/ Forside/ Teknologi / Udvikling / CSS / Spørgsmål
10  ME.alexan.. 100
CSS baggrundsfarve og højde i tabel
Fra : scootergrisen
Vist : 1196 gange
50 point
Dato : 07-10-10 23:26

Min baggrundsfarve fylde ikke hele baggrunden i min tabel.
Er der nogen der ved hvordan man får det til at se ud ligesom på billedet nederst på siden:
http://scootergrisen.dk/test/test0003.html

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 08-10-10 00:55

tag en KOPI af den du kan LI_
og sæt ind....igen

Citat
ligesom på billedet nederst på siden:

foreslag:
lav en tabel/ celle og derefter udvid/ fyld ud
så burde alle celler være ens? BURDE
jeg rasler ikke med CSS_boksning
spørg `molokyle´
http://www.cssboxing.com/
http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=81351

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 08-10-10 15:22

F.eks. ved at tilføje det med fed skrift
<STYLE TYPE="text/css">

*{
font-size:large;
}

.boxholder{
border:3px solid #000;
margin:auto;
margin-top:20px;
margin-bottom:20px;
background:#eee;
}

.boxrowoverskrift{
background:#ccc;
}

.boxrow{
background:#eee;
}

.boxelementoverskriftone{
font-weight:bold;
background:#ccc;
}

.boxelementoverskrift, .boxelement{
display:inline;
float:left;
}

.boxelementoverskrift{
font-weight:bold;
background:#ccc;
}

.boxelement{
background:#eee;
}
</STYLE>
og ændre
<div class="boxrow"> til <div class="boxrowoverskrift">
<div class="boxelementoverskrift" style="width:120px; padding:3px;">Selskab</div>
<div class="boxelementoverskrift" style="width:120px; padding:3px;">Telefon nummer</div>
<div class="boxelementoverskrift" style="width:200px; padding:3px;">Telefon tid</div>

Der er jo nok en nemmere måde at gøre det på

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 50 point
Dato : 08-10-10 19:45
Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 08-10-10 23:33

Nå nu fik du ellers lavet det klaudi og jeg har siddet længe og prøvet.
Men nu har jeg lavet det om til <table>'s.
Jeg troede bare ikke det ville valider med tables men det gør det.
Så nu virker det som jeg vil ha det.

Jeg syns bare der har være skrevet en del om at man ikke skal bruges <table>.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-10-10 07:33

Jeg havde os lavet en TABLE udgave på linket her
http://www.angelfire.com/home1/klaudi/tabel_test.html

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-10-10 21:57

Hva' med at kigge på nogle af alle de åbne spørgsmål du har, inden de bliver annulleret?

Spørgsmål
- Ubesvarede 10
- Besvarede 99
- Annullerede 46
- Slettede 0
Ialt 155

Det er egentligt ik' særligt høfligt at be' om hjælp og så bare være skide ligeglad!

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 10-10-10 14:40

Ja det var også table udgave jeg har lavet det om til nu ligesom i dit eksempel.
Hvis du ikke kan lide at jeg har ubesvarede og annulerede spøgsmål så bare lad være med at svar på mine spørgsmål.
Jeg kunne ikke være mere ligeglad med om du syns jeg har mange ubesvarede og annulerede spørgsmål.
Desuden bliver spørgsmålet låst og ulæseligt når man accepter et svar så kan ikke se fordelen ved at acceptere.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 10-10-10 14:47

Og prøv så at check din egen profil :

- Ubesvarede    0
- Besvarede    49
- Annullerede    0
- Slettede    0

Du bare acceptere bare alt. Det virker da ikke særlig seriøst som om du stræber efter alt alle dine spørgsmål bare skal accepteres.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 10-10-10 14:52

Hold da kæft. Nu ser jeg så at så godt som alle dine spørgsmål starter med "tillykke til " og du slet ingen spørgsmål skriver.
Du oprettet et spørgsmål med en fødselsdags hilsen også accepeter du når personen har skrevet i indlæget.

Du skulle måske prøve og stille nogle spørgsmål istedet for bare at sende fødselsdags hilsner ud.
Har du bare sendt fødselsdagshilsner herinde i 2 år og slet ikke noget andet ?

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 10-10-10 14:55

Citat
#    Dato    Pnt        Spørgsmål    Gruppe
1    06-10-10    100    Dette svar er låst    Tillykke til Stouenberg (14)    Smalltalk
2    03-10-10    100    Dette svar er låst    Tillykke til aasenissum (15)    Smalltalk
3    03-10-10    100    Dette svar er låst    Tillykke til granner01 (19)    Smalltalk
4    16-09-10    100    Dette svar er låst    TILLYKKE til Mone (12)    Smalltalk
5    03-09-10    100    Tillykke til jomfruane (11)    Smalltalk
6    11-07-10    100    I dag er det piaskov's fø'selsda' (18)    Smalltalk
7    10-07-10    100    Tillykke til Tilde38 (forsinket) (8)    Smalltalk
8    06-07-10    100    Tillykke til jensegon (8)    Smalltalk
9    29-06-10    100    Tillykke til Smokei (9)    Smalltalk
10    26-05-10    100    Tillykke til alimak (6)    Smalltalk
11    16-05-10    500    Hva' er det for en plante? (14)    Hus og have
12    01-04-10    500    Tillykke til trimare46 (6)    Smalltalk
13    24-03-10    500    Hr Chris (19)    Smalltalk
14    12-03-10    100    Tillykke til Sunowich (25)    Smalltalk
15    10-01-10    100    Tillykke til berpox (11)    Smalltalk

Kan du selv se det ?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 10-10-10 15:16

Der er da 2 der ikke er fø'sda's hilsner

Hvorfor skulle jeg stille spørgsmål, hvis jeg nu ikke har noget at spørge om

Når spørgsmålet accepteres bliver det rigtigt nok låst, men man kan jo købe svar,
eller vente til det blir' låst op, de annullerede kommer ikke med i søgning hvis man f.eks. søger efter noget specifikt...

Derfor LUK FOR HELVEDE SPØRGSMÅL ORDENTLIGT

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 10-10-10 16:06

Bla bla bla og sådan kunne du sikkert blive ved i lang tid.

Godkendelse af svar
Fra : scootergrisen

Dato : 10-10-10 16:07

Tak for svaret Klaudi og en masse lort som ikke har noget med spørgsmålet at gøre.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 10-10-10 16:44

Velbekomme og der var da ikke en masse lort fra mig, et skide indlæg der var offtopic,
en 5-6 stykker fra dig