/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Skifte sprog i win XP
Fra : maxikurt
Vist : 962 gange
100 point
Dato : 09-10-10 13:53

Sidder lige og skal rette en bærebar op hvor der er installeret XP den kører med eng sprog og jeg ville gerne have den over på dansk der står man kan skifte men den ændre sig ikke

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 110 point
Dato : 09-10-10 14:11

Hvis du skal have den over til dansk skal du have en dansk installations cd/dvd

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 09-10-10 14:19

Det tog lidt tid og finde den, men her har du en side fra MS hvor du kan hente sprog pakker til XP.
http://windows.microsoft.com/en-US/windows/downloads/languages-xp

Skulle det en dag blive nødvendigt, så får du også lige et lilnk til sprogpakker for vista og 7.
http://windows.microsoft.com/en-us/windows/downloads/languages

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-10-10 14:28

Det eneste sprog man så ikke kan henter er dansk, så skaf en dansk cd/dvd

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 09-10-10 14:33

Ja det er sgu' da også rigtigt. Min fejl over så det.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 09-10-10 14:41

Men hvis det er en Dansk XP, som også indeholder Engelsk, kan der godt skiftes.

Godkendelse af svar
Fra : maxikurt

Dato : 09-10-10 15:01

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-10-10 15:07

Velbekomme