/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
DISFORUM ændres til slaegtogdata
Fra : jens1581
Vist : 1384 gange
100 point
Dato : 09-10-10 19:41

Kan det passe at man ikke længere kan skrive og spørge om hjælp til tydning i DISFORUM nu de skifter side pr. 7/10 2010 uden at man betaler medlemskab?
Såvidt jeg kan se kan man ikke længere skrive et emne i
HJÆLP TIL TYDNING
HJÆLP TIL OPSLAG
PROGRAM OG WEB-PROBLEMER
MARKEDSPLADSEN

Håber der er et andet forum nu anetavlen.dk ikke virker mere

Kommentar
Fra : larshau

Dato : 09-10-10 19:44

Det er det da uden tvivl
Men det er jo småpenge at tegne et medlemsskab, Så kom du bare i gang med dankortet.

Kommentar
Fra : LisBJensen

Dato : 09-10-10 21:04

Hej

Ja - indtil videre forholder det sig sådan. Men 200 kr. er vel i den forbindelse billigt.
Ellers må du jo prøve at lægge dit spørgsmål ind et andet sted.

Lis

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 09-10-10 23:28

http://lmgtfy.com/?q=DISFORUM

ellers stav til det...

Kommentar
Fra : agerlund

Dato : 10-10-10 07:27

Fra Dis.
Er du gæst i forum?
Som gæst kan du læse en del af forum grupperne og søge i indlæggene.

Du kan oprette dig som bruger ØVERST TIL HØJRE PÅ HJEMMESIDEN og få adgang til flere forum grupper. Så kan du både kan læse og skrive i nogle af grupperne.

mvh.

Agerlund

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 10-10-10 09:10

Det betyder vel at andre fora får flere slægtsspørgsmål, eks. vis kandu.

Kommentar
Fra : jens1581

Dato : 10-10-10 09:23

Nej jeg er bruger men kan ikke skrive i gruppen HJÆLP til tydning uden at betale 200 kr/år
Jeg er lidt imod brugerbetaling selvom jeg godt kan forstå at folk som laver en hjemmeside gerne vil have betaling.
Men hvis det breder sig til AO og DDA (kirkebøger og folketællinger på nettet) så bliver det til slut sådan at internettet bliver en lukket gruppe

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 100 point
Dato : 10-10-10 10:19

DIS danmark er IKKE en offentlig side.
Det er derimod Arkivalier Online.

Godkendelse af svar
Fra : jens1581

Dato : 10-10-10 12:52

Ja det har du selvfølgelig ret i

Kommentar
Fra : kassan

Dato : 10-10-10 13:44

Som medlem af foreningen DIS-Danmark får du jo også bladet Slægt og Data, hvilke andre foreninger kender du hvor der ikke er et kontingent?