/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Peder, piggede-damer og det frie liv :o)
Fra : CLAN
Vist : 271 gange
320 point
Dato : 08-05-03 23:42

Nå så er der lidt afrundingspoints der skal brændes af
Sidste M/K på listen så'n +/- 00:00 ( jeg bestemmer ) får "skidtet".

- Startskud -
Hvordan gik det med Peder, er han sluppet ud i det frie liv og i gang med at lette trykket - efter en lang vinter

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 08-05-03 23:53

OK! For I ikke skal sidde og blive helt "bims" over start-skudet... så er det faktisk et spørgsmål til Karina
(hun sidder med garanti og føler "der mangler noget" efter i aften - det er svært at tage afsked med en kær ven... hvis han altså fik sin frihed her til aften)
Søren

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 08-05-03 23:56

Nu har jeg jo svaret - men det var osse lidt fej i Freja`s indlæg *G

Ja pindsvin er rent faktisk nogle rigtige liderlige *host*( ja undskyld men det hedder det vel ) - dyr, og her de sidste tre aftener har han væltet vandskålen, og gryntet lystigt efter mig. Haha - utaknemmelige skarn - jeg der skaffede ham en modelkarriere!!! ( han var på forsiden af Pindsvinevenners blad i forrige kvartal )
Jeg er sikker på han ( iiihhh sikket et sprog ) "råelsker" med den første og bedste hunpindsvine-lignende ting han møder på sin vej !!

Der var faktisk en nat sidste år hvor to af slagsen lavede hankypanky under vores soveværelses vindue så højt og intenst at jeg vågnede af det.

Karina

Accepteret svar
Fra : Fnollerpige

Modtaget 330 point
Dato : 09-05-03 00:02

Ja, det sagde min familie til mig " den kan du ikke slippe løs " - jeg er en af de her, der knytter mig meget til dyr og tager menneskers problemer til mig og forsøger at hjælpe sommetider endda i situationer som er dømt til at mislykkedes - bliver så nemt påvirket

MEN lige præcis Peder Pindsvin har jeg det omvendt med - har det faktisk skidt med at han har måttet gå her, og ikke har kunnet passe sig selv i naturen.

Og hehe, de tror allesammen jeg har tænkt mig at pive når han piler over græsengen, men det gør jeg ikke - for jeg gør ham jo en tjeneste.

ok, hvem sagde Pyllerpyller !!!

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 09-05-03 00:03

Sig mig, hvad er det I har gang i??

>Fnolle. Ku du ikke have ofret en skurebørste på Peder i mangel af bedre?
Ikke fordi jeg på nogen måde vil sammenligne dig med en skurebørste

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 09-05-03 00:04

*LOL * Jeg kan betro dig det er ikke kun pindsvin, jeg tror nu også jeg ville være lidt "ivrig" efter en hel vinter

Jeg er da lidt ked af at høre det med din mor... håber ikke det er alvorligt.

Frontpage... jep den falder jeg også tilbage på, men det er nu ikke så flot som dit. Min egen hjemmeside, det er lidt hen af en mekaniker-bil (rodet af h****** til), men har da lavet lidt for nogen, der hedder Dyrenes Gård http://www.dyrenesgaard.dk jeg bøjer mig i støvet over din side(r).

Søren

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 09-05-03 00:06

Hej Ram - jo har faktisk overvejet det - så i Bilka en af de hersens "børst-dine-støvler-af-tingster" netop formet som et pindsvin - og tænkte "Altså er han desperat nok opdager han aldrig det"

Ram blev du færdig med "bøssearbejdet" ?

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 09-05-03 00:07

Ram... sidder og klapper mig på mine små fede lårbasser... en skurebørste Åhh! Ihh guder - tårer triller

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 09-05-03 00:10

>Clan. Nå ja du ved, de forhåndenværende søms principper gælder vel også for pindgrise.

>Fnolle. Ahhhe, delte det lige op, så jeg også har lidt til i morgen. Du ved jeg skal til Spanien, og øver mig... Man skal aldrig lave noget i dag der kan opsættes til imorgen.

Ram

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 09-05-03 00:11

Søren<< Ja den har jeg besøgt deeejlig side iøvrigt ( så et link herinde engang ) og tillod mig at surfe lidt
Jeg synes det er en fin side, og det vigtigste : navigationen på siderne er god og det er det der tæller allermest.

DOG forsvinder den nederst link-knap i opløsning 800x600 det er måske ikke så heldigt

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 09-05-03 00:13

Ram<< Nææh, men det vil så sige jeg kan slappe af imorgen ( hvis jeg ikke bliver kaldt på arbejde ) for jeg lavede vist for mere end een dag idag.

