/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
MS-Office
#NavnPoint
sion 18709
refi 14474
Klaudi 9389
Rosco40 5695
berpox 5456
dk 5398
webnoob 4919
Benjamin... 4870
o.v.n. 4637
10  EXTERMINA.. 4373
Excel: kolonneoverskrifter v. udskrift
Fra : kondivand
Vist : 612 gange
50 point
Dato : 08-10-10 10:29

Hvis jeg har f.eks. har fire kolonner, hvor der i den første række står overskrifter, som gælder for alle de resterende rækker, hvordan får jeg så disse overskrifter med, når jeg udskriver arket.

Normalt så vil overskrifterne kun stå på den første side, dvs. på alle de resterende sider, kan jeg ikke se overskrifterne. Findes der en smart måde, at sikre at overskrifterne fra række et, kommer til at stå øverst på alle de sider jeg skriver ud?

 
 
Accepteret svar
Fra : IBM760

Modtaget 60 point
Dato : 08-10-10 10:42

Det er ret enkelt:
Det foretages ved at ændre i sideopsætningen, vælg fanen "Ark".
Her kan du angive hvilke af dine rækkeoverskrifter, der skal gentages på hver side - du kan angive 1 eller flere rækker i sammenhæng.

Tilsvarende kan du også angive en kolonne som skal indsættes til venstre på alle side.


Godkendelse af svar
Fra : kondivand


Dato : 08-10-10 10:57

Tak for svaret IBM760.

Kommentar
Fra : IBM760


Dato : 08-10-10 11:03

Selv tak.

Du har følgende muligheder
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.

Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177428
Tips : 31962
Nyheder : 719565
Indlæg : 6407944
Brugere : 218877

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste