/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
HJÆLP HOTMAIL?
Fra : Gigli-Chico
Vist : 1100 gange
85 point
Dato : 13-10-10 18:41

Hej.

Jeg har et lille problem med min mail. Jeg bruger Windows Live Mail som jeg har på min com.
Jeg har en e-mail som er flere år gammel, og jeg har altid kunne huske kodeord og det hemmelige spørgsmål, men for nogle uger siden da jeg åbnede min mail hvor jeg også har en anden mail på så jeg kan se flere mails på en gang kom den op med at jeg skulle skrive kodeord til denne e-mail. jeg skrev kodeordet men der skete ikke noget. jeg prøvede andre kodeord men intet virkede.

E-mailen er stadig åbne i programmet men den kan hverken sende eller modtage e-mails. Jeg tør ikke lukke kontoen ned fordi der er mange vigtige e-mails liggende der. Jeg har prøvet at nulstille den men og nu kommer det største problem.. E-mailen nulstilllingskoden er blevet sendt til (den alternative e-mail man skal skrive) er en mail jeg slet ikke kan huske eller kender? De viser jo ikke hvilken e-mail det er men de skriver da de første to bukstaver og jeg kan slet ikke komme i tanke om nogen e-mail.

Hvad gør jeg nu? Jeg har prøvet at finde hjælp eller support hos msn/hotmail men jeg kan ikke finde et sted hvor jeg kan få hjælp. Det eneste sted jeg fandt jeg kunne få hjælp hjalp slet ikke og så stod der for enden at deres support agenter vil ikke være I stand til at assistere mig med andre forespørgsler. og at at klikke på knappen "videre" nedenfor for hvad som helst andet end konto/adgangskode nustilling, vil kun udskyde support assistance.

Er der nogen der kan hjælpe mig?

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 13-10-10 19:04

Microsoft har stadig problemer med hotmail, de er i fuld gang med at løse det og mange har fået løst problemet. Du er en af dem der stadig har problem, men det bliver løst snart.

Så op med humøret, du er ikke alene med det problem.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-10-10 19:40

Jeg har kørt med live hotmail i flere år uden problemer.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 13-10-10 21:20

Min hotmail var i udu i flere dage, men nu virker det. Men microsoft lover at de snart virker igen. For mange har stadig problemer.

Men prøv at læse her:

http://www.microsoft.com/danmark/sikkerhed/hotmail.aspx

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-10-10 21:24

Prøv at åbne din hotmail i browseren i, du kan vist godt være logget både i Live Mail og i browseren, du bruger samme brugernavn (e-mail adresse) og kodeord som du har sat Live Mail op med og som er den samme som du bruger til Live Messenger:
http://mail.live.com

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-10-10 22:42

Prøv engang at læse denne tråd

http://www.kandu.dk/Spg150449.aspx

Da jeg i sin tid oprettede en hotmail konto, havde jeg ikke oplyst en alternativ mailadr. men skrev den da jeg skulle have kontoen nulstillet, så måske du kan oplyse en ny??

Kommentar
Fra : Gigli-Chico

Dato : 13-10-10 23:24

Jeg tror i har misforstået mit spørgsmål en smule..

Der stod kontoen var blevet blokeret fordi kodeordet var forkert (selv om det var rigtigt) Jeg kan slet ikke logge på mailen. jeg kan ikke skrive en ny alternativ mail da jeg jo ikke kan komme ind på mailen og nu hvor jeg har fået tilsendt en ny kode til en email jeg ikke kender/kan huske, kan jeg jo ikk få fat i koden så nu er den kode jeg havde jo ikke den rigtige mere plus jeg ikke har den alternative mail?

Det er ikke et hotmail problem som sådan. Jeg har jo ikke problemer med dem, min anden email virker fint og der er der ingen problemer, men jeg ved ikke hvad der er sket men jeg ved ikke hvad jeg skal gøre?