Dog skal jeg besøge min mor imorgen ..... og så smide ham Pedermand ud i det rette element.

Karina

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 09-05-03 00:15

00:02 det må vist siges at være tættest på 00:00 så Karina løber med... lader lige smalltalken stå åben til i morgen, så er der et "sted" til natteravnene... og hvis Peder ikke er smuttet i morgen, så MÅ du altså ud og købe den der "børst-dine-støvler-af-tingster"
Må hellere til køjs... har lovet at passe naboens dreng fra 06:00 til han skal i skole 08:00
Hygge til jer alle sammen
Søren

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 09-05-03 00:17

Jeg fik taget opvasken. Jeg havde jo kun kagetallerkner tilbage, og ingen kager.
Jeg har også fået taget 2 billeder med det nye kamera, men er så gået i stå der. Resten skal der vist expertviden til.

Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 09-05-03 00:19

I lige måde Clan mv.

Ram

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 09-05-03 00:28

Sov godt CLAN - og tak for en hyggelig sludder
men kan du ikke svare mig på hvorfor et link knækker - ved du det ?

Har forsøgt to gange nu at sætte et link ind - men det deler sig når jeg kopierer det ind i et indlæg her på Kandu.....

Håber du ved det.....

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 09-05-03 00:30

Fiiiint to billeder til hjemmeside ( der IKKE skal hedde ) "Teknik med og af Ram"

Nå, jeg vil osse dampe noget så eftertrykkeligt i seng .... sov godt Ram, vi tastes ved ... og sig endelig til hvis jeg kan være dig behjælpelig med dit kamera

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 09-05-03 00:33

Tak i lige måde, og tak for tilbuddet. Du har fuldstændig ret, det skal den IKKE hedde

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 09-05-03 00:38

Øhhh! Skulle lige "kigge"... står lige og ligner en med rabies og har et substitut til Peder drønende rundt imm. mine bisser (det nægter jeg altså efter han har lånt den)
Hvad angår de dersens knækkede links... jo så ved jeg godt hvad der går galt, men jeg skal ikke snuppe æren fra catbody som har skrevet om emnet på http://www.kandu.dk/dk/tip/3227
KOPI:
Mange gange når man kopierer en URL ind i en mail, tekst o.s.v. "knækker" den og hele linket bliver ikke genkendt som link, altså f.eks. med blå tekst.
For at undgå disse knækkede links bør man foran URL benytte "<" uden "" og umiddelbart efter sidste bogstav skrive ">" uden "".
Dette skulle forhindre de irriterende kænkkede links

Ogggggg nu skal det der "skum" altså ud... G'nat og tak for hyggeligt sam'vær
Søren

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 09-05-03 00:44

Hvis Peder kan nøjes med en tandbørste, må han da være pædofil
Ram

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 09-05-03 06:54

G'morgen
Ihhh! Altså Ram, der var det lige før jeg blæste den første mundfuld kaffe ud over skærmen Dejlig humor

Karina: Nå, vi må hellere teste Catbody's < > af, skal lige finde et laaaaaaaaangt link. Hvis du ligger inde med navnet på et lille program, som kan klare et web-billede med ramme og "diset" gennemsigtig baggrunds tekstfelt (nøjjj hvor en forklaring - men det er altså morgen) samme princip som på din kærestes ½-hjemmeside. Jeg har længe været på udkig efter en lille let sag, som kan klare det, men har hele tiden måtte ty' til Adobe, og det er jo ikke lille. Jeg skal ellers her på den tidlige morgenstund erkende, at du er en af dem, som gør Danmark til et kønt land at se på (sagt af en der ku' være din far... så bare rolig - ingen Peder tanker men derimod en kompliment).
Nå, det der knæk-link... iler på nettet - slubre lidt mere kaffe og en

Uden < > : http://hpolweb.dr.dk/arkiv/perl/frame.pl/953394003/www.dr.dk:80/harddisk/ddr/color/nethandl/harald.htm

Med < > : <http://hpolweb.dr.dk/arkiv/perl/frame.pl/953394003/www.dr.dk:80/harddisk/ddr/color/nethandl/harald.htm>

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 09-05-03 06:58

Ogggggg, det ville selvfølgelig ikke "knække" så'n noget p.. (undskyld) Øhhh... ged Søger / kigger lige på Kandu efter en gang kul og koks.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 09-05-03 07:37

Hmmm! Det går vist li'som med mine søm og skruer... kan finde en på 20mm og 30mm, når jeg skal bruge en på 25mm og når man så skal bruge en 30mm, så vælter det frem med dem på 25mm (plejer al'tid at ha' orden i mit værksted)
Nogen med "knækkede" linkzz derude??

