/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Acer travelmate 4050
Fra : maxikurt
Vist : 475 gange
100 point
Dato : 17-10-10 01:19

Hej er der en der kan hjælpe jeg kan ikke få det trådløse net til at virke det ser ud til den ikke får en ip men alt er næsten prøvet

Kommentar
Fra : edison

Dato : 17-10-10 06:19

har du husket at tænde for net kortet

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-10-10 08:15

Hvilken styresystem?
Er det styresystemets indbyggede program som styrer det trådløse net?
Eller er et Acer program som styrer det trådløse?
Kan du se at der er et trådløst net som du kan forsøge at logge på?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-10-10 09:44

Hvilket styresystem kører du med - XP - Vista - win7

Kommentar
Fra : maxikurt

Dato : 17-10-10 10:21

Den køre XP og det er windows der styrer kortet ved ikke om den har et Acer program der kan styrer det

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 17-10-10 10:29

Hvis der er en E bjælke på Skrivebordet så tror jeg at det er Acer som styrer netværket, der er så en lille blå antenne med gule bølger omkring nede ved uret,
har du det? Hvis ikke så kan det trådløse netkort være deaktiveret, prøv at gå til Kontrolpanel og åben Netværk for at se om kortet er deaktiveret

Kommentar
Fra : maxikurt

Dato : 17-10-10 10:42

har lige fået afinstalleret et Acer program der lå på maskinen så nu virker det

Godkendelse af svar
Fra : maxikurt

Dato : 17-10-10 10:43

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-10-10 10:56

Tak - fint at du fik det til at virke

Kommentar
Fra : maxikurt

Dato : 17-10-10 13:23

ja det kører nu