/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Hyle løgn dacapo
Fra : betterwisser
Vist : 1151 gange
100 point
Dato : 19-10-10 17:23

For fanden da coldbøtte Bent, det er da dig selv som er førerhingsten med de der Blacklistninger ikke sandt.

Din er ophævet her, vend vrangen ud på Vombatten så!!

BW

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 19-10-10 18:02

Ja, men jeg starter IKKE med at skrive, at nu har jeg ophævet en blacklistning og så gør jeg det ikke alligevel - det gjorde Øjenvidnet også længe I hylere ikke engang kan finde ud af det I selv skriver: Kan i rende mig her fra og til månen..

Jeg håber så blot at andre efterhånden får øjnene op for hvor simpelt i opføre Jer. Det er sku` mere barnagtigt end små børnehavebørn...

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 19-10-10 18:08

http://www.youtube.com/watch?v=2eS45NzFdDI

Her kan I så selv sætte Jeres navne på og når I finder ud af hvad en Bajut er, så vil I også kunne forstå hvad han synger.....

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 19-10-10 18:14

Med hensyn til brugen af bayvantic eller andre midler, så ved du jo godt at jeg for få år siden ganske pludselig mistede et pragt eksemplar af en Kleiner Münsterländer på grund af hjerne betændelse, som meget vel kunne stamme fra Borelia.
Æhhhhhhhh Knudsen det pragt eksemplar blev skutte brugt ret meget i avl og hvad har Bayvantic med den hunds hjernebetændelse at gøre?

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 19-10-10 19:01

Nøj! Ballehyleren ved hvad en Bajut er for en fætter. Nøøøøjj! Det vidste vi godt.

Mvh.

Tonganeseren

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 19-10-10 19:22

- psykopaten trækker stadig luft ind???

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 19-10-10 19:30

Naaaaaah - det er mest lunken udstrømmende gasarter.

Mvh.
Tonganeseren

Accepteret svar
Fra : Øjenvidnet4

Modtaget 100 point
Dato : 19-10-10 19:34

Jeg må beklageligvis give Børge Baldegård ret og derefter en undskyldning !!!

Ved en fejl havde jeg ikke fået ophævet blacklistningen som ellers skrevet. Fejl kan ske, men det var absolut utilsigtet !!

Til gengæld har du ved flere lejligheder nægtet at bl.a. jeg skulle være blacklistet hos dig, men det er jo historie - lad os se fremad i stedet for !!

Øjenvidnet4
MULTI-X
I en rundkørsel

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 19-10-10 19:58

Kom nu Bent nu er der hul igennem. muligheden for at tale sammen, er det simpelt at ophæve sanktsioner som en blacklistning?

Du må dog ikke forvente at vi stærke Multi - x´r skifter seksuel obsersvans, over til Bajutter og anden narretøj samt render til syden efter kvinder, når vi har en glimrende bestand lige uden for døren.

BW
Milti-X

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 19-10-10 22:43

Kom frem med noget nyt ! - Jeres personfnidder er intet værd

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 20-10-10 08:20

Kom nu Bent, med noget nyt, du kører stadigvæk kun i de herrsens bajut kredse og grimme .

Der er jo ingen som skriver i dine tråde, og os prægtige Multi - Funcions - X´r har jo allesammen fået en bejmand af dig, så vi kan jo af gode grunde ikke hjælpe på dine tomme tråde.

Hvis du har nyt fra hundeskoven, så øs ud af dit vid.

Multi-Gab
BW

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 20-10-10 17:18

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 20-10-10 17:50

Bent, hvad har du at bidrage med, selv om du får alle chancer, altså heller ikke nyt fra hundeskoven?, hvad så med dit Bajut lummeri, nye tiltag eller specialgreb her måske så ?

Der bliver stillet spørgsmål i noget som du har monopol viden på, og så bør du da være meddelsom over for os udstødte Multi - X´r af guds nåde ik. Vi hjælper jo dig hver gang, med det vi er bevanderet i, såsom jagt- hunde - våben så sig frem inden for dit gebet

BW
Mutix - X
Il Tempo

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 20-10-10 22:07

Der bliver stillet spørgsmål i noget som du har monopol viden på,????????