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 09-05-03 08:06

Nå, her fandt jeg så et.... og inden dette udvikler sig til en monolog, så får Fnolle lige sine points

Har tjekket linket, det virker ikke... men måske eksemplet - vi prøver

Uden < > : http://asp.jubii.dk/annonceredirect.asp?SiteID=1561&ActionURL=http://www
.ciastat.dk/measure.asp%3fBPID%3d74E26CEBEC0C1BC3C1256C76005141D03%26Red
irectURL%3dhttp://www.pengeautomaten.dk/

Med < > : <http://asp.jubii.dk/annonceredirect.asp?SiteID=1561&ActionURL=http://www
.ciastat.dk/measure.asp%3fBPID%3d74E26CEBEC0C1BC3C1256C76005141D03%26Red
irectURL%3dhttp://www.pengeautomaten.dk/>

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 09-05-03 08:09

Så'n noget §½#¤%&$@

1. http://asp.jubii.dk/annonceredirect.asp?SiteID=1561&ActionURL=http://www
.ciastat.dk/measure.asp%3fBPID%3d74E26CEBEC0C1BC3C1256C76005141D03%26Red
irectURL%3d

2. <http://asp.jubii.dk/annonceredirect.asp?SiteID=1561&ActionURL=http://www
.ciastat.dk/measure.asp%3fBPID%3d74E26CEBEC0C1BC3C1256C76005141D03%26Red
irectURL%3d>

Godkendelse af svar
Fra : CLAN

Dato : 09-05-03 08:21

Tak for svaret Fnollerpige - fuld stjerneflora til dig
Ka' altså ik' rigtigt få det der <> til at funke... prøv med et af dine eks. se mine spage forsøg her til morgen - 'det gik ikke til held.
God tur til din mor i dag... håber hun har det fint.
Lykke til med Peder... og hånden på hjertet, det må da suge lidt i mellemgulvet, når du ser ham tøffe igennem hækken (selv jeg ville nok fælde en lille "triller") også selv om det er bedst for for ham... måske du bliver vækket til en omgang grynten og skubben under vinduet her til sommer

Søren

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 09-05-03 08:28

God morgen Clan.
Det er da en vældig snak du får med dig selv Jeg fatter bare ikke en brik.

Ram

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 09-05-03 08:33

Hey Ram
Karina spurgte til de der links som knækkede - og jeg "troede" jeg havde de vise sten... men ak!

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 09-05-03 08:36

Man kan ike vide alt.
Mener du, hvis man kopierer en adresse over på Kandu, og den så ikke virker?

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 09-05-03 08:38

Jepz! Lige netop det... så hvis du ved How to do - så spyt ud

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 09-05-03 08:38

Jeg skal lige prøve.

http://www.drinkskortet.dk/

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 09-05-03 08:40

Den virker da....

Hvordan kopierer du dine link over til Kand?

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 09-05-03 08:41

Hey! 08:35 'det er da lige tidligt nok til noget med paraplyer på

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 09-05-03 08:43

Helt sikkert på samme måde som dig, marker tekst Ctrl+C og så ind med Ctrl+V men ved nogle (især lange links) så knækker filmen, linket bliver brudt

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 09-05-03 08:45

Tjae, men du ved hvad hjertet er fuld af, osv...

Jeg skal til tandlægen i dag, og hun er en lidt speciel type. Hun mener f.eks. ikke det er forsvarligt at skylle munden i alm. kommunevand, så den står på kold Chablis i skylle kruset. Det kan være det, jeg havde i hovedet.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 09-05-03 08:47

>Hvis Peder kan nøjes med en tandbørste, må han da være pædofil<

Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 09-05-03 08:48

Ang. link.
Jeg kender ikke alle de små tricks. Jeg markerer teksten og når jeg er hvor jeg vil indsætte kopien, går jeg på rediger og derefter sæt ind. Lidt bondsk, men det virker da.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 09-05-03 08:49

God morgen Rellom

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 09-05-03 10:52

Ram, du er altså festlig ......

og Søren sikke du har foldet duig ud, sødt af dig at hjælpe - jeg burde jo så nok osse have informeret om, at det drejede sig om det link jeg fyrede af i indlægget "om henne farve" igår - satte det ind to gange og begge gange knækkede skidtet.....

Ja, nu får vi se iaften hvor sej og hårdfør jeg kan være ang. Peder.....