Jeg ser det bare lidt som et problem fordi jeg kan jo ikke bevise at det er min email fordi koden jo ikke er den samme mere og det eneste jeg kender er selve emailens navn. ja og så har jeg kopier af alle de emails der har været i den ind til jeg ikke kunne logge ind på den. Men det er måske et bevis???

Men er der nogen der ved om jeg overhoved kan få den tilbage? eller om jeg kan kontakte hotmail/msn på en eller anden måde så jeg måske kan få noget hjælp af dem? jeg har som sagt været inde på deres hjemmeside og der kan jeg ikke finde noget hvor jeg kan komme i kontakt med dem, så de kan hjælpe mig.

Kommentar
Fra : Gigli-Chico

Dato : 13-10-10 23:34

svarede inden jeg havde læst besked fra Nordsted1, sorry..

- Hej Nordsted1 ..

Det link du gav mig hjalp en smule. Det du skriver til sidst hjælper men hvordan gør jeg?
Den hjemmeside du har skrevet du gik ind på kan jeg ikke finde ud af.
Jeg har prøvet at skrive derinde. Men det eneste jeg kan er at få nulstillet kodeord og det hjælper ikke særlig meget?...

Jeg er ret sikker på jeg kan huske mit hemmelige kodeord og jeg kan også fortælle hvilke emails jeg har der. men hvordan gør jeg det, så jeg kan få min konto tilbage?

Er der nogen måde du måske kan guide mig lidt frem?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-10-10 23:42

Citat
og så har jeg kopier af alle de emails der har været i den ind til jeg ikke kunne logge ind på den. Men det er måske et bevis???
det er nemlig lige hvad det er, når du får fat på hotmail supporten så spørges der til en masse vedrørende din hotmail, blandt andet om mails, det er for at du skal bevise det er din egen mail konto som du ønsker at logge ind på, jo mere du kan oplyse om kontoen des nemmere er det at overbevise supporteren om at det er din mail og ikke en andens mail du vil have adgang til.
I den mail som er sendt til din alternative mail adresse ligger en mail med et link du skal klikke på for at nulstille din adgangs kode, så længe du ikke har klikket på det link så er det din gamle adgangs kode som gælder.
Så prøv nu at logge ind på din hotmail i browseren bare for at se om ikke du kan få adgang den vej, hvis det heller ikke lykkes så er der kun hotmail support tilbage

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-10-10 23:49

Måske har Nordsted1 givet samme svar som her (jeg har ikke læst tråden) men prøv det her: http://www.microsoft.com/danmark/sikkerhed/hotmail.aspx hvis ikke allerede det er forsøgt

Kommentar
Fra : Gigli-Chico

Dato : 14-10-10 01:21

tak for svaret o.v.n...

Jeg har prøvet at finde ud af hvordan jeg kan komme i kontant med hotmail support..
Men jeg kan ikke finde noget???

Er der nogen af jer der kender en email eller tlf nummer?

Jeg har prøvet at kigge på Alle jeres links. Men intet held? Jeg ved ikke om det bare er mig der ikke kan finde ud af det eller hvad men hver evig eneste gang jeg tror jeg har fundet kontakten til dem er det ikke noget alligevel. :(

Kommentar
Fra : Gigli-Chico

Dato : 14-10-10 01:29

inde på dette link : https://windowslivehelp.com/solution.aspx?solutionid=59f19938-6fa6-40d8-82ac-fcf5fedd30e9

er der det jeg skal gøre. Men der er jo bare et stort problem...
Der er 3 punkter jeg skal følge. og den første er at logge ind på min konto? Men det er jo lige det jeg ikke kan. og så står der : For at give os tilladelse til dit Windows Live ID, svar tilbage på forespørgelsen fra support agenten og inkluder følgende tekst i din besked:
"Jeg giver dig min tilladelse til at få adgang til mit Windows Live ID."

Hvordan kan jeg det når der ikke står en email eller anden kontaktmåde?? :S
Jeg synes det er lidt forvirrende..