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 21-10-10 06:45

Bajutter - flåtters opførsel i hundeskove - smittefare i hundeskove - blot for en start.

mvh
BW
Multi-x
Team

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 21-10-10 08:28

Det er da ingen nyheder ikke en eneste af dem!!

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 21-10-10 08:55

bb1

Her er en nyhed af de positive:"men man kunne yderligere også gøre, som jeg, min hund har El-gulvvarme, som tænder automatisk ved 0 grader og slukker igen ved 37 grader. Noget af det vigtigste er, at det ikke kan trække inde i hundehuset. Træk er meget værre end kulde i en kortere priode."Vi har sgu' taget grusomt fejl af Balledoof - han behandler sandelig sin hund godt med el - er hans hund aldrig inde i huset, men skal dele tilværelsen med agerhøns, vagtler og rensdyr i "stalden" ? Så er der ikke noget at sige til, at dyret virker lidt skræmt og altid skal føres i line, for ikke at skulle løbe væk !! Og derfor skal den lokkes med leverpostejermadder varmet på en brødrister med el !!

Det indsatte er sakset fra Kandu's hundeside.

Øjenvidnet4
MULTI-X²
Er sluppet ud af rundkørslen !!!

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 21-10-10 15:17

Hvad mener så hyleren Øjenvidnet med det??? Et indlæg fra en anden debat er da ingen nyhed

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 21-10-10 15:44

Hej Øjenvidnet

BentBajut har squtte nogen stald. Han har et ydmygt parcelhus med tilhørende garage, hvor han haren gammel sofa, et par gamle lænestole, et skrivebord med pc`ere og en farlig masse skrammel. Her må hunden godt komme ind - gennem en luge. Udenfor frister den en kummerlig tilværelse i en papegøjevoliere. Konen vil ikke have hunden indenfor - og så sidder/ligger hunden og BajutBent ude i garagen og skummer af raseri over alle de, som ikke forstår hans genialitet. Ham der har set BajutBents matrikel fortæller også, at der udenfor porten til garagen hænger et skilt, hvorpå der står, at "dyret ikke må fordres". Om det gælder BajutBent eller hunden står så hen i det uvisse. Jeg vil ikke anbefale nogen at forsøge sig med fodring på matriklen.
På en hylde i garagen er der sat en reol op, hvori man finder alskens fjernstyrede legetøj fra BR.

Mvh.
Tonganeseren
Åbenbart lagt på is af BajutBent. Men lad os nu se om indlægget her kan fyre op under galningen.

Vrooooooooooooooooooooooooooooooooommmmmmmmmmmmm - så sker der noget.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 21-10-10 20:59

At øjenvidnet ikke er for klog fremgår hvis tydeligt nok af hans indlæg...

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 22-10-10 08:37

Lille Balledoof !!!

Spørgsmålet er, hvem der er klogest - se blot på ordet hvis i dit seneste indlæg !!!(Mener du ikke vist ?) Jeg føler med Tonganeseren, som med stor flid og omhu har forsøgt at bibringe lidt retskrivning i dit kranie, men må så konstatere at det "kun" er ben og små knogler den allerøverste del af dig består af ! Ikke engang "dænderne" er dine egne !

Ingen bløddele som f.eks. hjerne - ach ja hvor sørgeligt

Øjenvidnet4 A/S
MULTI-X²
Køge Havn

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 22-10-10 13:57

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 22-10-10 14:51

Hej Øjenvidnet

Det der "vist" har altid afsløret den ægte bonderøv. Bonderøven udtaler det "hwis", altså med tydeligt stød på på "h"- et, som naturligvis ikke skal figurere i "vist".

Det samme hører vi i ordet "hvad", hvor bonderøven udtaler det med fuldt drøn på "hwaaaa"?

