/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Markøren flytter sig umotiveret
Fra : vagn2901
Vist : 751 gange
100 point
Dato : 10-10-10 17:56

Vi har Word 2007.
Når vi skrivet i teksten, sker det af og til, at curseren flytter sig et andet sted hen i teksten, og til tider flytter den også noget tekst med sig.
Er det mon nogen af indstillingerne, der skal ændres.
Det er naturligvis smadder iriterende, at man hele tiden skal være opmærksom på fejlen.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 110 point
Dato : 10-10-10 18:01

Det lyder næsten som om det er en bærbar med museplade, der kan man meget nemt komme til at berøre pladen ganske let og det medfører symtomer lig med dine

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 10-10-10 18:02

Er det en bærbar med touch? så slå det fra!

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 10-10-10 18:08

Prøv at genstarte PCén.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 10-10-10 18:20

Er enig med o.v.n, det er en klassiker.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-10-10 18:23

Hvis du har trådløs mus, så prøv at skifte batteriet

Kommentar
Fra : severino

Dato : 10-10-10 22:05

Jooooooo, jeg slås også med den flygtige cursor en gang imellem.
Jeg gør gerne det, at jeg flytte pilen uden for området, så den ikke er så påvirkelig, når de ti tommelfingre farer hend over tasteturet.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-10-10 03:35

En 'nervøs' cursor er som regel ensbetydende med 'snavs' i form af Ad-/Spyware.

Rens din PC med f.eks. Superantispyware:

http://www.spywarefri.dk/software/superantispyware-free/

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : vagn2901

Dato : 13-10-10 16:13

Tak for svaret o.v.n.. Det var musepladen

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-10-10 15:46

Selv tak - jeg kender problemet selv og har hørt om mange andre som har problemer når lige spidsen af en finger strejfer musepladen, løsningen kan være at deaktivere pladen hvis du aldrig bruger, ellers flyt markøren uden for skrivefeltet det virker også