Karina

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 09-05-03 11:30

Hejsa Karina
Tjekker lige det knækkede link fra henne af...

Uden <> http://www.mst.dk/default.asp?Sub=http://www.mst.dk/presse/11020000.htm
Med <> <http://www.mst.dk/default.asp?Sub=http://www.mst.dk/presse/11020000.htm>

Dutter det ikke, ja så må jeg melde pas... så må de jo koipere strengen

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 09-05-03 11:33

Grrrrrrrrrrr
To stjerner for meget til http://www.kandu.dk/dk/tip/3227 Hurmpfff

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 09-05-03 11:35

Sidste forsøg.... http://

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 09-05-03 11:35

Hej Søren - tak for hjælpen, men kan se det knækker endnu .... linket fra "henne af"

jeg skrev så også derinde i omtalte indlæg at så måtte de altså kopiere det ind i adresselinien selv indtil jeg fandt på noget .....

også et besynderligt link med http://www 2 gange i samme streng !!

Men måske jeg skulle smide den ud i Seneste 25

Karina

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 09-05-03 11:40

For syv, salte, satans, skide, stive svenskere osv. kaster mig opgivende på gulvet og lader mig overfalde af gravvapserne

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 09-05-03 11:41

test : http://makeashorterlink.com/?T16A22084
prøver lige det der make a shorter link ....

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 09-05-03 11:43

ok det virkede da i hvert fald .....

ang. tippet - jeg kan heller ikke lige se at det skulle virke !!!

men det er da meget smart med det der Make a shorter link ting .....
www.makeashorterlink.com

Karina

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 09-05-03 11:48

Ja Søren dog .....så har jeg sat dig på en lille opgave der nærmest har fået dig til at gå i selvsving og kaste dig for de frådende gravvappere....

arme dig

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 09-05-03 11:52

Heyyyy, 'det var smart

Så får du lige en, du kan brænde af til Ram, næste gang han er i spøgehjørnet
Inspireret af hans Chaplis i tandkrusen...

Hvis man skal vælge imellem Alzheimer eller Parkintons... hvad skal man så vælge ??
Parkintons! Det er bedre, at stå med en halv skvulpende fadøl i hånden end slet ikke vide hvor fanø den er.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 09-05-03 14:50

*LOL*..... ja det er jo ikke engang løwn, CLAN......

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 09-05-03 15:25

>Clan:
Ho ho Clan. Den var go. Har øjeblikkeligt sendt den videre til anden humorist.

Med hensyn til hende tandlægen, så lærte jeg hende at kende for 10 år siden. En af mine venner anbefalede mig at bruge hende, for hun var byens billigste. Hun kunne levere en tandbehandling under en hund. Nu har han altid været fyldt med løgn, men jeg prøvede.
Jeg ankom som aftalt, og blev bugseret op i stolen, hvorefter en lille matadoragtig køter hoppede op i mit skød. Jeg sagde: Sig mig hva' faen foregår der, hvor efter Hannetand grinende sagde: Skulle du ikke have lavet tænder under en hund.

Prik er desværre blevet aflivet, ikke på grund af dårlige tænder men alder, men vi savner ham. Derfor er vi nødt til at drikke Chablis i stedet for kommune vand.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 09-05-03 16:38

Hey - nu får jeg ingen mails igenigenigenigen

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 10-05-03 00:03

Hej Karina
Har haft lidt travlt med at arrangere til lillemors fødselsdag i morgen tidlig - derfor væk fra Kandu oggg desværre så skal jeg på kursus i Aberdeen hele næste uge (flyver søndag)
Hvordan gik det med Peder... har han fået sin frihed? Eller skal du ud og købe en "børste"

Ram> *LOL * under en hund... 'det må vist siges at være snyd (ka' godt li' din humor)

Hygge... fest i morgen
Søren

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 10-05-03 00:17

Hej Clan.
Tak. Ville gerne vise dig plakaten der hænger i tandlægens konsultation, med hundereklamen, men man kan jo ikke lægge filer på Kandu, og jeg kender ikke din mailadresse.

Vh
Ram

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 10-05-03 00:34

Den er marquardsen@email.dk men jeg er på vej i køjen endnu engang. I morgen (øhhh i dag) er det humlevand, Gammel Dansk og slige sager (lillemor skal jo fejres med manér - halvrund... 45 bliver hun... stadigvæk smuk og dejlig), så jeg ryger nok til Skotland med nogle "gevaldige noe'n" - de har en masse herligt øl, så mon ikke jeg kan reparere