/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Excel: kolonneoverskrifter v. udskrift
Fra : kondivand
Vist : 612 gange
50 point
Dato : 08-10-10 10:29

Hvis jeg har f.eks. har fire kolonner, hvor der i den første række står overskrifter, som gælder for alle de resterende rækker, hvordan får jeg så disse overskrifter med, når jeg udskriver arket.

Normalt så vil overskrifterne kun stå på den første side, dvs. på alle de resterende sider, kan jeg ikke se overskrifterne. Findes der en smart måde, at sikre at overskrifterne fra række et, kommer til at stå øverst på alle de sider jeg skriver ud?

Accepteret svar
Fra : IBM760

Modtaget 60 point
Dato : 08-10-10 10:42

Det er ret enkelt:
Det foretages ved at ændre i sideopsætningen, vælg fanen "Ark".
Her kan du angive hvilke af dine rækkeoverskrifter, der skal gentages på hver side - du kan angive 1 eller flere rækker i sammenhæng.

Tilsvarende kan du også angive en kolonne som skal indsættes til venstre på alle side.

Godkendelse af svar
Fra : kondivand

Dato : 08-10-10 10:57

Tak for svaret IBM760.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 08-10-10 11:03

Selv tak.