/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Flash / Spørgsmål
10  Dr.Disco 500
fjerne mouseover
Fra : hubi
Vist : 474 gange
100 point
Dato : 19-10-10 21:59

hey, som overskriften lyder, hvordan fjerner man en mouseover effekt i en .fla fil ? jeg har hentet cs5 på adobe, men da det er aller første gang jeg roder med flash så må jeg sku være svar skyldig (:

jeg har prøvet at vælge "hide" og at overmale de frem og tilbage / start/stop knapper der er men ligemeget hjælper det

//jesper

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 19-10-10 22:07

er det din egen?

ellers er den sikkert indlejret og beskyttet
ellers er CS ikke det bedste program til det foremål

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 19-10-10 22:24

bruger selv CS3, men kun i actionscript2. Hvis det er en knap så skal Over og Down være det samme som i UP - Hide er det område som musen reagerer i.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 20-10-10 22:37

Ok, jeg fjerner flueben - du har åbenbart ikke brug for hjælp.......

Kommentar
Fra : hubi

Dato : 21-10-10 14:16

Jeg har skam brug for hjælp.. troede bare ikke der ville være så hurtigt svar :D nej det er et open source script så går ud fra det kan fjernes. vil du have det postet så du kunne prøve i cs3 ?

Annuller spørgsmålet
Fra : hubi

Dato : 30-10-10 12:49

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål