/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Problemer med e-Mule
Fra : Onkelm
Vist : 386 gange
50 point
Dato : 09-05-03 14:08

Når jeg bruger søge funktionen i e-Mule 0.27 er den begyndt at skrive: "An attempt was made to access an unnamed file past its end."
Programmet kommer med søge resultatet, men derefter kan man ikke søge igen og fejlmeddelelsen popper op med jævne mellemrum - meget irriterende. Derudover kører programmet som det skal.
Har slettet alle filerne i temp og incoming mapperne og tilmed prøvet at installerer programmet igen.
Hvad skal jeg gøre for at undgå denne "fejlmeddelelse”?

Accepteret svar
Fra : kennybear

Modtaget 60 point
Dato : 09-05-03 15:44

Du skal starte med at hente den nyeste version da den fejl der højst sandsynligt er blevet rettet siden hen, desuden er du omkring 2-3 versioner bagud hvis fejlen stadig opstår når du har opdateret til nyeste version så vend lige tilbage.

Kommentar
Fra : Onkelm

Dato : 09-05-03 15:49

Det er den nyeset version jeg har 0.27c. Vidste ikke at "c" havde nogen betydning - sorry

Kommentar
Fra : kennybear

Dato : 09-05-03 16:35

Det er ikke helt sandt for jeg kører med version 0.28a, i log vinduet under server fanebladet/knappen er der et meget lille link du kan klikke på for at tjekke efter en nyere version, prøv lige det først

Kommentar
Fra : Mandrake666

Dato : 09-05-03 16:37

det skal lige siges at 0.28a "kun" er en alpha version, dvs. den kan være meget ustabil.

Kommentar
Fra : kennybear

Dato : 09-05-03 16:39

Ja men folkene bag eMule er ret gode til at kode, jeg har ALDRIG haft så meget som et eneste problem med nogle af deres alpha versioner, så jeg personligt kan ikke se noget i vejen for at bruge 0.28a

Kommentar
Fra : Mandrake666

Dato : 09-05-03 16:41

det ser ud til at den "fejl" der kommer er følgende:

Invalid or corrupted packet received

"fejlen" er rettet i 0.28a

bluecow:Fixed bug with message box "An attempt was made to access an unnamed file". Instead of that message box the log entry "Invalid or corrupted packet received" is created.

Kommentar
Fra : Mandrake666

Dato : 09-05-03 16:44

Jeg vil give kennybear ret, deres alpha versioner plejer at være stabile,
men man bør huske at det stadig er "test" versioner.

Kommentar
Fra : Onkelm

Dato : 09-05-03 16:47

Jeg siger tak til kennybear - var bare lidt nervør over at skulle køre med alpha versionen, men det fungerer fint....tak

Godkendelse af svar
Fra : Onkelm

Dato : 09-05-03 16:49

Tak for svaret kennybear.

Kommentar
Fra : kennybear

Dato : 09-05-03 16:49

Jeg er med på den Mandrake666 sjovt nok, hvis jeg skal gå i petitesser, så har jeg bedst erfaring med deres alpha versioner, de kører sgu som en drøm på min XP Pro

Men til Onkelm, opdatér til version 0.28a som et minimum og du slipper for den fejl, der er i øvrigt mange andre rettelser og tilføjelser der gør der federe at bruge eMule frem for andre eDonkey kompatible programmer. Well, det er nu bare min ydmyge mening.

Kommentar
Fra : kennybear

Dato : 09-05-03 16:51

Hey også lige en tak til Onkelm for pointene *bukker*