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-10-10 07:37

Som sagt brugte jeg dette link

https://account.live.com/ResetPassword.aspx

Som o.v.n skriver, skal du bevise at kontoen er din... og dit bedste bevis er, at du kan huske nogle af dine kontakters mail.adr ---- der kommer en side frem, hvor du får en del spørgsmål, (hemmeligt kodeord, hvornår du sidst var logget på, ingen af spørgsmålene var jeg helt sikker på, at jeg kunne svarer rigtigt på), jeg svarede både på dansk og engelsk, for jeg ved ikke hvem der læser siderne igennem, mit bedste bevis var kontakterne mail.adr og der kunne jeg kun lige i skyndingen huske to.

Når du så har svaret så godt som du nu kan, får du en mail til en alternativ mailadr. - sådan en havde jeg ikke, men lavede den, da jeg blev spurgt om den - så det kan du også gøre nu -

Så fik jeg tilsendt en pinkode, og ventede i flere dage, og var ved at opgive, men pludselig fik jeg mail om at nu var kontoen åben

Så mit råd til dig... hop ind i linket og så bare klø på

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-10-10 07:38

ps. der er blevet lukket 3,5 mill hotmail konti pga spam/virus, så det har ikke noget at gøre med at du har glemt dit password... det er bare en standard besked

Kommentar
Fra : Gigli-Chico

Dato : 14-10-10 09:34

jeg er stadig ikke med?..

Jeg kan jo ikke svarer på de spørgsmål? jeg kan ikke finde dem?? det er det jeg spørger om???
Jeg kan ikke finde et sted jeg kan svare på spørgsmålene..
og inde på den hjemmeside du giver har jeg været inde og kigge på. der kan jeg heller ikke finde et sted jeg kan svarer på dem.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-10-10 09:57
Kommentar
Fra : Gigli-Chico

Dato : 14-10-10 10:30

Det er jo det jeg prøver at forklare dig Nordsted1..

Jeg har prøvet at starte på det link...

Jeg kan ikke få det til at virke der?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-10-10 10:44

Du må bare have tålmodighed.... jeg var også tæt på at opgive. Jeg tror de stadig har mega travlt, der er trods alt 3,5 mill konti der blev lukket, og størsteparten skal nok åbnes igen

Kommentar
Fra : Gigli-Chico

Dato : 14-10-10 11:08

jamen jeg tror du misforstår mig totalt. Jeg kan IKKE komme i kontakt med dem?
jeg har skam tålmodighed men jeg kan jo ikke kontakte dem så jeg har jo ikke noget at vente på?
de ved ikke at jeg har et problem fordi jeg har ikke fortalt det?..

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-10-10 11:28

Citat
Jeg kan IKKE komme i kontakt med dem

Det kommer du via mit link

I det link skal du jo oplyse en alternativ mail adr... en du kan bruge, til at modtage din pinkode samt oplyse hvornår du sidst har været logget på den lukkede konto, og et par mailadr. på dine kontaktpersoner, så de kan se at det vitterligt er din mailkonto der skal genåbnes

Kommentar
Fra : Gigli-Chico

Dato : 14-10-10 16:16

Citat
I det link skal du jo oplyse en alternativ mail adr...

Hvor søren skal jeg dog gøre det henne? for jeg kan virkelig ikke finde det. jeg har virkelig blind så fordi jeg kan ikke finde det.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-10-10 16:20

Der kommer flere sider frem du skal besvarer, den jeg linkede til var bare den første, jeg har ikke mod på at fortsætte til næste side, skal jo nødig risikerer noget

Annuller spørgsmålet
Fra : Gigli-Chico

Dato : 14-10-10 17:37

Ja jeg ved godt der kommer flere sider og jeg har prøvet at alle sammen. og jeg kan ikke finde noget sted hvor jeg kan skrive en alternativ email..

Jeg tror jeg dropper emnet da jeg ik kan få det svar jeg leder efter.
Eller mange tak for hjælpen.