/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
hvilken scooter ?
Fra : kenneth91
Vist : 678 gange
28 point
Dato : 10-10-10 21:47

Jeg er en ung hr. på 19 år der gerne vil fra A til B uden at bruge cykel :P

derfor kunne jeg godt bruge nogle råd, omkring scootere

Jeg skal bruge en scooter der bringer mig fra A til B, som Max må koste 5000, det skal være en 30 knallert, og så gør det ikke noget den er lidt hurtig :)

den må gerne være brugt :)

hvad har i af foreslag ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-10-10 21:53

Citat
det skal være en 30 knallert, og så gør det ikke noget den er lidt hurtig

En 30er kører 30

Hvad med en motorcykel

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 10-10-10 23:13

det kan godt være at en 30-scooter er billig i indkøb, men hvis den skal være lidt hurtig, kan det blive en overordentlig dyr affære. hvis du bliver involveret i et uheld, er der ingen forsikring der dækker og du får en ret voldsom bøde. min fætter har prøvet turen. 142000 kr som han stadig betaler på 12 år efter.

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 11-10-10 10:22

Citat
Jeg er en ung hr. på 19 år

og en 30 knallert

så må man gå ud fra du ikke har kørekort
ellers ville du sikkert vælge en 45 ´r
eller en lille mc, som du kan få for næsten ingen penge/
http://www.haojin.dk/
de kører udmærket til prisen
og kvaliten er heller ikke så ringe, som der ellers påståes
MEN de ruster som et ondt år

http://www.bikedanmark.dk/

http://www.qxl.dk/pris/biler-mc-udstyr/motorcykler/chopper/jincheng-chopper-250-6-nysynet-med-nrplade-kun-1-kr/w/an621646358/ls3/

http://www.qxl.dk/pris/cykler-scooter-mv/scootere_knallerter_mv/scootere/l/cn21216/

Kommentar
Fra : alka

Dato : 11-10-10 11:46

Du får hvad du betaler for kenneth91

Spørgsmål
- Ubesvarede 1
- Besvarede 4
- Annullerede 12
- Slettede 0
Ialt 17

Kommentar
Fra : kenneth91

Dato : 11-10-10 20:45

kan i ikke bare svarere på mit spørgsmål !?

jeg bedte ikke om en mc men enn knallert 30, og jeg er sku da godt klar over at der kan se ullykker !

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-10-10 21:12

Citat
kan i ikke bare svarere på mit spørgsmål !?

Det gør vi skam også - en 30er kører MAX 30

Accepteret svar
Fra : scootergrisen

Modtaget 28 point
Dato : 12-10-10 22:37

Tror ikke du kan finde en ny scooter til under 5000 kroner så du skal nok kigge efter brugt.

30 km/t scootere til maksium 5000 kroner hos den blå avis:
http://www.dba.dk/scootere-og-knallerter/30-knallert-scooter-og-tilbehoer/?pris=%280-5000%29

Dog kan du hvis du vil give lidt mere købe en ny scooter hos thansen til 6185,- kroner hvis du selv henter nummerpladen hos skat.

Godkendelse af svar
Fra : kenneth91

Dato : 13-10-10 22:38

Tak for svaret scootergrisen.