Undersøgelser har "vist", at blot 2 års skolegang kan rette om på disse sproglige misforståelser - altså i talesproget, hvis eleverne er normalt begavede.
Andre undersøgelser, foretaget i området omkring Løsning, har "vist", at den lokale generation, født mellem 1940 - 1943, har haft særdeles vanskeligt ved stavning og alm. dansk sprogbrug.

De bimler op med deres "hwaaa, hwoooor, hwem, hwed, hworfor, hwile etc. " og som udtaler "Katekismus" som var der nogen der skulle have en klaphammer i panden.

Der er ikke noget at gøre ved forfatter Bent Ballegaarde Knudsens skriftlige dansk. Men pyt! Når man har andre til at skrive for sig, så går det såmænd nok som med den grimme ælling.

Ak ja.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 22-10-10 18:47

for ordkløvere.....

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 22-10-10 20:26

Hej Tonganeser.

Ramt plet igen m.h.t. Balledoof - som Benny fra Olsen Banden ville have kaldt ham: Bonderøv !!!

Øjenvidnet4
MULTI-X²
Læsø

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 23-10-10 04:47

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 23-10-10 10:47

http://www.bt.dk/kendte/jo-det-er-maend-i-bikini

Her er der noget til dine fornøjelser og din lummer samling,- Knudsen så sig ikke, at vi ikke tænker på dig og dine behov

Mvh
BW
Multi-X
Ream

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 23-10-10 20:19

Ser du Ballehof. Muligvis er der tale om ordkløveri, men alene din overskrift er så tumpet formuleret, at man ganske enkelt ikke kan lade være med at drille dig.

"Hyle løgn" - skriver du. Havde du så skrevet Hylerløgne, hylerløgn eller måske hylende løgne, så havde det været i orden; men din formulering har intet med alm. sprogbrug at gøre. Det er altså hylende komisk.

Ak ja.

Mvh.

Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 23-10-10 23:09

. . . . . og, Ballehof, det er nok også lidt pjattet af mig, men hvad gør man med en fodbold, når den ligger lige til højrebenet??

Man banker squda til den

Mvh.

Tonganeseren

Svigtet og forladt af BajutBent

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 24-10-10 00:00

- Det samme og det samme køb dog en ny gramefon eller CD afspiller.....

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 24-10-10 00:02

Hyle løgn dacapo
Fra : betterwisser Vist : 210 gange
100 point
Dato : 19-10-10 17:23

--------------------------------------------------------------------------------
For fanden da coldbøtte Bent, det er da dig selv som er førerhingsten med de der Blacklistninger ikke sandt.

Din er ophævet her, vend vrangen ud på Vombatten så!!

BW

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hvis overskrift er det lige - du taler om Tombe??????????????????????????????

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 24-10-10 10:30

Kommentar
Fra : bb1
Dato : 24-10-10 00:00
--------------------------------------------------------------------------------
- Det samme og det samme køb dog en ny gramefon eller CD afspiller.....
---------------------------------------------------------------------------------

KnoldBendt eller Balledoof !!!

Inu en gank har du stavet nogt forkerdt - det hedder GRAMMOFON din narrehat

Die Augenzeuge4
MULTI-X
Auderath

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 24-10-10 11:56

Knudsen nu har du fået muligheden for at svare igen, men selv du, må da kunne se det komplet misvisende i dit spørgsmål i din tråd.

Du hyler op om blacklistning af dig som kombattant, Knudsen hvis jeg ikke havde lukket vagtelllemmen op, havde dit indlæg for 10. gang stået og råbt uden et eneste svar til månen, atter igen, din krybdebattør og det ender det såmænd også med, hvis ikke granner eller spammer forbarmer sig over dig

Mvh
BW

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 24-10-10 12:07

Knudsen

Var du ikke glad for mit link?, hvorfor laver du ikke en ny debattråd, den kunne hedde:- Bajutten - En gammel mands inderste ønsker - Mit liv i sextanten - Tatarsex for + 60 årige - Hvordan hobitter kommer til en Løsning.

Her har du jo udsøgt viden lader det til, kom med ros og ris, gerne selvimporterede af de sorte

Mvh
BW

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 24-10-10 14:04

Betterwisser.

