/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Rejseforsikring??
Fra : tinolarsen
Vist : 798 gange
100 point
Dato : 11-10-10 10:20

Jeg skal til Australien, New Zealnd og Thailand i 3 måneder lige om snart..

Hvilken rejse forsikring skal jeg vælge??

Selskab?
Dækning?

Andre ting jeg skal være OBS på??

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-10-10 10:31

Jeg har altid kun hørt godt om Europæiske forsikring

http://www.europaeiske.dk/

Citat
Andre ting jeg skal være OBS på??

Vaccinationer??

Alt efter om det er hotel eller rygsæktur, så vil et myggenet være en rigtig god ting

God tur

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-10-10 10:55

Ved indrejse til Australien, skal du have visum

http://www.canberra.um.dk/da/menu/Borgerservice/VisumreglerAustralien/Australien.htm

men det har du vel styr på.

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 11-10-10 11:30

Hvis du er medlem af sygeforsikringen Danmark har de en udmærket rejseforsikring.
http://www.tryg.dk/netinsurance01/notes.do?uniklink=PFaktaRejse&gacid=gaw_rejse

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 11-10-10 11:49

Vær opmærksom på, at de fleste standardforsikringer kun dækker i op til 40 dage, så du skal have en tillægsforsikring.

Jeg fik den bedste pris hos Gouda da jeg var 3 måneder i Indonesien

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 100 point
Dato : 11-10-10 11:52

Otnob, men behøver ikke være medlem af sygeforsikringen "danmark" for at tegne en forsikring for udlandsrejse

I sin tid startede IHI som en underafd. af "d" beregnet på udenlandsdanskere, men er nu en selvstændig virksomhed... både for udenlandsdanskere, men også for rejser af længere varighed

https://scandinavia.ihi.com/rejseforsikring/koeb+rejseforsikring.aspx

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 11-10-10 12:16

Til Norsted!

Tak for korrektionen.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-10-10 12:22

Otnob.... det var venligt ment... bare sådan til inf

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 11-10-10 12:36

Det forsikrings selskab hvor du har dine andre forsikringer har sandsynligvis en tillægsforsikring til din husstands forsikring hvor den dækker hele året.

Jeg Tegnede selv tidligere forsikring fra gang til gang men har opdaget at det er væsentligt billigere for mig på denne måde.

Mit råd er at du indhenter tilbud.

God tur

Godkendelse af svar
Fra : tinolarsen

Dato : 23-10-10 20:08

Tak for svaret Nordsted1.

Det blev hos Sygeforsikring Danmark, og så en forlægelse ved IHI - lidt besværgeligt.. - men det billigste..