og der. Og man må jo sige at 500 her og 320 der det hjælper alt sammen i regnskaberne.

Hvordan ser det ud for udenforstående, de der spændende diskussioner til f. eks 500P, samtidig med at flere af deltagerne har mavepine i anledning af Vrigsted?

Det piner ikke mig, som tidligere nævnt er jeg ganske kølig i min unævnelige.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 15-05-03 20:05

Altså dem der gider give 500 eller 320 eller whatever i specielt Smalltalk ( men osse andre steder ) er jo ligesom selv ude om det - i det tilfælde hvor CLAN GIVER mig ( eller vælger at sætte en hyggelig sluder til den pointsats = 320 point ) skulle det afholde mig fra at småpludre og hygge mig med CLAN, jeg gloede osse noget da jeg så der skulle brændes point af på det ( iøvrigt synes jeg slet ikke point skulle være muligt i Smalltalk !!!! ) der er intet spørgsmål, og en hyggesnak til 500 point der tilmed bliver lukket så andre skal bruge point på det er fjollet!!

men skal jeg så sige "ÅÅrrhh ja hvis der er point så gider jeg ikke snakke med dig !!!"

og ja hvad rager det dig, mig eller nogensomhelst at vrigsted er kreativ, hvis Kandu har plads til hans slags og de mange andre gennem tiderne er det bare Kandu`s valg - du har ret HVEM er jeg til at stikke min lille næse i det......
Der er plads til ham, og dig og mig og alle .... og det er så nemt, gider man ikke være her under disse omstændigheder står det een frit for at daffe af - måske værd at overveje.

du skriver : >>>>>Apropos snyd har der jo på det sidste været en del "morsom" pointgivning. Gider ikke finde det, men Solgaard, Clan osv deler points ud sådan her og der. Og man må jo sige at 500 her og 320 der det hjælper alt sammen i regnskaberne.>>>>>>

Hvad mener du med det ? For at det skal være snyd skal det jo være aftalt spil f.eks skulle jeg så have en aftale med CLAN om at han skulle give mig disse point !! Naaaaah vel !!

Men hey det kunne det jo være - så hvad beviser det......

Karina der stadig er glad og IKKE sur

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 15-05-03 20:08

Og ja derfor har jeg osse altid hævdet ( i mange af mine indlæg om netop point ) AT placeringen på TOP 10 INTET siger om dygtighed og hjælpsomhed - for den liste ender man nemt på .... og det siger NADA om evner.

Karina

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 15-05-03 20:18

Yearh, selv mig med mine halv-svage evner er faktisk på listen. Sjovt nok!.

Egentlig sjovt så tavs Vrigsted har været. Men han/hun/den deltager da rundt omkring - også seriøst.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 15-05-03 20:20

Vidste du iøvrigt at Vrigsted er et stednavn - en lille by mellem Stouby og Hornsyld i Bjerre Herred, også kaldet Juelsminde kommune.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 15-05-03 20:26
Kommentar
Fra : 3773

Dato : 15-05-03 20:30

Måske skal jeg lægge den ud som et tip, hmmmmm

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 15-05-03 20:34

Nej det havde jeg ikke den ringeste idé om .... men nu du siger det Vrigsted lyder osse som navnet på en by.

husk jeg kun sagde : det ikke nødvendigvis afslørede noget om evner og hjælpsomhed om man er på listen - hvorvidt dine evner er halvsvage er ikke op til mig at vide .... er sikker på du hjælper som jeg : hvor du kan !!

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 15-05-03 20:35

Ja gør det - den giver såmænd nok en 3-4 stjerner .....
det står der frit for -

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 15-05-03 20:42

Har vist provokeret nok for idag. Må hellere opføre mig artigt igen.

...og slutteligt Bantam.....har opfordringerne til Vrigsted vist været krystalklare fra pigerne, ikk'? Så han har haft rig lejlighed til at tage til genmæle.

Iøvrigt kan du jo lægge hvad du vil i mit tip, men du må jo indrømme at det var godt gået med at fabrikere 6 tips på en dag. Men Kandu får jo på den måde behov for en voldsom udvidelse, hvis vi andre vil følge lidt med - med mindre man da abonnerer på alt, eller er on-line (og ved pc'en) i 24 timer, idet 6 brandvarme tips om dagen fra et par hundrede brugere virkelig løber op.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 15-05-03 20:45

Kan i nu alle sammen have en rigtig god store bededagsferie (eller hvad vi nu skal kalde det).

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 15-05-03 22:12

-----"Har vist provokeret nok for idag. Må hellere opføre mig artigt igen"-------

Har du provokeret !?! Sorry det lagde jeg ikke engang mærke til - typisk mig at overse så noget, nå men skal nok stramme mig mere op en anden gang du kommer i det hjørne...

Jo det hedder St.BededagsFerie ... og i lige måde til dig.

Godkendelse af svar
Fra : bantam

Dato : 24-05-03 15:37

Tak for svaret 3773.