Jeg tror Balledoof er ved at være en færdig mand i diverse fora. Med den opførsel han gennem flere år har tyraniseret alt og alle med, og nu får modstand som hver eneste gang tilbageviser alle hans tåbelige postulater og løgnehistorier, tror jeg snart han er mør - det er godt for de mennesker han har svinet til, både som anonym (selv om han nægter anonymitet) og med navns nævnelse - han er og bliver et nul !

Øjenvidnet4
MULTI-X²
Billum

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 24-10-10 19:37

Hylerne kan kun hyle -- medens andre går på jagt!!

Kommentar
Fra : webgun

Dato : 25-10-10 01:20

Hvor sjældent man så end er her på Kandu, skal man lige en tur ind på jagt og se seneste nyt

For der er sku altid godt gang i den

Mega grineren...Lurere på hvorfor der ikke er en kategori som hedder "svineren"

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 25-10-10 08:09

Lille Balledoof

" Hylerne kan kun hyle -- medens andre går på jagt!!"

Vi du kalder hylere, går på jagt efter behag og på egne arealer - vi skal nemlig ikke nå at få "valuta for pengene"

Øjenvidnet4
MULTI-X
Ørre

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 25-10-10 08:12

Jo du er også meget jagtliderlig Knudsen, og her går den af hver gang, hvis du husker sikringen, husk altid bagskud til bajutterne

Ja hotelforeningen ser enormt op til Knudsen, de taler stadig om hans belægningsprocent på hans fremlejede jagt, den er på 102, hele sæsonen rundt + lidt mere.

De omliggende revirejere i miles omkreds, behøver heller ikke at bekymre sig om en kraftig regulering, den bliver skamplejet helt ind til benet, centralt fra check point Rundkørselen.

Hvis man spørger om vej til Knudsenpunktet hos den lokale jagtsælger, så ryster de nyansatte let på hovedet, indtil en af de lidt mere garvede, som har været med på en lytter, træder hjælpene til med:- "det er " The Killing Fields " han skal ud til, ude ved Ballegårds øvelsesområde ".

Jo Øjenvidnet- Ballegård selvoppustede glorie, lånte fjer, nedtalling til andre og sandhedsforvridninger er gået fløjten, som et krystalsglas der ryger på gulvet, og det er forsent at klinke skårene

Hej webgun så er det hele værd, hvis du får et godt grin

Knudsen KANDU ikke lave en dobbelt blacklistning af mig så nu, eller måske lave en Hot Reed Zone Mit Grill, til mig og de nærmeste. ?

Mvh
BW

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 25-10-10 13:43

hvilken slags hyl er det mon: Neger, Indianer eller hunde måske????

Noget nyt er der i alle tilfælle ikke i det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 25-10-10 13:48

EKSTRA BLADETS bagside i dag, hvor Morten Ingemann "tegner" en dialog mellem Mogensen og Kristiansen (ham med bilagsrodet).

Mogensen siger:
Hvis du en dag skal have skilpaddesuppe, ved du så hvordan man hugger hovedet af den . . Kristiansen?

Han fortsætter:
Man stikker to fingre op i røven på den. Så stikker den hovedet frem. Så har du chancen Kristiansen..! Kendet du det lille trick - Kristiansen??

Kristiansen svarer:
Selvfølgelig gør jeg det Mogensen . . Hvordan tror du eller de får slips på Lars Løkke. . !

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 25-10-10 13:51

Wroooooooooommm - stavekontrollen har registreret en slåfejl i 7. linie. Kendet=Kender. For sløjt.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 25-10-10 21:33

Hvor er det sørgeligt for dette forum, at hylerne ikke kan opføre sig som voksne mennesker selvom Tombe er fyldt 68 skriver han som et barn -Er han ved at gå i barndom???????????

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 25-10-10 22:45

Og det skriver du - din nar. Du har - om nogen, svinet hjemmesiden til gennem de sidst forløbne 3 år; med løgne, tilsvininger og fordrejninger. Logger du af for altid, vil hjemmesiden jagtafsnit opleve en kvalitetsfremgang på 400%.
Gør os en tjeneste og skrid - Bajut.

