/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
kølende pad til bærbar
Fra : timeglas
Vist : 1177 gange
300 point
Dato : 09-10-10 16:31

Hej

Så fornylig en kølende pude (indbygget gel) som man kan have under sin laptop når man sidder længe med den. Det er passiv afkøling. Nu er det irriterende bare at jeg ikke kan huske hvor jeg så den henne. Kan nogen hjælpe?
Kan finde den på getmore, men getmore er vist ikke så sikkert et sted at handle i øjeblikket.

mvh og på forhånd tak

timeglas

Kommentar
Fra : timeglas

Dato : 09-10-10 16:47
Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 09-10-10 16:57

Det er jo ikke så svært nu du selv har navnet på den, EDB priser viser at den er i 3 butikker:
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?q=Targus+HeatDefence+Panel&pid=672831

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 310 point
Dato : 09-10-10 16:57

Det var i Netto i sidste uge til 79,-

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-10-10 16:59

Det var så ikke i sidste uge men denne uge vi går ud af
http://viewer.zmags.com/publication/8cf9df6f#/8cf9df6f/36

Kommentar
Fra : severino

Dato : 09-10-10 17:18

Det lyder nu meget godt, men hvis den så bliver klemt op imod bunden, og indsugningen sidder i bunden af den bærebare, så er det lige som om, at effekten udebliver.
Men det kan selvfølgelig være forskellig fra den ene bærebare til den anden slæbebare!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-10-10 17:24

Ja hvis pc skal stå som vist på billede er der vist ikke meget ventilation,
så det ender nok med et hedeslag

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 09-10-10 17:39

Citat
Så fornylig en kølende pude (indbygget gel) som man kan have under sin laptop når man sidder længe med den.

Det er ikke nødvendigt, hvis det er en laptop du har (de bliver ikke varme)
- men en god idé hvis det er en bærbar.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-10-10 17:51
Godkendelse af svar
Fra : timeglas

Dato : 10-10-10 12:31

Tak for svaret Klaudi. Nåede lige at købe en idag søndag og den virker, så dejligt.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 10-10-10 12:41

Velbekomme, og pc bliver ikke varm?