/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Hukommelseskort fra Telia
Fra : Capable
Vist : 962 gange
45 point
Dato : 08-10-10 14:03

Jeg skal have en ny mobil næste år, og den bruger korttypen Micro SD. Jeg skal bruge sådan et kort på 8GB, og da jeg selv spare op til det hele, skal jeg vide hvad hukommelseskortet koster (i Telia), men jeg kan ikke finde det nogle steder!

Er der nogle der kan fortælle mig hvad et hukommelseskort af korttypen Micro SD på 8GB koster i Telia?

Accepteret svar
Fra : sp4nker

Modtaget 55 point
Dato : 08-10-10 14:07

Det er ikke helt til at finde ud af...men der ikke nogen som siger du SKAL købe dit kort hos telia.

her kan du finde et, til billige penge:
http://www.elgiganten.dk/product/tele-gps/hukommelseskort/SDSDQ008GE12M/sandisk-hukommelseskort-8-gb

og hvis Telia sælger dem kan du godt lægge et par hunde til, så får du deres pris

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-10-10 15:02

Køb det i ALDI eller et andet billigt sted - der er ingen grund til at "fodre" Telia med overpris

Sådanne kort kan købes overalt....

Kommentar
Fra : JanusN

Dato : 08-10-10 15:04
Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 08-10-10 15:43
Godkendelse af svar
Fra : Capable

Dato : 08-10-10 17:44

Okay, så kigger jeg da i el-giganten på vej hjem med mobilen, eller et andet sted, det finder jeg ud af :'D

Tak.