Tonganeseren

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 26-10-10 04:29

- Jeg er i det mindste vokset fra at bruge ord, som nar og trusler om at sladre, stjæle og lyve!!!!

Og om jeg så loggede af 4 mill. gange så ville denne side fortsætte med, at være lige så barnlig..

I har jo haft måneder til at bevise det modsatte - men selv om jeg ikke har været særlig aktiv er jeg fortsat blevet svinet til og det viser jo hvad I HYLERE kan og hvor langt Jeres evner slår til!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 26-10-10 06:29

Verdensmesteren Balledoofs sidste indlæg fortæller om en færdig psykopat - fred være med ham !

Øjenvidnet4
MULTI-X
Tåsinge

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 26-10-10 08:29

Jeg er enig i, at det kun kan være positivt at Bent Ballegaard Knudsen tilsyneladende har fået nok og forhåbentlig vil holde sig væk fra Kandu' - kan vi være så heldige, at julefreden allerede sænker sig over sitet nu ??
Tillykke med "sejren" til alle over en fantast og løgnhals - må så håbe han selv finder fred i sin egen lille verden.

Med venlig hilsen
Provsten1
Multi-X
Magasin du Nord

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 26-10-10 10:55

Knudsen du er kugle gal mand, vi har lige præcis brugt lidt tid på, at bevise hvad du reelt står for.
Barnlige hvor herre til hest mand, du har brugt din faste afslutter 8 gange her i denne tråd.

Hep og god bedring
BW
Multi - X
Team

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 26-10-10 11:26

Der er kun en medicin der virker, hvis vi skal ha' lukket af for bb1 - den hedder, total blacklistning.
Okay, det har sin pris, idet, hvem skal så være klassens klovn, hvem skal vi så hyle ad grin over.?
Altså, kære Multi-x'er, underholdningsværdien i jagtkategorien ryger et par takker nedad - kan vi leve med det..???
Når jeg trænger til et rigtigt godt grin, scroller jeg bb1's indlæg igennem - så kommer latteren. Nogen gange ligger jeg på gulvet og skiger himmelhøjt af grin, så råber konen fra køkkenet "NU LÆSER DU IKKE MERE BB1 IDAG.!!!
Vi havde gæster forleden dag. Vi afholdt en lille konkurrence om, hvem der kunne fyre den bedste vittighed af - jeg vandt.!!!.....jeg lod gæsterne læse et indlæg fra bb1...Nøøøj, siger jeg bare, den tog kegler. Da gæsterne dagen efter ringede, for at sige tak for igår, sku' jeg bare sige bb1 - og de hylede ad grin.

Det var bare det jeg ville .....hej

Multi-X
Nyder efteråret.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 26-10-10 17:34

- Hvornår skifter i melodi og tekst - den I Hyler og har hylet længe dur ikke til xfactor!!!

Tomben er 68 år eller er han i virkeligheden 6+8= 14 eller måske en på 6 og en på 8 ?????

Jeg kender svaret: Det kommer i næste uge - jeg har alt for lidt tid til at lege med Jer.
Der skal jo drives jagt og skrives artikler mv. Læste I den sidste nye i JÆGER nr. 10 Holder i ikke bladet, så lån Jer frem..

- Men det har da været hyggeligt og meget lærerigt, at se hvor meget I har kunnet dumme Jer også selvom jeg ikke har deltaget direkte. Jeg holder stadig øje med Jer.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 27-10-10 11:08

Bajut Bent.
Jeg synes du skulle koncentrere dig om at få bragt orden i dine egne personlige forhold. Du holder øje med os. Hvem Fanden tror du, du er? Latterlige uvidende mandsling.

Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 27-10-10 12:35

BajutBent
Artikler - skriver du. Mener du ikke åndsvage læserbreve?

