/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Til Thomas.Haugaard
Fra : peters73
Vist : 635 gange
500 point
Dato : 19-10-10 18:35

Vil give dig alle de point jeg har, for dit tips om hvordan man undgår at høre mere til de barnagtige mennesker der florerer i jagt trådene !
Det er da ufatteligt at "voksne" mennesker kan opføre sig sådan...

Ih guder siger jeg bare !

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 19-10-10 18:50

Det nemmeste er ikke at deltage i trådene/læse dem men det er jo svært at lade være når I er lidt nysgerrige.

Iøvrigt har tippet været skrevet i flere jagttråde

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-10-10 20:42

åh - de tråde er da meget sjove.......................................nogen gange.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 19-10-10 22:48

Jeg forundres over at de jægere er så åndsforladte at de ikke kan finde ud af andet end at gentage sig selv. Igen og igen.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-10-10 22:07

Det er længe siden at jeg fjernede den markering og kategorien Jagt vises slet ikke på min forside det var jo bare personfnidder og intet om jagt dengang jeg slettede den abonnering, ved ikke om det er anderledes nu men jeg tvivler og er ikke nysgerrig nok til at prøve igen, så det var et godt tip Thomas Haugaard kom med der

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 21-10-10 19:32

Ih guder siger jeg også, ved bare ikke hvorfor.

Accepteret svar
Fra : Thomas.Haugaard

Modtaget 500 point
Dato : 21-10-10 19:34

Selv tak. Det var en lidt underlig oplevelse, har været væk fra kandu i et stykke tid men snakken på jagt emnet havde ikke flyttet sig en millimeter.

Ganske ufatteligt at de ikke bare går en tur eller alternativt mødes til duel ved solopgang

Godkendelse af svar
Fra : peters73

Dato : 21-10-10 19:51

Tak for tippet Thomas.Haugaard.

@Teil, godt du er enig

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 21-10-10 20:02

Citat
Ganske ufatteligt at de ikke bare går en tur eller alternativt mødes til duel ved solopgang

Et virkelig godt forslag.Der burde tages til efterretning.
Jeg har,"med skam at melde",selv fremkommet med nogle "pip" i disse "jagttråde".
Men det var nu mest fordi det smagte af mopning. Ti mod een,det kan jeg ikke li`.
Heller ikke når man kører hårdt på ens ægteskabelige status: Er man en ringere jæger,ved at være filippinsk gift.Sådanne personlige angreb,fortæller vist mere om angriberen,end den angrebne.
Er spændt på,hvor den nedre grænse går i jagt-kategorien.
Bemærkelsesværdig: Jeg aner at de fleste "skribenter",er i treds års alderen.Jeg tror ikke de lader deres børnebørn læse egne indlæg.

Mosebaek.