/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
hvordan sletter man history totalt
Fra : minnam
Vist : 2185 gange
100 point
Dato : 12-10-10 17:43

jeg har windows vista, baerbar acer, norton antivius.. sletter ofte cookies, history, temporary internet files + ugenlig disk clean up... kort efter er fx alle links i browser slettet og cookies osv.

MEN MEN MEN efter et kort stykke tid.. dvs efter fx 1-2 genstart af computer ser jeg at der ligepludselig dukker nogle
links op i history feltet, dvs sider jeg har besoegt for lang tid siden og .. undrer mig hvordan de samme 3-4 links popper op efter alt andet
er slettet.... hvordan sletter jeg permanent alt ?

tak for svar

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-10-10 18:02

Har du også slettet - oversigt -??

Kommentar
Fra : minnam

Dato : 12-10-10 18:18

som naevnt gaar jeg i menuen "tools" - derefter "internet options" og sletter temp filer, history og cookies.. hvordan sletter jeg "oversigt" - ?? "history er jo de sider jeg har klikket paa og ser i 1 omgang ud som om at alt er vaek.. for mig virker det som om at visse links eller sider jeg har klikket paa dukker op igen i browserfeltet efter 1-2 genstart af computeren..

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 110 point
Dato : 12-10-10 18:18

Nu har det ikke så meget med Vista at gøre men om Internet Explorer måske. Hvis du går ind i Funktioner - Internetindstillinger - Og under Browserdata klikker på - Slet - Da kan du vælge hvad der skal væk. Helæt for oven skal du fjerne flueben ud for - Bevar data om favoritsteder.

Nu skulle det hele gerne blive slettet.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-10-10 18:21

oversigten--- er på samme side som cookies, history, temporary internet files

Kommentar
Fra : minnam

Dato : 12-10-10 18:54

jeg klikkede i oversigten over de ting jeg kan slette i history, der staar "preserve favorites website data" oeverst paa listen.. dvs muligheden for at slette favorit sider og cookies ... som Fiala naevner men det felt kan jeg ikke "hakke" af og vaelge som noget jeg vil slette.. alt det andet, cookies, temp, history er stadig muligt.. min opsaetning er paa engelsk.. ..."oversigt" finder jeg ikke og ved ikke hvad det svarer til paa engelsk.. taenkte det var history...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-10-10 19:09

F.eks. med programmet Ccleaner: http://www.piriform.com/

For at undgå at history overhovedet gemmes? Tjaeh.. så sætter man da bare værdien til 0.

I IE's menu;

Værktøjer -> Internetindstillinger -> fanen; Generelt -> under afsnittet; 'Browserdata' -> tryk knappen [Indstillinger] -> under afsnittet; 'Oversigt' -> punktet; Antal dage siderne skal gemmes i oversigten -> Skriv; [0]

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-10-10 22:05

..OG ...hvor 'vigtigt' var det?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : McBobo

Dato : 15-10-10 19:17

Hej
Prøv at installere Advanced SystemCare... Gratis program som renser din computer for spyware, rigistry fix, privat sweep og fjerne filer.... et tryk og programmet har renset alt....

Hent det her: http://www.iobit.com/advancedwindowscareper.html

Godkendelse af svar
Fra : minnam

Dato : 19-10-10 17:29

Tak for svaret Fijala.