Tonganeseren

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 27-10-10 13:55

Næ næ, den er sku' god nok. bb1, har skrevet en artikel/jagtberetning i Jægerbladet. På side 96- med overskriften " En brat opvågning"

HH.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 27-10-10 14:16

Nå for Satan da. Fandt han ud af at han havde skudt en malkeko i stedet for en buk? Jamen så må man jo gratulere BajuBent med at være rykket op i en helt anden socialklasse. Bravo. Jeg har bare lidt ondt at de stakler som skulle bogstavere for ham - fra "manus" - som man kalder nogle sider med ulæseligt bavl.
Og så får han små 3.000 kroner for ulejligheden. Hip hip hurraaaahhhhh for

Mvh.
Tonganeseren
MULTI-X

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 27-10-10 15:18

Det var noget med at Knudsen har så dårlig ånde, at han fik liv i en anskudt tam agerhøne, ved at puste den kraftigt ind i næbbet, efter at den havde ligget i hans lomme et par timer, og ikke rørt sig ud af flækken. Prøv kære læser at tænke jer,- at ligge i Knudsens lomme og overleve det.

Han fandt den på¨vej hjem fra "slagt" på hans udsætterbestand. En sød lille spejderdreng tror nu på, at Knudesen er gud, fordi knægten syntes det var synd for de skudte fugle, og Knudsen så kunne stønne fuglen igang igen, og den fløj som en raket ud af hans hånd, lavede 4 sejrsrullinger over rundkørselen, og forsvandt med hvislende halefejr op i den stålende røde sol, Knudsen præsterede atter igen 2 forbier på fuglen, med kuglefang i en Gaza kølevogn med tomater, på vej rundt i rundkørslen.

Knudsen skal selvfølgelig havde et økonomisk vederlag, for hans utrættelige kamp som væbner for Ole Bole. Men selv skrevet eventyret har nok næppe!- det var Lassen vist mester for, men kønt lyder det, især for dem som intet kendskab har til Knudsen.

Dette var et sammendrag af Knudsen Life i Løsning i DJ.- Titlen burde havde været; Endnu en dobbelt miss, på håndholdt agerhøne hos Bajutten.

Mvh
BW
Multi-X Team

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 27-10-10 16:14

"bb1, har skrevet en artikel/jagtberetning i Jægerbladet. På side 96- med overskriften " En brat opvågning"

Nå, har Balledoof nu gjort denne oplevelse til sin egen - det er en gammel historie, men hvad, kan han nu prale med en sådan oplevelse, så er han jo dagens mand
Jeg synes han skulle bevise sin påstand, for løgn er det meste fra hans hånd !!

Øjenvidnet4
MULTI-X
Næstved Fed

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 27-10-10 16:32

Har også læst beretningen. Såmænd meget sød, men hvorfor den dramatiske titel? Men en ting er sikker. Det her har BajutBent ikke selv skrevet. Normalt kan han ikke sætte 5 ord sammen uden at kvaje sig med mindst 3 fejl.
Og helt rigtigt - Øjenvidnet. Det er en gammel Boganis historie. I den originale version finder jægeren en frysende agerhøne under et grantræ og putter den i lommen. Ved hjemkomsten er det hans lille søde datter der modtager fuglen fra faderens hånd - varmer den lidt op og lader den fare -som der vistnok stod.
Men konflikten i beretningen er fin nok (med konflikt menes der ikke noget negativt. Det bør der altid være en short story - novelle eller roman. Konflikten er til at få øje på. Den udgøres af den onde jæger, som også har et bankende varmt hjerte indvendig. Det trækker lidt om mundvigende - ved tanke om hvem forfatteren af beretningen er - nemlig agerhønse- og vagtelopdrætter Bent Ballegaard Knudsen (alias BajutBent - storkunde hos Fætter BR). Det er squ for meget.

Mvh.

Tonganeseren
MULTI-X Teamet

Sidder og græder snot over Bajuttens beretning.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 27-10-10 16:36

Den var i øvrigt bragt i JUL i Danmark i vistnok årg. 1951 eller deromkring - med et billede af en hånd m/tilhørende halvdød agerhøne og en lille snotnæset pige i baggrunden.

Jeg har i øvrigt 18 årgange af JUL i Danmark. Nemlig - og med guldkant om forsiden.

