/ Forside/ Interesser / Videnskab / Kemi / Spørgsmål
10  thulin 470
Van Der Waals interaktioner
Fra : MKW
Vist : 707 gange
100 point
Dato : 14-10-10 16:38

Er der en, som kan forklare mig Van Der Waals interaktioner så det er fortåeligt? Også gerne så jeg vil kunne have en god viden omkring det man nu bør vide om dem.

På forhånd tak!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-10-10 16:43
Kommentar
Fra : MKW

Dato : 14-10-10 20:59

Har været der Men har du selv læst resultaterne igennem? De er ikke særlige brugbare, hvis man skal adskille dem fra elektrostatiske bindinger osv.

Men tror jeg har forstået hvad min bog mener, så håber jeg bare det er rigtigt. Men tak for hjælpen ellers.

Annuller spørgsmålet
Fra : MKW

Dato : 14-10-10 21:00

Ellers tak for hjælpen!