Mvh.
Tonganeseren
Er ved at se mig om efter et juletræ

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 27-10-10 16:58

Jeg må medgive tvivlerne om rigtigheden i bb1's lille historie - ikke at historien ikke har fundet sted, men det er ikke bb1 der har oplevet situationen selv !! Så endnu en løgn fra Bent Ballegaard Nielsen !!!

Med venlig hilsen
Provsten1
Multi-X
På Gudenåen

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 27-10-10 17:11

Øjenvidnet og Tomben har et kæmpe problem:

De beskylder begge Jægers redaktion for at svindle med forfatternavne !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hold da helt kæft, hvor er I latterlige eller måske misundelige.. Prøv at læs hvad Tomben har skrevet i D.L.S. blad det kunne et 7 årigt barn havde gjort langt bedre....

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 27-10-10 17:22

Jo da, de gamle kendte nasserøve fra DJ, og så Bajut Bent Knudsen køre sgu med klatten , men de gamle ræve får man sjældent ram på helt ustraffet, og her tænker jeg på the X-Menns.
Så kan Knudsen da købe lidt knust næsehorn horns og en gang beaver gejl for hans copiløgn atter igen, denne gang har han fået 100 gange mere end bibliotekspengene fra kratluskeren,narret fra DJs klaphatte

Denne gang har han dog ikke stjålet en dødsannonce, så der er fremskridt med trans Knudsen.
Men der er langt til anstændigheden hos riskogeren af bajuttens nåde

Mvh
BW
Multi - X
Team

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 27-10-10 17:56

Bent Ballegård Knudsen, kan du forklare for mig, hvad forskellen i dit hoved er, ved at du kan kommentere indlæg i min tråd, men at du fornægter samme med flere, adgang til dine tråde. Er det en føelse af af magt eller nærmere afmagt, da ingen reagere i dit domæne, eller hvad er obs for dine bevæggrunde, når dit indlæg står alene er det korrekt eller hvad. Rent mentalt er det spændende for mig, så svar venligst på min anmodning for dit valg.

BW
Multi-X on the edge

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 27-10-10 19:52

Bent Bajut Prut

Du skriver:
"Øjenvidnet og Tomben har et kæmpe problem:

De beskylder begge Jægers redaktion for at svindle med forfatternavne !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

Hey! Er du dum - eller lader du bare som om? Hvordan Fanden skulle redaktionen kunne vide, at du har sakset konceptet fra Boganis eller Jul i Danmark???

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 27-10-10 20:19

Tonganeser !

Bendt B K er ikke alene dum - han er snotdum !!

Øjenvidnet4
Heldigvis medlem af MULTI-X teamet
Sammenslutningen af rigtige jægere

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 29-10-10 00:03

Bent Bajut Prut

Du skriver:
"Øjenvidnet og Tomben har et kæmpe problem:

De beskylder begge Jægers redaktion for at svindle med forfatternavne !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

Hey! Er du dum - eller lader du bare som om? Hvordan Fanden skulle redaktionen kunne vide, at du har sakset konceptet fra Boganis eller Jul i Danmark???

Mvh.
Tonganeseren
------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Det er jo lige en påstand du er kommet med - mener du nu også at redaktionen på JÆGER er dumme

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 29-10-10 08:36

Redaktionen har vist svækket meget på de krav, som stilles til indlæggende, og om det er jægere med en hvis form for, korrekt opførsel og såvel jagtlig og våbenhåndterings indsigt samtetiske regler.
Om de er dumme?-, nej men de gør ikke ret meget ud af, at se hvilke Knolde der får lov til at få snablen ned i kassen på et gyngende grundlag, men hvad copisterne har kronede dage .
Køb nu ikke batterier og fælder for hele potten som du vandt på et rent Knudsen bluff, som sædvanligt.

Mvh
BW
Multi-X
Team

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 29-10-10 22:06

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 30-10-10 09:03

Knudsen har du overhovedet ingen skrupler eller æresbegreber skabt i kroppen.
Du tager andres arbejde og oplevelser, til din egen indtægt med brask om bram, og forsvare det du har tilranet dig, som om det var din kones dyd der var i farezonen. Åbenlyse dokumenterede fejl både hvad der angår jagtlovgivning som våbenbetjening, bortforklares eller nærmere borthylles i højeste oktav, bliv nu voksen tumbe og kend forskel på mit og dit efterhånden, og lad være med at fylde mindre videne folk med løgn og latrin.

Jeg er sikker på, at DJs medlemmer ikke syntes om, at vi skal betale dig penge for, det setup som skribenten og Knudsen har manipulret sammen her, vi bliver igen ramt på vores troværdighed som jægere, at sådan en gang plat og humbug bliver bragt.

Rent dyreetisk afliver man agerhøns som man falder " over " på sin vej som jæger Knudsen, Jeg ved ikke om det selvfølgelig var et æg, som du fumlede dig til, og så blev " født " i lommen på dig ved den ernorme varmepåvirkning, var det sådan det gik til ?. Ellers spørg en ejer af " ligbæreracen " om han vil hjælpe med at få ryddet op på reviret efter " krigen " på agerhønsene, eller prøv at få din hund til at søge uden snor.

Du fik også lidt skjult reklame med, for din skyde bane med underskriften "BB Slagt" eller jagt så må Ole Bole snart havde udlignet dit støjsenderarbejde på DJ´s hjemmeside efterhånden, fik du 100 gratis eksemplare med i handlen, du kan sælge til spejderne også . Måske skal du foreslå DJ ledelse at der skal laves en vederlagsfri " forfatterjagt " på Roden Gods.

Det er endnu mere beklageligt, at en af de dårligeste rep. for jagten som Knudsen, kan få noget ind på Jæger, når du offentligt i samme blad, har kaldt Kalø´s ansatte for " rotter ", det er er personalepleje på højt plan , men det sidste ord er sgu ikke sagt i den sag, Bajut Bent.

Der er nok en del som ikke mener, at det ikke er helt lødigt af formand og redaktionen, at forære dig disse lånte fjer, med den lavpande foragt, som du lagt frem omkring de ansatte på Kalø, og eventyret omkring agerhønen er det rene fiktion.

Mvh
BW
Multi-X som bliver holdt øje med

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 31-10-10 10:25

- hvert eneste bogstav du har skrevet har været brugt før Du er blot `en, der har sat dem sammen og det har du som sædvanligt ikke gjort ret godt...

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 31-10-10 14:42

Bajut Copi Bent

Skrivning eller at udtrykke sig skriftligt, går i al sin enkelthed ud på, at sætte bogstaver sammen-, eller har du en divergerende opfattelse af dette ?.

Da alfabetet i dansk regei har en begrænset størrelse. i forhold til f.eks. det kinesisk udvalg i skrifttegn, vil der være gengangere i det danske skrevne sprog, er det det som er dit problem, eller det syntaxen som volder dig problemer.

Kontakt WROOOOOOOOOOOOOOOOOM stavekontrollen alias Tonganeseren for total udredning.

Nej jeg vil medgive dig at den artikel i DJ ikke er gjort ret godt, det har du så sandelig ret i for en gangs skyld, eller har jeg misfortolket dit budskab.

Mvh
BW

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 31-10-10 20:08

Ahh, jeg ved nu ikke rigtigt. Så vidt jeg husker det, så har Q og Z aldrig været brugt. Tidliger har jeg anvendt W, som eksempel på hvordan BajutBent taler. Hwa, hwor, hwordan etc. .

Mvh.
Tonganeseren
Multi-X Teamet

Godkendelse af svar
Fra : betterwisser

Dato : 01-11-10 15:05

Tak for svaret Øjenvidnet4.
En glimrende egenskab at man kan levere en undskyldning, især til denne båtnakke.

Mvh
BW

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 01-11-10 17:05

Tak for poings betterwisser.

Det med at undskylde skal man ikke være bange for, men jeg må erkende at det er meget svært over for den psykopat !
Men ret skal være ret og så må man sgu' bide det i sig

Øjenvidnet4